Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään ärsyttävämpää kuin laihduttava mies?!

Vierailija
01.04.2011 |

Olen seurustellut miesystäväni kanssa nyt puoli vuotta. Hänellä ei ole oikeasti ylipainoa, mutta on melko lyhyessä ajassa saanut ehkä 3-4 elintasokiloa lisää (tiedättehän; suhteen alku, harrastuksiin ei malta, parisuhdeiltoja viinin ja herkkujen parissa...), joista nyt haluaa eroon. Ei siinä mitään vikaa, mutta jessus mikä numero asiasta pitää tehdä... Pahempi kun akat! Mennään esim. viikonloppuna leffaan ja jo nyt höösää, että eihän sitten osteta mitään herkkua sinne. Tarkoittaen lähinnä itseään, totta kai mä saisin ostaa, mutta pointtina nyt tuo numeron tekeminen asiasta. Iltaisin kärvistee mun tykönä kun on nälkä, jolloin ehdotan jotain kevyttä syömistä (kaalipataa, rahkaa, salaattia, olen tarjoutunut jopa kuorimaan porkkanaa tai omenaa! :D ), mutta EI, kun hän laihduttaa.

Jämähtihän osa herkuista omillekin lanteilleni, mutta ihan kaikessa hiljaisuudessa olen alkuvuoden supistanut annoksia ja lisännyt salaatin määrää ja tadaa - hiipineet kilot ovat poissa ilman, että kukaan on tiennyt asiasta mitään.

Alussa tuo oli suloista, nyt jo sen verran ärsyttävää, että päätin helpottaa oloa vuodattamalla tänne, en viitsi miehen laihdutusintoa mitenkään lannistaa. :D Oletteko kokeneet samaa, siis Laihduttavaa Miestä?

Ps. Ja joo, kun AV:lla ollaan, niin kumoan faktat ennen kuin kukaan edes ehtii: minäkään en ole ylipainoinen, miehellä ei ole toista naista, en ole kateellinen miehen onnistumisesta, en näytä nyrpeää naamaa tuosta paasaamisesta jne... ;)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme