Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä on äidit varaa jäädä kotiin?

Vierailija
25.10.2005 |

Mulla ei ainakaan ole, koska en aio miehen palkalla elää ja asunto- ja autovelkaakin maksettava.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Talo- ja autolainaa on ja ihan tavallisissa " duuneissa" ollaan molemmat. Minua kyllä suunnattomasti ärsyttää tuo että automaattisesti oletetaan että yhteiset rahat=mahdollisuus jäädä kotiin hoitamaan lapsia.

Se ei vaan aina mene niin!

Vierailija
22/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin asuntolainamme lyhennys on niin kohtuullinen että pärjäämme ihan hyvin nytkin kun olen työttömänä kotona (elokuusta asti työtön, vielä penniäkään ei ole rahaa tullut mistään). Onko teillä sitä asunto- ja autolainaa niin hirveitä summia ja isolla lyhennyksellä ettei niissä ole tippaakaan joustovaraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain elelisi sinun siivelläsi?

Vierailija
24/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on. Saa alle tonnin käteen kuussa.

Vierailija
25/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään ylimääräiseen ei ollut rahaa, mutta ei tarvinnut jokapäiväisessä elämässä mistään tinkiä.

Vierailija
26/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rahoilla nyt ei meinannut edes ruokakuluja saada maksettua kuukaudessa. Hyvin silti pärjättiin, omista menoista vaan on osattava tinkiä.

Nytkin silti oon niin huonopalkkaisessa hommassa, että huh huh.

Vierailija
27/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhe voi hoitaa lapset kotona jos haluaa..

kysymys on puhtaasti onko vanhemmat valmiita tinkimään elitasostaan

lasten hyväksi.

me esim lopetimme tupakanpolton (300¿/kk) ulkona syönnit jäi,

lopetettiin lehtitilauksia. jne

eikä mieheni ole hyvätuloinen. 2000¿/kk

askeettisesti pärjää hyvin jos viitsii

itse minimi pvä. rahalla

ja kaikki apu valtiolta minkä lakisallii..

Vierailija
28/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole valmis tinkimään mistään niin silloinhan ei tietystikkään voi tehdäkkään ratkaisua jäädä kotiin.

Meillä minä olisin " isompi tuloinen" jos menisin töihin,mutta nyt pärjäillään miehen pienemmällä palkalla.

Ihan kaikesta ei kuitenkaan edes tarvi tinkiä,aika shoppailuhullu olen edelleen jne :)

Vierailija
29/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies keskipalkkainen, asunto- ja autolainaa on.

Vierailija
30/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyiskään kun se on töissä. Näin yhteiskunta kannustaa työntekoon. Älkää huoliko en aio jäädäkkään vaan olen työelämävalmennuksessa eli orjaksi olen ryhtynyt.

Vierailija
31/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kaksi autoa on välttämättömyys koska mies on vuorotöissä ja muuten lapset ei pääsisi iltaisin harrastuksiinsa jotka myös maksaa rahaa. (Poika pelaa jääkiekkoa ja tyttö ratsastaa ja käy musiikkiopistoa).

Meillä on myös kaikille lapsille omat huoneet, kouluikäinen tyttö ja poika eivät " sovi" enää samaan huoneeseen ja kuopukseen on niin paljon ikäeroa ettei samaan huoneeseen voi laittaa koululaista häiritsemään.

Pitäisikö siis myydä talo ja toinen auto, muuttaa vuokrakolmioon ja sanoa lapsille että nyt ei pariin vuoteen harrasteta mitään kun äiti haluaa olla kuopuksen kanssa kotona! Ei kai kukaan voi oikeasti olla tätä mieltä?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän