Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V***ttaa mies on taas jäämässä työttömäksi

Vierailija
22.04.2011 |

Ollut viimeisen kolmen vuoden sisällä kaksi vuotta työttömänä. Kyllä se koko ajan yrittää, mutta kun ala on vaan niin kerta kaikkisen väärä. Eikö voisi hakea töitä muilta aloilta? Alkaa mennä totaalisesti hermot jatkuvaan pennin venytykseen.

- - -ja kyllä, olen itse töissä enkä todellakaan elä hänen siivellään!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka voisi olla jollakin muulla alalla se ylivoimaisesti paras hakija joka palkataan?

Vierailija
2/7 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se ala arvoista kun joudut elättää aikuista miestä. Lapsetkin ovat varmaan hoidossa, koska mies ei heidän kanssa pärjää. Voi sinua ap raukka=( Älä suostu tuollaiseen.

Varmasti jotain työtä löytää jos ei ole laiska. Ei sen työn taloudellisesti tarvitse kannattaa. Pääasia on että on töissä eikä makaa kotona toisten elätettävänä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä työllistämiskurssi tms.?

Vierailija
4/7 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka useimmat ketjun kommentoijat näyttävät olevankin sitä mieltä että ok minkäs sille tekee jos ei ole töitä

kyllä mä vaan olen tottunut että kaikki, ihan kaikki elättävät itsensä. ja lapset todellakin ovat hoidossa!

Vierailija
5/7 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka useimmat ketjun kommentoijat näyttävät olevankin sitä mieltä että ok minkäs sille tekee jos ei ole töitä

kyllä mä vaan olen tottunut että kaikki, ihan kaikki elättävät itsensä. ja lapset todellakin ovat hoidossa!

ap

Vierailija
6/7 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut viimeisen kolmen vuoden sisällä kaksi vuotta työttömänä. Kyllä se koko ajan yrittää, mutta kun ala on vaan niin kerta kaikkisen väärä. Eikö voisi hakea töitä muilta aloilta? Alkaa mennä totaalisesti hermot jatkuvaan pennin venytykseen.

- - -ja kyllä, olen itse töissä enkä todellakaan elä hänen siivellään!

Mistä te noita luuseriukkoja oikein löydätte?

Vierailija
7/7 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Miksi mies ei hae siivoustyötä? Eikö kelpaa?