On ihan sama onko kyseessä suomalaissotilas vai venäläissotilas, jos joutuisi droonin uhkaamaksi. Huonosti kävisi
Lapsellista esittää muuta. Jos annetaan käsky edetä droonien uhan alla, niin huonosti käy kaikille sotilaille. Ei mikään määrä koulutusta voisi muuttaa tilannetta.
Asiantuntija: Venäläissotilaat ovat usein niin osaamattomia, että etulinjasta tulee heille ”dystooppinen kuoleman kenttä”
Kommentit (11)
Venäläisethän kävelee drooniansoihin ihan vain päästäkseen pois tästä elämästä, toivoen syntyvänsä uudelleen rikkaana amerikkalaisena.
Suomalaiset arvostaa nykyistä elämäänsä eikä siitä helpolla luovu.
Vierailija kirjoitti:
"joutuisi droonin uhkaamaksi"
Ei taida olla suomi aloittajan äidinkieli.
Miten muotoilisit itse paremmin. Miten itse olisit ilmaissut? Kolmella sanalla?
ap
Miten niin ihan sama?
R#ssän kuolema = hyvä asia.
Suomi-pojan kuolema = ei hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Venäläisethän kävelee drooniansoihin ihan vain päästäkseen pois tästä elämästä, toivoen syntyvänsä uudelleen rikkaana amerikkalaisena.
Suomalaiset arvostaa nykyistä elämäänsä eikä siitä helpolla luovu.
Venäläisille on myyty isänmaa niin arvokkaana. Myös kunniakäsitys että tapattavat itsensä. Kyse oli kuitenkin siitä että droonien uhan alla ei minkään maan sotilas pärjäisi partemmin, samoilla reunaehdoilla, kuin venäläinen sotilas on määrätty etenemään.
ap
Ero on siinä että Suomen sotilasjohto ei suhtaudu sotilaisiinsa kuin arvottomaan karjaan ja lähetä heitä älyttömiin liha-aaltoihin varmaan kuolemaan sillä oletuksella että muutama prosentti pääsisi läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
"joutuisi droonin kohteeksi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuvaamisen kohteeksi vai?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mistä on kysymys? Alkaako drooni kuvata? Urheilukilpailuissakin suorittaja on nykyään droonin kohteena kuvattavana.
Vierailija kirjoitti:
Ero on siinä että Suomen sotilasjohto ei suhtaudu sotilaisiinsa kuin arvottomaan karjaan ja lähetä heitä älyttömiin liha-aaltoihin varmaan kuolemaan sillä oletuksella että muutama prosentti pääsisi läpi.
On myös kuten esität, mutta "asiantuntijat" esittävät asian niin että sotilaat eivät pärjää drooneille huonon koulutuksen takia.
Olen reservin vääpeli ja jos tositoimiin joskus jouduttaisiin niin selittäisin kyllä asiat totuudenmukaisesti, että drooneja vastaan ei juuri ole selvitymisen mahdollisuuksia. Asiantuntijat ja Armeijan johto myös esittävät että Suomen maasto peitteisempää. Selittäisin myös tämän "joukoille" että maaston peitteisyyden tuomasta avusta ei juuri ole näyttöä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös kuten esität, mutta "asiantuntijat" esittävät asian niin että sotilaat eivät pärjää drooneille huonon koulutuksen takia.
Olen reservin vääpeli ja jos tositoimiin joskus jouduttaisiin niin selittäisin kyllä asiat totuudenmukaisesti, että drooneja vastaan ei juuri ole selvitymisen mahdollisuuksia. Asiantuntijat ja Armeijan johto myös esittävät että Suomen maasto peitteisempää. Selittäisin myös tämän "joukoille" että maaston peitteisyyden tuomasta avusta ei juuri ole näyttöä.
ap
Liike paljastaa myös metsässä ja talvi tekee homman vielä helpommaksi kun hankeen jää vieläpä selkeät (lämpö)jäljet. Hirviä jne. on laskettu lentokoneista ja helikoptereista jo vuosikymmenet. Ei kai kukaan oikeasti luule ettei korpisotureita näkisi sieltä myös, varsinkin jos käytössä on hitaammin ja ketterämmin lentämään pystyvä drone tehokkaine kameroineen?