Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vituttaa sh-palkkaus niin paljon, että lopetan duunit

Vierailija
02.04.2011 |

ja jään teidän hyväpalkkaisten veroilla eläjäksi

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan "vaihtaa terkkariksi", ei ole pätevyyttä.

Taas vaan opiskelemaan ja velkaa tekemään ja sitten vuoden ajalta palkanmenetys,että kalliiksi tulee kustantaa itselleen päivätöitä. En suosittele.Ansiomenetystä ei saa takaisin koskaan.

Vierailija
2/61 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-12 yövuoroa/ 3vkon lista ja vuosiansio viime vuonna 44K. Ja hyvin onnistuu myös perheelliseltä. Illalla lähdet töihin, kun lapset menevät nukkumaan ja aamulla olet kotona laittamassa lapset kouluun ja päiväkotiin. Päivän saat nukkua ja olet virkeänä hereillä, kun jälkikasvu alkaa kotiutumaan koulusta ja päiväkodista.

Kyllä siinä koko sakki kotona kärsii,parasta olisi olla vanhapiika,poikatyttö,tai sellainen,jonka lapset on jo maailmalla ja itse mummoikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo se valitus. Sairaanhoitajan palkkaus on ihan kohdillaan työn vaativuuteen nähden. Vaativissa yksiköissä, kuten vaikkapa teho-osastoilla, voisi ollakin enemmän mutta ihan perustyötä tekevillä se on ihan riittävä.

Ihan turha täällä on sadatta kertaa tapella siitä kenen mielestä nenämahaletkun laittaminen tai lääkelaskut on vaativia töitä. Minusta ei ole.

Ap on valinnut väärin jos ei kestä omaa työtään ja työpaikan vaihto on varmasti paikallaan. Sairaanhoitajillakin on paljon töitä missä ei tarvitse pelleillä eritteiden kanssa. Tai mennä jonnekin missä on vähemmän yököttävää, esimerkiksi vastasyntyneen pissa hoitajan taskussa lähinnä naurattaa, 70-vuotiaan dementikon ei niinkään.

Samoin on paljon poliklinikoita ja päiväosastoja, joten vuorotyötäkään ei tarvitse välttämättä tehdä.

Vuorotyöllä toki saa lisää palkkaa, itselläni sairaanhoitajana parilla kokemuslisällä kuukausiansiot ovat yli 3000€, mutta niin sen kuuluu ollakin. Siitä epämukavasta työajasta kuuluukin maksaa. Jos tekee tavallista päivätyötä niin palkka on pienempi, valintakysymys.

Vierailija
4/61 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulli

Mua kiinnostaisi terveydenhuoltoala

Fakta.

t. th-opiskelija

Vierailija
5/61 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisellä leikkurissa päivätyöstä 2800e. Pidän kohtuullisena palkkana keskiansio huomioon ottaen. mutta noilla kunnallisen puolen palkoilla en kyllä edes kylkeäni kääntäisi, putkiasenjana koulutus kutsuis tosi nopeasti.

Vierailija
6/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pystyy työvuoroihin vaikuttamaan itse hyvin pitkälle, yövuoroja tekevät vain yököt ja ihan omasta halustaan.

Palkka ei tietysti ole mikään huippu, mutta tykkään työstäni siitä huolimatta.

Vierailija
7/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pula on niin suuri että palkkansa saa itse sanella monessa paikassa :) Harmi kun en jo aikoja sitten tätä keksinyt..Vaatii tietty vähän reissaamista mutta eipä haittaa.

Vierailija
8/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monisairaita ihmisiä, jotka on tosi raskaita hoidettavia, osa sekaisin kuin seinäkellot. Jos ei tee yövuoroja, niin eipä se palkkakaan ole niin hyvä ja usein työvuorot alkaa silti ennen kasia ja iltavuorot loppuu kasin jälkeen.

Vuorotyö kuormittaa elimistöä ja vanhentaa. Jos olet keikkalainen, niin työpaikat vaihtuu tiuhaan. Eri osastoilla on eri systeemit ja aina olet vähän pihalla porukasta ja tavoista.

Eikä keittiössä joudu siivoamaan toisten paskoja tai limoja.

