Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka herkuttelevat joka päivä, mutta ovat normaalipainoisia?

Vierailija
05.04.2011 |

Mä syön käytännössä joka päivä ainakin vähän karkkia, suklaata, pullaa/muita leivonnaisia, sipsejä, jäätelöä jne. Mutta aina olen ollut normaalipainoinen (BMI 21-22)!

Ja yleensä syön pienen karkkipussin, kymmenen keksiä, puoli litraa jätskiä, muutaman pullan, mutta en tietenkään samana päivänä ;)

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 174 cm, paino 54 kg.

T: 26

Vierailija
22/72 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen syönyt herkkuja päivittäin, mutta nyt jätin herkut pois ja olen laihtunut selvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekymppinen.

Alle 25-vuotiaana pystyin syömään "ihan mitä vaan" ja painoindeksini oli silti 19 (tosin liikuin silloin enemmän ja elämäni oli muutenkin aktiivisempaa kuin nyt).

25 vuotta täytettyäni iski karumpi totuus...

Vierailija
24/72 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

172cm/n 61kg, joka päivä jotain hyvää kyllä syön.

Joskus menee vähemmän joskus taas enemmän..

Liikuntani lähinnä shoppailua ja vaunulenkkeilyä..

Vierailija
25/72 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi syödä mitä tahansa lihomatta. Lukion jälkeen lopetin pitkäaikaisen urheiluharrastuksen ja siirryin kouluruokailuista ja äidin pöperöistä pikaruokaan, 10 kg tuli nopeasti. Lähtöpaino oli kuitenkin niin alhainen, että normaalipainossa pysyin. Palaamalla terveempiin tapoihin painokin palautui helposti.

Syön kunnon aamupalan ja yhden lämpimän ruuan päivässä, illalla leipäkahvit. Annokset on pienempiä kuin monilla, mutta tulen niistä täyteen. En pysty suklaatakaan vetämään kerralla levyllistä, muutama palakin tyydyttää makeanhimon. Ruoka on tavallista kasvispainotteista kotiruokaa, pikaruokaa en ole enää vuosiin syönyt.

Liikuntaa harrastan säännöllisesti.

Vierailija
26/72 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletteko käyneet kehonkoostumusmittauksessa? Aika helpostikin ihmisellä voi olla esim. liian korkea rasvaprosentti, vaikka ulkoisesti näyttäisikin hoikalta.

Vierailija
27/72 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 23 eli normaalipainoinen (vaikka moni av-mamma pitäisi minua läskinä =D). Syön päivittäin jotakin herkkua ja paino ei nouse. Näin ollut jo monta vuotta. Enkä tosiaan ole mikään himoliikkuja. Siskollani taasen se yksi suklaapalakin valahtaa suoraan reisiin.

Voipi tietysti olla, että vanhemmiten herkuttelu kostautuu (olen nyt 26v. nja kolme lastakin synnyttänyt), mutta ei sellaisia jaksa murehtia. Elämä on liian lyhyt "askeesissa" elelyyn =D

Vierailija
28/72 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon joka päivä 1,5l limsaa, pussi karkkia ja sipsejä, keksiä jäätelöö ja joo syön ruokaakin pari kertaa,aamu ja iltapalaksi ja välipalaksi näitä herkkuja.Olen aina ollut alipainoinen eikä paino vaan nouse,liikuntaa en harrasta.Mies taas lihonnu (5 vuoden aikana mitä ollaan oltu yhdessä)yli 20 kiloa, kun ei pysty vaan kattoon ku mä herkuttelen.Lapsilla kerran viikossa karkkipäivä,salaa siis syön.

Vierailija
29/72 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksiä en nyt jaksa laskea mutta mitat 55kg/162cm ja ikää 35. Äitinikin on laiha (samoilla ruokailutottumuksilla), joten uskon geeneillä olevan jotain tekemistä asian kanssa ja luotan siihen, ettei painoni tulekaan nousemaan ;) Enemmän huolettaa se, että hampaani ovat ihan täynnä reikiä ja aikuisiän diabetes väijyy varmaan oven takana...

Vierailija
30/72 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kanssa koko ikäni ollut hoikka. Syön lähes joka päivä jotain herkkuja, mutten kovin paljoa (ei maistu kauhean isoja määriä). Olen 40v, bmi 21 (nuorempana bmi oli 19 eli olen minä viimein reilut kolmikymppisenä päässyt normaalipainon sisäpuolelle :) )!

Vierailija
31/72 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kyllä ylipäänsäkin paljon, isoja annoksia tavallista ruokaa, päivittäin tosi paljon kasviksia, joka aamu puuroa marjoilla ison annoksen... ja lähes päivittäin herkkujakin: suklaata, karkkia,jätskiä...

Painoindeksi on koko aikuisiän vaihdellut haarukalla 18-21,olen tosi pitkä ja harrastan paljon liikuntaa (juoksua,jumppaa,kuntosalitreeniä) ja työni/kotiarkenikin on sellaista joka sisältää paljon ihan hyötyliikuntaa. Syöminen on kyllä ihanaa!:)

Vierailija
32/72 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hampurilaisia ja pitsoja, jätskiä ja pullaa. Karkkia en syö:) Hyvät geenit ja vilkas aineenvaihdunta. Käytän myös paljon voita koska elimistöni tarvitsee sitä. Ikä yli 40v, joten ainakaan minun vyötäröllä ei näy ja lapsia on.

Vierailija
33/72 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hitusen alipainoinen. Jokapäivä ainakin joku pulla menee, useesti enemmänkin.

Vierailija
34/72 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kerralla, esim suklaalevyn kerralla tai monta pullaa. Tämä muutaman kerran viikossa, ei ihan joka päivä. Bmi on 21. Aika paljon kävelen, juoksen ja pyöräilen.

Vierailija
35/72 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten myös äitini. Eli minkäs sitä geeneilleen voi.

t. 173 cm/58 kg.

Vierailija
36/72 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten keho toimii silti vähän pienemmilläkin energioilla, mutta pääasiassa -aika yksinkertasta se vaan on. jos on laiha, ni energiaa on tankissa säästeliäästi tallessa

Vierailija
37/72 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku pikkuherkku päivittäin: pari palaa suklaata, muutama keksi, jäätelö tai jotain muuta.

BMI 20, ikää 33.

Vierailija
38/72 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden muksun äiti.

Syön joka päivä jotakin makeaa. Tänään meni aamupalan jälkeen lakupussi n.200g.

Päivän mittaan söin n 20 fazerina suklaata(paperipäällysteisiä konvehteja)

Enemmän menee makeaa. Ei niinkään suolasta.

170cm ja 62kg.nyt en ole kyllä pariin viikkoon selvinnyt lenkille.

Vierailija
39/72 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tämä tarkoittaa sitä, että lämmin ruoka korvautuu suklaapatukalla tms. Ei mikään suositeltava ruokavalio.

Vierailija
40/72 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm/54kg. En herkuttele joka päivä, mutta aika useasti, mutta en myöskään mätä herkkuja naamaani silloin kun herkuttelen (joskus niinkin käy ;D). Mutta lähes joka päivä syön ja liikun näin:
Aamulla ei mtn, koiran kanssa lenkki.
Päivällä ruokaa, pyöräilyä, hyppynarulla hyppimistä.
Illalla joku leipä ja ehkä leivonnainen, koiran kanssa lenkki. Olin joskus 59kg mutta laihdutin 4-5 kg pois. Ylpee oon ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän