Onko Floor Jansen hot?
Onko Nightwishin laulaja mielestänne hot?
https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EqwUJshzvaKWQnRw3cUxjG.jpg
Kysyn koska ulkonäössä tiettyjä yhtäläisyyksiä :D
-N
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on - mutta iso osa hottiudesta johtuu laulutaidosta. Osaatko ap sinä laulaa?
En osaa :(
-ap
Kuinka pitkä tuo on?
Itse (N)181cm :)
On ja hyvä esikuva lapsille ja nuorille
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä tuo on?
Itse (N)181cm :)
183 cm
Ilman meikkejä aika eri näköinen, mutta pisteet siitä kun kuvaa itseään meikittömänä.
Ei muuten ole mun naismaku, mutta on todella karismaattinen ja näyttää siksi upealta lavalla. Tämä yhden naisen mielipide.
Miehiä ei tunnu haittaavan pituus tai ladonovihartiat, kunhan ei ole ylipainoinen.
Hyvä mun kannalta :)
-amatsoniN
Turha tyyppi. Tarja oli wishfish eikä mitkään pellet pitkätukat.
Floor on jumalatar laulaessaan ja nainen olen itsekin.
Tervehenkinen sporttinen nainen joka ratsastaa, treenaa salilla ja lumilautailee. Muutenkin miellyttävän ja älykkään oloinen monipuolinen laulajatar. Ei hän hot ole mutta kaikintavoin viehättävä ja nainen olen.
Nightwish kuoli Tarjan mukana. Yhtye teki kaikki klassikkona, joita radiossa kuulee eniten, hänen aikanaan.
Tajuttoman seksikäs esiintyessään. Toi, miten se omistaa koko lavan, yhdenkään ihmisen huomio ei ole muulla sekuntiakaan. Huh. Kuuma. Ihan sama miltä näyttää, kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Nightwish kuoli Tarjan mukana. Yhtye teki kaikki klassikkona, joita radiossa kuulee eniten, hänen aikanaan.
Eipä taida mikään radiokanava soittaa Nightwishia rockkanavia lukuunottamatta, ja ne kyllä soittavat tasapuolisesti Tarjan jälkeistäkin tuotantoa. Nightwish on myös paljon isompi nykyään kuin likimainkaan Tarjan aikana.
Floor on peto koko 186 cm:n pituudellaan:) Katsokaa vaikka videoita kappaleesta Ghost love score. Samoin nettiin on erityisesti Floorista ilmestynyt never seen -videoita, joissa ekaa kertaa nähneet ja kuunnelleet ihmettelevät Nightwishin ja Floorin taitoja!!!! Tarja oli kliinisen hyvä, mutta on Floorin taito ja karisma ihan toisella tasolla:) Onnittelut Nightwishille täydellisestä valinnasta!
On kuuma. Kumma, ettei tuo Nightwish saa laulajia viihtymään bändissään.
Juuri sopivan lihaksikas ja timmi, mutta en oikein osaa pitää noin isokokoista naista hottina. Jos hän olisi vaikka 165cm ja muuten samoilla mittasuhteilla, kasvoilla ja vartalon muodoilla, niin olisi ehdottoman hottis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida mikään radiokanava soittaa Nightwishia rockkanavia lukuunottamatta, ja ne kyllä soittavat tasapuolisesti Tarjan jälkeistäkin tuotantoa. Nightwish on myös paljon isompi nykyään kuin likimainkaan Tarjan aikana.
Eipä radio rockillakaan ole Nightwishia kuulunut eikä cityllä. En tiedä yhtään uutta biisiä, onko levyäkään tullut tai mitä bändi nyt touhuaa.
Hiljaiseloa.
Bändi on vetäytynyt levyntekotauolle ja ensi vuonna sitten uusi levy ja kiertueet.
No onhan se kuuma ja kivan ulkonäön lisäksi vielä äärimmäisen fiksu. Arvostan tosi paljon sekä laulajana että ihmisenä.
M36
Totta kai on - mutta iso osa hottiudesta johtuu laulutaidosta. Osaatko ap sinä laulaa?