Moniko teistä tullut raskaaksi eka yrityskierrosta?
Mul on niin kamala pettymys, et ei tärpännyt heti. Ikää jo 33, joten siinä liene syy...Ensimmäinen tuli parikymppisenä vahingossa ja tähän väliin mahtui yks keskenmeno (sekin tuli vahingossa). Tsempatkaa hullua...
Kommentit (58)
Täällä tärppäsi ekasta yrityskierrosta, vaikka luulin että mulla kestää raskautuminen kun on niin paljon ylipainoa. Mulla ikää 25. Eiköhän sullakin pian tärppää kun ennenkin tärpännyt niin nopeasti. =)
km:n jälkeen kolmatta raskautta piti yrittää 3kk, eli kahdet menkat oli välissä. Älä siis vielä heitä toivoasi :)
heti kun menkat loppuu. Mut jotenkin outo olo, että en näe itseäni enää raskaana...ap
Ekasta kierrosta kaikki, kun on jätetty kondomi pois. Ettekö te vahinkolauksia saaneet osaa käyttää kondomia? 10 vuotta suhteessa.
ja tuli ero. Tän nykyisen kanssa mietittiin, että hakeudutaan nopeasti hoitoihin, jos ei tärppää, koska ongelma mussa. No, kerrasta tuli esikoinen. Kakkosta sitten pökättiinkin pari vuotta ja lopulta PAS:sta.
Eli olen ja en ole maho. Riippuu vissiin tähtien asennosta...
Toinen raskaus meni tosin kesken. Raskaaksi tullessani olin 24-vuotias ja 2x27-vuotias.
ekasta ehti tulla 3 kiertoa ennenkuin tulin raskaaksi, tokasta 2 kiertoa, kolmannesta ja neljännestä tärppäsi heti. Pelottaa kyllä kun vielä haaveillaan yhdestä että mahtaako onnistua enää noin helposti...nuorin on nyt 2v ja minäkin olen 33v.
ikäni oli 22v, 28v ja 33v. Siskoillani ja aikoinaan äidilläni vähä sama homma, me ollaan vaan ylihelposti sikiävää sukua
Esikoinen sai alkunsa kertalaakista, ikää tuolloin 30 ja kuvittelin jo olevani kovastikin hedelmällistä sakkia.
Pikkusisarusta onkin sitten yritetty reilu kaksi vuotta ilman tulosta eli kai tässä on hoitoihin lähdettävä kun ikääkin jo 36... :/
sitä seurasi keskenmeno. Yritimme heti uudelleen ja tuli taas raskaaksi. Nyt poika 3 kk. Ikää mulla 32 vuotta.