Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tuolla BB extrassa on kommentoitu Kathyn lähdöstä,onko Vappu sanonut mitään?
25.10.2005 |
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
sieltä kun ensin vinkuu omaa nimeämistään ja nyt kun sais jäädä taloon jos kathy lähtee......se luuska minna alkaa itkemään ettei halua jäädä jos kathy lähtee......