Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka herkuttelevat joka päivä, mutta ovat normaalipainoisia?

Vierailija
05.04.2011 |

Mä syön käytännössä joka päivä ainakin vähän karkkia, suklaata, pullaa/muita leivonnaisia, sipsejä, jäätelöä jne. Mutta aina olen ollut normaalipainoinen (BMI 21-22)!

Ja yleensä syön pienen karkkipussin, kymmenen keksiä, puoli litraa jätskiä, muutaman pullan, mutta en tietenkään samana päivänä ;)

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, tosin BMI on 24, että ylimääräistä rasvaa löytyy kropasta. Tänään esim. mennyt 6 suklaakarkkia ja pala täytekakkua. Liikuntaa tulee 5-7 tuntia viikkoon, joista 3 tuntia raskasta lihaskuntoliikuntaa ja loput pyöräilyä.

Vierailija
62/72 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön! Ruokaa sit tosi vähän yleensä. Tai jos syön ruokaa, niin sit ei karkkia. Kaloreita päivässä noin 1500 (joskus enemmän, harvoin vähemmän). BMI ollu aina 16-17,5. Lihoakseni oon sit tietty syöny yli tuon normaalikulutuksen. Nyt tosin tekis mieli kiristää vähä kroppaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön herkkuja joka melkein päivä, mutta painoindeksi on alle 17. Laskin että oon ikäisekseni normaalipainoinen

Vierailija
64/72 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli 9 pv reissulla herkuteltua vähän enemmänkin (paljon virallisia illallisia ja lounaita, hotelliaamiaiset yms) ja paino nousi 3kg normaalipainon sisällä. Ti/ke yönä palattiin ja nyt on jo puolet tuosta lähtenyt pois. Maanantaihin mennessä sitten loput vaikka tuliaissuklaita juuri äsken maistelinkin:)

Kyllä herkuttelen hyvällä omallatunnolla! Määrät on pieniä kotioloissa (sekä ruuan että herkkujen) joten paino pysyy normaalina, bmi 23.

Vierailija
65/72 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 22, nainen 43v.. En liiku juuri lainkaan, mitä nyt työmatkalla autoon ja takas. Yhdet pikkuportaat töissä ja kauppareissu. Siinäpä se. Kesällä tulee pyöräiltyä tai tehtyä puutarhahommia, mutta noin muuten keskityn syömiseen. 2 lämmintä ateriaa päivässä ja eilen esimerkiksi vedin 4 Brumbergin suukkoa iltapalaksi.

Vahana himourheilijana tottunut välttämään lautasella ylimääräisiä piilosokereita, kuten salaattikastikkeet ja joghurtit. Lisäksi välttänyt aina vehnää, perunaa ja maissia. Juon paljon maitoa ja syön hyvin proteiinipitoisia ruokia. Ja isoja annoksia! Klo 18 jälkeen vain hedelmiä. Jos asia koskee suklaata, niin ihan milloin vain ja ihan sama mitä määriä. Syön yleensä 1 suklaalevyn per päivä.

Vierailija
66/72 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joka päivä herkkuja mutta vähän. Paino pysyy samassa ja olen normaalipainoinen. Herkuttelen esimerkiksi jäätelöllä tai/ja parilla keksillä päivässä.

Vierailija
67/72 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällainen kaveri, mutta hän ei yleisesti ottaen ole kovin isoruokainen. Yksi kääretorttupala alkaa jo tökkiä. Aina leipomassa ja kertomassa että miten taas herkutteli, mutta annokset ovat tosiaan niin pieniä, ettei lihota.

Vierailija
68/72 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se sille painolle, mutta hampaat! Jeesus mikä eroosiotaso siellä suussa on kun happohyökkäyksiä satelee tuota tahtia. Jos menee päivässä monta kertaa normiruoan lisäksi jotain mässyä. Ja sit jengi on sillee et "no ei mulle mitää reikiä tule" ja sit ihmetellään ko jonku ajan päästä alkaa hampaat lohkeilemaan ja murenee ko lasi. Se on oikeen sellanen ällöttävä nykyongelma ihmisten suussa mitä ne ei ite ees näe.

Vierailija
69/72 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, palstan proanat on kömpineet perjantaipäivän kunniaksi kiviensä alta trollailemaan. Minäkin herkuttelen parilla keksillä joka päivä mutta muuta en sitten päivän aikana syökään. Olen kuulkaas sellainen ihme, ettei läskiä tule! Nih. t: BMI 1,5

Vierailija
70/72 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kertyy painoa suht herkästi, jos syön normaalin määrän ruokaa ja sen lisäksi vielä päivittäin herkkuja. Toki muutama karkki, tai suklaan palanen tuskin haittais, mut kun ei pysty pysymään niin pienessä määrässä kuitenkaan... :D

Vierailija
71/72 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli 9 pv reissulla herkuteltua vähän enemmänkin (paljon virallisia illallisia ja lounaita, hotelliaamiaiset yms) ja paino nousi 3kg normaalipainon sisällä. Ti/ke yönä palattiin ja nyt on jo puolet tuosta lähtenyt pois. Maanantaihin mennessä sitten loput vaikka tuliaissuklaita juuri äsken maistelinkin:)

Kyllä herkuttelen hyvällä omallatunnolla! Määrät on pieniä kotioloissa (sekä ruuan että herkkujen) joten paino pysyy normaalina, bmi 23.

Nesteet kertyy ja lähtee myös nopeasti :)

Vierailija
72/72 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivoja tällaiset ketjut, kun itsellä BMI yli 30 ja joku tulee tänne lesoamaan, ettei liho, vaikka syö herkkuja  :(  Mä en oo ollut normaalipainoinen yläasteen jälkeen koskaan. Toisilla on vaan isommat luut ja hitaampi aineenvaihdunta.

Tosi hyvää viikonloppua vaan sullekin ap!

Lapset on miehellä viikonlopun ja hautaudun sohvalle telkkarin ja herkkujen ääreen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme