Miksi joku antaa pojalleen nimeksi Marko
Mikä nimi se on? En tunne ketään menestyvää Markoa?
Menestyvillä miehillä on eri nimet.
Kommentit (19)
Heti tulee mieleen erittäin menestynyt Marko.
Ollut joskus suosikki nimi . Itse tunnen monta 70 - luvulla syntynyttä. Markoa.
Pitäisikö sitten olla Marco ceellä?
Se oli 70-luvun suosikkinimiä.
Ei kai tuo ole suosituimpien nimien listalla ollut vuosikymmeniin. Samaa voisi kysyä muistakin 70-luvun muotinimistä.
Itse en koskaan antaisi lapselleni nimeksi Marko. Onneksi jokaisella on vapaus valita.
Et taida itsekään olla kovin välkyllä nimellä varustettu, jos et tunne yhtään menestyvää markoa.
Voisitko kertoa oman menestys nimesi, etunimi riittää.
Jaa, sinulla taitaa olla aika korkeat lriteerit menestymiselle. Minun luokallani oli aikanaan kolmekin Markoa. Kahdesta tuli diplomi-insinöörejä ja kolmannesta miljonääri. Minulle kelpaa menestyksen mittareiksi.
Hyvä nimi on, parempi kuin mitkään villet,kallet ym.
Vierailija kirjoitti:
Ollut joskus suosikki nimi . Itse tunnen monta 70 - luvulla syntynyttä. Markoa.
Ja 60-luvulla syntyneitä. Lukiossa juuri ennen minua luokan aakkosjärjestyksessä (sukunimen perusteella) oli Marko-niminen poitsu. Hänen myöhäisemmästä menestymisestään minulla ei kyllä ole tietoa.
Melkein 34000 löytyy Suomesta
https://verkkopalvelu.vrk.fi/nimipalvelu/
Suurin osa syntynyt 60- ja 70-luvuilla
Marko on jotenkin löysä nimi. Olen headhunter ja oletan nimen perusteella paljon.
Suosin mieluiten kuuluisia sukunimiä tai jo valmiiksi kovissa positioissa olevia. En koskaan soita työttömälle työnhakijalle.
Vierailija kirjoitti:
Marko on jotenkin löysä nimi. Olen headhunter ja oletan nimen perusteella paljon.
Suosin mieluiten kuuluisia sukunimiä tai jo valmiiksi kovissa positioissa olevia. En koskaan soita työttömälle työnhakijalle.
Ennakkoluuloinen headhunter.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sitten olla Marco ceellä?
Hyvä ehdotus. Tämä voisi olla yhdysnimi siis Marco-Ceellä ja lausuttaisiin Marso-Seellä.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olen astronautti 😂
Esimerkiksi presidentti ja rauhannobelisti
Et muutenkaan tunne ketään menestyjää, joten se keitä tunnet ei todista mitään.