Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko sukulaiset käyttäneet teitä "kaatopaikkana"? (Esim. huonekalut)

Vierailija
24.04.2025 |

Eli ovatko tuoneet teille hyvää hyvyyttään jotain vanhoja huonekaluja, tai kasan vanhoja lakanoita tai pöytäliinoja, tms?

Tuollainen pitäisi lailla kieltää.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat käyttäneet. Nykyään asun kaatopaikalla, mutta olen alkanut tottua olotilaani.

Vierailija
2/19 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kyllä ja ei, mutta kaikki saadut ja tuputetut huonekalut ovat antiikkia, ja osaan myös sanoa ei. Vanhoja lakanoita ja pyyhkeitä otan mieluusti, kuulun eläinsuojeluyhdistykseen ja noita saa siellä hyödynnettyä.

Sukulaiseni ja ystäväni ovat kyllä sen verran fiksua porukkaa että tuovat vain sen, mihin sanon kyllä ja asiasta keskustellaan ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, silloin kun olimme vasta menneet naimisiin ja muuttaneet yhteen.

Vierailija
4/19 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tyrkytetty mitään.

Vierailija
5/19 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän nykyään kierrätysmaksun kaikesta mitä sisään kannetaan.

Säästöjä alkaa olla...

Vierailija
6/19 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tyrkytetty mitään.

Minä tyrkytin veljenvaimolle pamppua, kyllä kelpas. Veljelle tyrkytin viinaa ei kelvannut, uskovainen mies.

Vierailija
7/19 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kielen helpoimpia sanoja: ei

Vierailija
8/19 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutin omilleni, sain tarjouksia suunnilleen kaikesta koti-irtaimistosta. Mitään ei tuotu väkisin, mutta olihan se kiva että sain muun muassa sängyn ettei tarvinnut nukkua lattialla, verhot ikkunaan ja kasarin jossa keittää nuudeleita.

Vierailija
9/19 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kielen helpoimpia sanoja: ei

Mutta joku aina suuttuu jos kieltäytyy.

Vierailija
10/19 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle hyvää hyvyyttään mitään kanneta,jos mulla ei kiinnosta. Sehän on tyrkyttäjän vika jos alkaa omatoimisesti vaan kantelemaan oveani kohti kalusteita enkä mä niitä halua. 

Vierailija
11/19 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulle hyvää hyvyyttään mitään kanneta,jos mulla ei kiinnosta. Sehän on tyrkyttäjän vika jos alkaa omatoimisesti vaan kantelemaan oveani kohti kalusteita enkä mä niitä halua. 

Miten toimit, jos tuovat?

Vierailija
12/19 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan kurssilla oppimani itsepuolustusasennon.

Vierailija
13/19 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulle yrittää jopa naapuri! Vanhoja kenkiään, poppanoita, palapelejä...tietty säästää itseltä vaivan kun ei tarvi viedä kierrätykseen. Olen kieltäytynyt ja vedonnut siihen että kaapit muutenkin jo täynnä tavaraa. En pahalla ajattele, ihan kiva että kysyy, jos vaikka olisikin tarvetta..

Vierailija
14/19 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ihan hirveää heittää roskiin kamaa, jota edellisen omistajan olisi pitänyt kierrättää ja se joutuu nyt raivosiivouksen uhriksi kun on pakko saada tilaa vinttikomerossa. Pahimmat ovat matkalaukut, joita saatiin 4 kappaletta, mukaanlukien semmoinen rikkinäinen atlantinylityslaukku, johon mahtuu koko omaisuus. Semmoista säikytin 6 v vinttikomerossa, kunnes viime viikonloppuna viimein riitti ja vein kierrätysasemalle. 

Vierailija
15/19 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies on yrittänyt. Yritti kaupata minulle lipastoa, minkä olen itse ostanut aikoinaan. Toi kysymättä meille läppärin (oli laittanut lapsen reppuun). Vanha romu, jonka vein Sortille.

Lapsen tavaroita hän tarjoaa koko ajan tänne. Toki niitä mielelläni ottaisin muuten, mutta olisi kiva, että siellä isänkin luona olisi tekemistä. Välillä hän kehtaa pyytää antamiaan tavaroita takaisin.

Lista olisi loputon, mutta nykyään sanon kaikkeen vaan ei. Meillä on kaikkea ja ex voi nyt opetella käymään Sortilla itse.

Vierailija
16/19 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyydellä on hintansa. 

Vierailija
17/19 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Miehen sukulaiset kärräsivät nurkistaan ties mitä roskaa, kun saimme ensimmäisen lapsen. Ikivanhat rikkinäiset lelut ja puoliksi sotketut puuhakirjat. Osa oli sellaisia, että olisi "vain" pitänyt ostaa joku kallis lisäosa asiaan, jota emme edes tarvinneet. Meille annettiin myös osin täytettyjä vanhoja kouluvihkoja, kun niissä oli vielä sivuja piirustuksia varten. Ja isoja vanhoja kynäkasoja, että näistä voi osa vielä toimia. Myös mainoskrääsä tuli tutuksi.

Tuskailin siskolleni, että kuinka kauan näitä pitää säilytellä ja hän totesi viisaasti, ettei se paska säilyttämällä muuksi muutu. Suoraan roskiin vaan. 

En yhtään ihmettele, että ukrainalaisten keräyksissä oltiin helisemässä, kun ihmiset kantoivat lahjoitukseen kaikki tarpeettomat kaapinperät. Kun kyllähän heille pitää turha roskakin kelvata.

Vierailija
18/19 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos joku mun ovelle tulis vanhat lakanat kainalossa ja se sanois et nää on sulle. Sanon ei kiitti,mulla on lakanoita. Jos joku tulis ovelle vanhan sohvansa kanssa,sanoisin ei kiitti. Mulla on jo sohvat. Ei sen vaikeampaa.

Vierailija
19/19 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan kurssilla oppimani itsepuolustusasennon.

Minun idolini on Bruce Lee. Sille ei tietääkseni koskaan tyrkytetty mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi