Moniko teistä tullut raskaaksi eka yrityskierrosta?
Mul on niin kamala pettymys, et ei tärpännyt heti. Ikää jo 33, joten siinä liene syy...Ensimmäinen tuli parikymppisenä vahingossa ja tähän väliin mahtui yks keskenmeno (sekin tuli vahingossa). Tsempatkaa hullua...
Kommentit (58)
nyt 49. kiertomenossa. Toivottavasti viel joskus tärppää:) älähän vielä hätäile!
tulee raskaaksi heti halutessaan! Ette taida ymmärtää miten onnekkaita olette ja miten helpolla olette päässeet. Itselläni kesti 5v tulla raskaaksi eli melko rankkaa lukea miten toiset sikiää jo melkein ajatuksen voimalla :(
Eli 2 lasta ja kumpikin sai alkunsa heti 1 yrityskierrosta :-)
Olin tuolloin 25v ja 27v.
ja yksi keskenmeno. Lääkäri piti ihmeenä tätä viimeistä kertaa olin käyttänyt kuparikierukkaa 9 vuotta. Kait sitä ei pitkän kierukan käytön jälkeen heti tule raskaaksi. Niin oli minulla kierukan poiston jälkeen yksi keskesken meno.
joilla tärppää ekasta yrityksestä. On kuitenkin tavallisempaa, että niin ei käy, vaan kestää vähän pidempään.
Täällä tärppäs, mut oli kemiallinen. Seuraavan kerran sitten kierros kolmosesta.
T: 27v, esikoinen tulossa 20+2
Kyllä mullakin on muutama kaveri jolla on ekasta kerrasta tärpänny ja äidilläkin on kuulemma käynyt niin kaksi kertaa ja kerran meni sit toiseen kiertoon. Anoppi on tullu raskaaks vahingossa ja muutenki kehuu että suvussa tullaan helposti raskaaksi. No, onhan munkin sukulainen vahingossa tullut raskaaksi 49-vuotiaana...
Minä sen sijaan olen yrittänyt tulla raskaaksi nyt 3,5 vuotta. Että eipä sillä näytä oikeastaan olevan merkitystä kuinka helposti vanhemmat sukupolvet ovat lapsia saaneet... Ja meillä kyseessä selittämätön lapsettomuus. Syytän torjunta-aineita ja muuta paskaa ja suosin luomua.
Itselläni viimeinen vauva tärppäsi nopeiten, 37v synttäreiden kunniaksi.
Mulla vaikutti asento. Tärppäsi vasta, kun olin vatsallani ja mies päällä takaapäin.
Meillä esikoinen ja kakkonen tulivat ekasta kierrosta, mutta kolmatta yritettiin sitten 5-6 kiertoa. Neljäs tärpääsi heti, mutta päättyi myöhäiseen ja raskaaseen keskenmenoon. Viides raskaus alkoi toisesta tai kolmannesta kierrosta.
Kaverillani ekaa yrittivät muutaman kierron, toka tuli heti, kolmatta yrittivät pari kiertoa, samoin neljättä ja vitosta sitten useamman kierron.
Eli ap, kaikki on tosiaan mahdollista! Onnea yritykseen!
Eli ei välttämättä ikä merkkaa.
Aiemmat raskaudet mulla alkoivat: esikoinen kolmennella yrityksellä ja keskimmäinen neljännellä. Näissäkin raskauksissa olin reilusti päälle kolmikymppinen.
ajateltiin miehen kanssa, että varmaan joutuu aika pitkäänkin yrittämään, mutta toisin kävi.
Jätettiin ehkäisy pois ja tulin samasta kierrosta raskaaksi.
Tulin eka yrityksestä raskaaksi ja ikää oli jo reilusti päälle kolmenkymmenen ja kyseessä siis esikoinen.
Ja itseasiassa lopetin silloin pillereiden syönnin kesken laatan. Olin 30v, laihduttanut juuri 10kg ja lopetin tupakanpolton pari viikkoa ennen.