Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vituttaa sh-palkkaus niin paljon, että lopetan duunit

Vierailija
02.04.2011 |

ja jään teidän hyväpalkkaisten veroilla eläjäksi

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hetkeksi ulkomaille töihin: terveisin sh jolla säännöllisestä päivätyöstä 80K vuositulot usa:ssa.

Vierailija
42/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennkuin alatte valittaa palkastanne. Siellä on paljon hyvin paljon jotka tienaa alle 3000€/kk (n. 65-70% suomalaisista tienaa vähemmän, mitä keskiansio eli 2900€ /kk).

Onhan se raskasta, mutta lopettakaa toi valitus. Aina on mahdollista vaihtaa duunia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä haaveile ammatinvaihdosta. Tämä kyllä tulee esille jos ketjun lukee.

ennkuin alatte valittaa palkastanne. Siellä on paljon hyvin paljon jotka tienaa alle 3000€/kk (n. 65-70% suomalaisista tienaa vähemmän, mitä keskiansio eli 2900€ /kk).

Onhan se raskasta, mutta lopettakaa toi valitus. Aina on mahdollista vaihtaa duunia.

Vierailija
44/61 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on siivoojan ja monen muunkin. Työn vaativuus on se, mistä maksetaan ja ei sh:n työ nyt oikeasti ole NIIN vaativaa. Rutiinihommaa, paljon just sitä rankkaa fyysistä käsityötä.

Kertokaapa se julkisen sektorin ammatti, jossa tienaa paljon paremmin matalalla koulutuksella ja helpolla työllä? Ahtaajat ja paperimiehet on yksityisellä ja niiden palkkoja ei voi verrata, kun palkanmaksaja on eri.

Vierailija
45/61 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kätilö ja peruspalkka bruttona 2120 e. Lisät kuusta riippuen 200-500 e. Päivätyössä ei tullut edes lisiä. Kolmea tonnia en ole nähnyt edes unissani, yleisimmin nettopalkka on noin 1800 euron tienoilla... Ja mainittakoon, että vuoden sairaanhoitajia pidempi koulutus, vaikkakin miellyttävämpi työ.

En ymmärrä mistä nuo tonnin isommat palkat hoitajille revitään...

Vierailija
46/61 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on siivoojan ja monen muunkin. Työn vaativuus on se, mistä maksetaan ja ei sh:n työ nyt oikeasti ole NIIN vaativaa. Rutiinihommaa, paljon just sitä rankkaa fyysistä käsityötä.

Kertokaapa se julkisen sektorin ammatti, jossa tienaa paljon paremmin matalalla koulutuksella ja helpolla työllä? Ahtaajat ja paperimiehet on yksityisellä ja niiden palkkoja ei voi verrata, kun palkanmaksaja on eri.

Lääkkeiden laimennusta, oikeaoppista annostelua, hoidontarpeen arviointia, haavanhoitoa(tämä on usein hoitajien harteilla täysin)teho-osastoilla tarkkailua ja valvontaa, elvytysvalmiutta ja taitoja, kädentaitoja: näytteiden ottoa, infuusioiden laimentamista/tippanopeuksien laskemisia, kanyylin asettamista, nenä-mahaletkun laittamista jne.

Kysyn nyt vastakysymyksen: oletko koskaan vieraillut teho-osastolla tai tiedätkö ylipäätänsä, mitä sairaanhoitajan työnkuvaan voi kuulua, kun noin tietävästi kommenttisi esität? ;)

Vähän epäilen ;)

Vierailija
47/61 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-12 yövuoroa/ 3vkon lista ja vuosiansio viime vuonna 44K. Ja hyvin onnistuu myös perheelliseltä. Illalla lähdet töihin, kun lapset menevät nukkumaan ja aamulla olet kotona laittamassa lapset kouluun ja päiväkotiin. Päivän saat nukkua ja olet virkeänä hereillä, kun jälkikasvu alkaa kotiutumaan koulusta ja päiväkodista.

Vierailija
48/61 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet alanvalinnan tehnyt, oisko kannattanut palkat selvittää jo siinä vaiheessa jos se on niin ratkaisevan tärkeä asia?

Vierailija
49/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse tulen ainakin toimeen. Ja toisekseen en tee työtäni palkan vuoksi pelkästään vaan siksi, että pidän työstäni oikeasti. Ja pelkässä päivätyössäni se palkka on vielä vähemmän.

Vierailija
50/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä palkkasi saattaa jopa laskea sh-palkoista..

Vierailija
51/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalietuudet loputtomiin rullaa.

Vierailija
52/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse akateemisesti kouluttautunut ja te sh:t menette kirkkaasti ohi opistotasoisella koulutuksella. Hyvinhän olette edunvalvontanne hoitaneet!!!

Vierailija
53/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla monen vuoden opinnot ja tutkinto, ja nyt sitten kouluttaudun sh:ksi.

sillä palkkasi saattaa jopa laskea sh-palkoista..

Vierailija
54/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sossun tuella leveämmin elät. Kannattaisko vaihtaa työpaikkaa johonkin, jossa maksetaan työehtosopimuksen mukaista palkkaa?

Vierailija
55/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei palkka todellakaan ole hyvä. Toista se on vaikka ahtaajilla ja paperimiehillä...

Että ruvetkaa tekin akateemiset pienestä palkasta ruikkaajat tekemään yövuoroja ja menemään aamuvuoroon seiskaks sen jälkeen, kun olette edellisenä iltana lähteneet puoli kymmeneltä töistä kotiin ja tulkaa sit uudelleen tänne ruikkaamaan. Ja huom. sairaanhoitajan työssä ei saa mitään likaisen työn lisää vaikka tulis kuset tai paskat päälle. Joo, mahtava palkka meillä tosiaan!

sh

Vierailija
56/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin monella muulla muun alan työntekijällä!

Itse työskentelen erittäin pienipalkkaisena keittiöntyön esimiehenä ja juostaan koko työaika juurikaan taukoja pitämättä,vastuu kuitenkin suuri isossa valmistuskeittiössä.Ärsyttää muiden natina palkoista,kun on niitä huonomminkin tienaavia jotka ei edes valita,kun ei enää energia riitä!

Vierailija
57/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän pitäisi ystävystyä?

Vierailija
58/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000e/kk.

Vierailija
59/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yövuoroja!

Itse teen ihan päivätyötä leikkurissa (olen anestesiahoitaja), ja viihdyn mainiosti!

Vierailija
60/61 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi terveydenhuoltoala.

Mutta nyt kaupan kassana tienaan parhaina kuukausina 2000e käteen.

Että olispa kannattavaa opiskella monta vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä