Miksi Nuva Ringiä ei saa mistään?
Olen kaksi päivää metsästäny tätä ehkäsyrengasta joka paikasta, joka paikassa tarjotaan "ei oota". Soittelin läpi lähikylien apteekit, eikä niissäkään ole. Sanovat että valmistajan päässä vika...
Tosi kiva juttu!!
Kommentit (12)
isossa helsinkiläisessä apteekissa, ja sielläkin oli jäljellä jo silloin vain niitä yhden pakkauksia.
Liekö tullut enää lisää. En siis ole sen jälkeen nuvaringiä tarvinnut hankkia.
Olen nyt ilman, taidan lopettaa koko käytön ja ottaa hormonikierukan. Pitää vaan kattoo ettei ota sen saman lääkefirman tuotetta enää...
kysyntä eli suosio on ylittänyt kysynnän ja näin ollen valmistajalla ollut vaikeuksia tuottaa riittävästi. Tämä tietenkin puhuu tuotteen puolesta, eli loistotuote kysymys
masennuslääkkeen kanssa, Oulussa olis ollut lähin paketti... Olin sitten viikon ilman, ennen kun saatiin Espooseen. Ei oikein vakuuta nämä hommat.
tai oli. Viime viikolla just hain apteekista 3:n satsin. Lähetin yhen siskolle sinne e-suomeen, kun sieltä ei saanu mistään..
Ja heti tuli mieleen, että hyvä - mut se rinkula teki ihan hulluksi. Muutaman kk käytön jälkeen mies ehdotti, että jättäisin sen pois. Mielialat heilahteli ihan järkysti, olin ihan raivopää ja sitten kohta taas pillitin jotain turhaa. Ja miesparka sai kärsiä. Kun lopetin käytön, tasotuin kummasti.
Tää siis ihan ohi keskustelun. Tosin monellehan Nuvaring sopii, ja olihan se paljon mukavampi jotenkin kun pillerit. Toimii varmasti niillä, joille sopii.
mutta yhden pakkauksien saamisessa voi mennä kauankin aikaa.
Pakkauksessa on ollut vikaa ts. joku etiketti voi siitä revetä ja siksi lääketehdas ei ole kyennyt toimittamaan renkaita. Tuotteet eivät siis ole viallisia. Tämän kuun alussa oli epävarmoja lupauksia, että yhden kpl:n pakkausta saattaa tulla tai sitten ei. Virallisesti kai on luvattu 3 kpl:n pakkauksia tukkuun ja apteekkeihin vko:lla 16.
ihan perseestä tämä... Tulee kuukauden tauko sen takia kun urpot ei hoida hommiaan siellä tehtaalla.
Mulle ainoa tapa ehkäistä ja todellakin ainoa mikä sopii. Kierukat on ehdottoman ein listalla, kun mulla on aika runsaat ja kivuliaat kuukautiset. Lisäksi sotii omia periaatteita vastaan (niiden vaikutus on abortoiva, ei ennaltaehkäisevä).
Tolla renkaalla on sen verran pitkä plussalista mulle, että pienet mielialanheittelyt on oikeasti pikkujuttu(ei siis ole mitkään hirveät, ehkä olen ärtyneempi useammin).
mun pitäis taas ostaa uusia, ja yleensä viime tipassa...