Vierailija
9/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä työstäni ja olen hyvä siinä, mutta ei se vitutusta huonosta palkasta ole poistanut. Vuorolisäthän on monella sh:lla jopa 500 euroa kuussa, joten vuorotyötä tekevä saattaa kokeakin, että palkka on riittävä. Minulle se ei ole ja siksi lopetan ala-arvoisesti palkatun vastuullisen duunin. Sillä vapaa-ajalla, mikä työttömänä minulle jää, alan urheilla entistä aktiivisemmin. Pitkät juoksulenkit ja pyöräily tulevat ohjelmaan monta kertaa viikossa. Kun lapset tulevat koulusta, kotona tuoksuu pulla. Ihanaa elämää (yhteiskunnan elättinä isotuloisten kiusana)!

Vierailija
10/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työkkärista sut tullaan nakittamaan kaiken maailman työharjoitteluihin, kursseille ja valmennuksiin + karenssia napsahtaa, jos et ota hoitoalan töitä vastaan. Sossusta toki silti saat jotain, mutta sieltäkin piemmän summan, jos olet kieltäytynyt tarjotusta työstä. Sossussa asiointi ei ole hääviä - itse en ikinä halua sinne enää. Mutta kokeile toki, näet sitten onko se niin ihanaa.

Vierailija
11/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oksennus ja eriväriset limat mistä tahansa onkalosta mitä ihmisessä on ovat välillä niin etovia että on vaikea pitää naama peruslukemilla.

Vierailija
12/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kuten varmasti monella muullakin, joka on työttömänä omasta halustaan)

Vierailija
13/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. jonkin sairausdiagnoosin tms., joudut takuulla työelämävalmennukseen = palkattomaan harjoitteluun esim. puoleksi vuodeksi. Noita räätälöidään ns. hankalia tapauksia varten.

mulla on ratkaisu työkkärin kutsuihin (kuten varmasti monella muullakin, joka on työttömänä omasta halustaan)

Vierailija
14/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan vaihto mielessä, sillä jo 2-vuorotyö rassaa. Illalla pääsee kymmeneltä ja aamulla klo 7 oltava takaisin. Viikonloput ja juhlapyhät aina töissä. Jos ei ole perhettä, työ sopii varmaankin hyvin. Mutta lapsiperheessä kuluttavaa ja ankeaa, kun lasten vapaalla ollessa olet töissä.

Pärjään hoidettavien ja omaisten ja työkavereitten kanssa, mutta eritteet on alkanut inhottaa, kun kotiin kulkeutuu varmasti kaikkea paskaa. Yrjöt ja sateenkaaren väriset limat tökkivät eniten.

Kolmivuorotyöläisillä vielä pahempaa, sillä kahden yövuoron jälkeen on yksi vp. Joissakin paikoissa edelleen pätkäaamu ja yö.

Jos palkkaus olisi epämukavien työaikojen ja työn likaisuuden vuoksi kohdillaan, voisi vielä menetellä. Tällä systeemillä ei. Johan sen näkee työvoimavajeesta, sillä väkeä ei riitä ja juuri valmistuneet suuntaavat muihin töihin.

Olen alkanaut arvostaa muuta elämässä enemmän työhön nähden;harrastukset ja oleminen lasten kanssa ovat tärkeämpää kuin työ.

Vierailija
15/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sh voi halutessaan huudella ovensuusta, potilaaseen koskematta. Koettu on.

Vierailija
16/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa dementiayksikössä sairaanhoitajana, ei kai voi jättää ihmistä rypemään yrjöihin ja ripuliin, kunnes lähihoitaja tulee töihin vaikkapa kuuden tunnin kuluttua.

Koettu on..

Vierailija
17/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan vanhainkotiin, siellä pestään eritteet ihan sujuvasti oli ammattiarvo mikä vaan!

Vierailija
18/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan vanhainkotiin, siellä pestään eritteet ihan sujuvasti oli ammattiarvo mikä vaan!

Toi puolikuolleiden elämän pitkittäminen on sairasta. Mitä elmää tuollainen on niille vanhuksillekaan, miksi niiden ei anneta kuolla pois

Vierailija
19/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan jaksaisi sitä eritteiden jatkuvaa kirjoa vuodesta toiseen. Leikkurissa on mukavaa,potilas on hiljaa ja lähtee nopsasti pois osastolle :) Tokihan veri jne tirskuu mutta ei se ole mitään verrattuna paskapyllyn siivoiluun päivästä toiseen..

Vierailija
20/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perushoidossa.Vaipat osaa vaihtaa kuka tahansa, samoin syöttää. Kukaan ei enää kotiudu ja omaisetkin hylkäävät, kun laitokseen mummun saavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi