Moniko teistä tullut raskaaksi eka yrityskierrosta?
Mul on niin kamala pettymys, et ei tärpännyt heti. Ikää jo 33, joten siinä liene syy...Ensimmäinen tuli parikymppisenä vahingossa ja tähän väliin mahtui yks keskenmeno (sekin tuli vahingossa). Tsempatkaa hullua...
Kommentit (58)
molemmat lapset tärpänneet kerrasta :). Olin 27v kun eka syntyi ja 29v kun toinen syntyi.
Emme ole ajoittaneet sekstailua mitenkään oviksien aikaan, ollaan vain tehty kun on sitä haluttu.
Kun tiesin, että ovikset olivan juuri siinä kohdilla, tulin raskaaksi. Tein muutama päivä testin ja plussaa siitä tuli.
Esikoista tehtiin peräti 3 kiertoa. Mutta nyt kolmatta ollaan tehty jo muutama vuosi :(
vaikka oli hormoonikierukka...meni tosin kesken mutta sitten heti ekasta.
Toinen tärppäsi heti ekasta yrityskierrosta. Esikoista tehtiin peräti 3 kiertoa. Mutta nyt kolmatta ollaan tehty jo muutama vuosi :(
Eli nyt on menossa vuotopäivä nro 3. Kiertoni on noin 27 pv, eli johan sitä kohta pääsee yrittään. Toivon niin, että tässä kierrossa tärppäis.
jokaisella kuudella kerralla. Ikää nyt 36v ja kuudes menossa rv 30+.
ikää näissä 28 v, 30 v ja 39 v. Keskenmenoja ei ole eli siis kolme lasta on ... kova miettiminen, vieläkö yritetään neljättä!
kertaa olen tullut raskaaksi ekalla yrityksellä. Eka 25 vuotiaana ja toinen 30 vuotiaana. Välissä 27 vuotiaana meni puol vuotta..
kertaa olen tullut raskaaksi ekalla yrityksellä. Eka 25 vuotiaana ja toinen 30 vuotiaana. Välissä 27 vuotiaana meni puol vuotta..
ikää kohta 30 vuotta, ja olin viime syksynä kaksi kertaa ilman ehkäisyä.
Tulin raskaaksi toisesta kerrasta.
Raskaus meni kuitenkin kesken ihan alussa.
Sen jälkeen ei vielä ole yritetty uudelleen.
Kayppas katsomassa ryhmista Esikoisen vakaajat 30+ -siella on mukava samanikainen porukka, joista muutama joku aika sitten raskautuneita, mutta suurin osa juuri yrittamassa. Siella on mukava jakaa ajatuksia.
ja ikää 40 v.