Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ikinä juossut cooperin testiä!

Vierailija
27.08.2022 |

Nykyään armeijassa enään juostaan tuo ko testi!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen juossu.

Vierailija
2/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yläasteella olin just silloin flunssassa :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Teini ei ole juossut,mutta niillä on ollut alakoulussa ja yläkoulussa muita juoksutestejä osana testikokonaisuutta(move).

Vierailija
4/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö koulussakaan enää juosta?

Vierailija
5/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijaa lukuunottamatta en. Ei meillä ainakaan koulussa enää ollut.

Vierailija
6/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi yläasteella, ja siitä on kauan. Onhan se kamala testi jos tosissaan ottaa.

Vierailija
7/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lajissa olin vahva, vaikka lukuaineissa en oikein loistanut. Mutta oli mahtava tunne kun juoksin kierroksella kiinni ne lukutoukat jotka lyllersivät siinä itku silmässä ja karjuin takaa että "VÄISTÄKÄÄ". 

Juoksin ysillä muistaakseni 3 tonnia. Intissä meni 3100 metriä.

Vierailija
8/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa aikanaan, sen jälkeen armeijassa pari kertaa. Sen jälkeen ei ole ollut tarvetta.

Vierailija
9/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö koulussakaan enää juosta?

Kyllä juostaan,mutta cooperin testiä ei juosta!

Vierailija
10/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juossut sekä puoli Cooperin että Cooperin useamman kerran. Aina on ollut tulos 6min puoli Cooperissa ja 12 min Cooperissa.

Vierailija
11/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juossut ja vielä hyvään aikaankin meni.

Vierailija
12/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten armeijan. Muistaakseni.

Vierailija
13/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kovassa kunnossa niin tuota ennen kannattaisi juosta viiden kilometrin lenkki lämmittelyksi.

Vierailija
14/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi en päässyt 12 minuuttiin, seitsemän jälkeen alkoi puuskuttaa ja lopetin. 

Vierailija
15/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä lajissa olin vahva, vaikka lukuaineissa en oikein loistanut. Mutta oli mahtava tunne kun juoksin kierroksella kiinni ne lukutoukat jotka lyllersivät siinä itku silmässä ja karjuin takaa että "VÄISTÄKÄÄ". 

Ihanaa kun on vielä nuoria, jotka oikeasti jaksaa ja ottavat tuollaisen tosissaan. Onhan se hyvän kunnon merkki.

Meillä oli yläasteella aina muutama, jotka tekivät sopparin, että kävellään se testi.

Vierailija
16/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärin alussa viimeksi kun olin suorittamassa asepalvelusta hiukkavaarassa. 3050 meni.

Parhaimmat juoksi hieman yli 4km mutta ne oli sm tason urheilijoita.

Vierailija
17/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella joka vuosi ja lukiossa urheilun valinnaisella juoksukurssilla. Epävirallisesti olen silloin tällöin käynyt huvikseni kokeilemassa omalla ajanotolla radalla. Yläasteella oli vähän pakkopullaa, kun ei oikein tultu liikunnaopettajan kanssa toimeen, mutta myöhemmin kun aloin harrastaa juoksemista, niin onhan tuo ollut paljon helpompaa ja kivempaa.

Peruskoulussa Cooper ei ole mielestäni mitenkään erityisen hyvä testi, koska siihen ei käytännössä harjoitella mitenkään. Onhan se aika raju jos ei-harrastavana yhtäkkiä joutuu rykimään vauhti/maksimikestävyystasoilla 12 min.

Vierailija
18/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysärin alussa viimeksi kun olin suorittamassa asepalvelusta hiukkavaarassa. 3050 meni.

Parhaimmat juoksi hieman yli 4km mutta ne oli sm tason urheilijoita.

Mulla meni vähän yli 3400m. Luulin olevani kovassa kunnossa mutta pesin vain yhden komppanian kilpaurheilijoista ja hänetkin vaivaisella kahdellakymmenellä metrillä. Muut heistä juoksivat 3600-3800m, yksi tai kaksi yli 4000m.

Vierailija
19/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alice Cooperin testin

Vierailija
20/28 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun on vielä nuoria, jotka oikeasti jaksaa ja ottavat tuollaisen tosissaan. Onhan se hyvän kunnon merkki.

Meillä oli yläasteella aina muutama, jotka tekivät sopparin, että kävellään se testi.

...seuraavassa ketjussa nämä ihmettelevät, kuinka olen näin lihava jo 20 vuotiaana?