Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä on äidit varaa jäädä kotiin?

Vierailija
25.10.2005 |

Mulla ei ainakaan ole, koska en aio miehen palkalla elää ja asunto- ja autovelkaakin maksettava.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA valinnoista kaikki on kiinni...huvinkin pitkälti ei siitä mihinkään pääse kaikkea ei voi saada...tai ainakin ne onnekkaat ovat hyvin harvassa.

Vierailija
2/31 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun rahat on loppu, miehen rahat on loppu, lainattu ollaan molempien vanhemmilta ja pankillekin ollaan velkaa. eikä meillä niinkään lasketa mun rahat ja sun rahat, se maksaa kellä on sitä rahaa. ja just nyt ei sitä rahaa oo kummallakaan. molemmilla kyllä omat tilit, mutta kyllä mä tiedän että mies antais mulle rahaa, jos sillä vaan sitä ois. mutta kun se maksaa asuntolainan, automaksut, ruuat ja kaikki muut, niin eipä sille sitten mitään enää jää. ja mä saan sen ruhtinaallisen 305 e kuussa kotihoidontukea, plus lapsilisät tietty. ja noista mun rahoista maksetaan sähkölasku, lämmitysöljy, vesilasku, jätemaksu.... joten voitte ehkä kuvitella kuinka paljon sitä rahaa jää elämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kun muuta vaihtoehtoa ei ole. En elä mieheni tuloilla vaan omilla säästöillä, jotka on säästetty ns. pahan päivän varalle. Nyt on se aika, jolloin nuo rahat lähdetvät käyttöön.

Vierailija
4/31 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valita hyväpalkkainen,talollinen,velaton mies, niin voi jäädä kotiin:))))

Vierailija
5/31 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidin silti lapseni 3-vuotiaaksi kotona.

Vierailija
6/31 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään kyllä suht hyväpalkkainen ja talollinen, mutta hyvin, hyvin velkainen. -nro. 34 taisin olla

Vierailija:

Kannattaa valita hyväpalkkainen,talollinen,velaton mies, niin voi jäädä kotiin:))))

Vierailija
7/31 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ol eeuron euroa velkaa ja kaikki tulevat rahani menee minun laskuihin ja lsten juttuihin.

Sit taas kun menen töihin voin ostella itsellenikin taas,eikä tää ole edes vaikeeta.Mies maksaa ruuat ynm.

Vierailija
8/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rahat ovat yhteisiä ja mies maksaa tietysti lähes kaikki menot.

Tämä on mahdollista, koska haluamme molemmat, että lapset hoidetaan kotona 3-vuotiaaksi asti.

Vierailija
9/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etta miehen palkalla ja kotihoidontuella eletaan + yksi hoitolapsi on. Pennia venytellaan.

Vierailija
10/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haaveissa on vielä yksi lapsi ja jos mahdollista mies saa olla lasten kanssa sitten vähän pidempään. Ja mä vuorostani menen töihin tienaamaan.

Vierailija
11/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisiä.. Asuntolainaakin on, autotkin on maksettu.. Asiat on meillä laitettu tarkeys järjestykseen näin ja se sopii meille.. 5 vuotta kotona oltu ja kaksi jäljellä..

Vierailija
12/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitinä 4ttä vuotta

Vierailija
13/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-6-

Vierailija
14/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi huolinut toisenlaista miestä. Itse teen ruoat itse, kierrän kirppiksiä, ompelen, ei harrasteta kuin retkeilyä ja muuta edullista. En kotona tarvitse kuin muutaman arkivaatteen. Ei syödä ulkona, lapset saavat harkitusti leluja. Ennen kaikkea nautitaan hyvin arkisista asioista. Varaa olisi elää leveämminkin, mutta näin on hyvä!

Vierailija
15/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on iso liksa, rahaa on säästössä mukava kasa eikä velkoja ole. Isäntä maksaa kaiken niin kauan kuin olen kotona lasta hoitamassa. Olemme onnekkaita kun tilanne on näin hyvä, ei tarvii nuukailla joka asiassa.

Vierailija
16/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tienaa jonkin verran, minä melkein yhtä paljon, kun pyöritän yritystä kotoa käsin. Talo on melkein kokonaan maksettu, on alusta asti maksettu fiksusti isoja eriä. Monta lasta olisi kallista pitää hoidossakin. Kaksi autoa on tällä hetkellä käytössä, toisesta velkaa. Ne rahat mitä on, on sijoitettu, muuten olisi varaa maksaa nämäkin velat pois. Eli ihan hyvin pärjätään. Kyllä se paljolti itsestä on kiinni, mutta tuuriakin on mukana. Rahakkaasti ei meistä kukaan huvittele, jos aikaa jää, käydään viikonloppuna uimahallissa koko poppoolla. Molemmat ollaan kolmen kympin tuntumassa.

Vierailija
17/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätetty että lapsi saa olla kotona 3v. saakka,tingitään turhasta shoppailusta.Lapset saavat uusia vaatteita ja me vanhemmat myös.Heräteostot jätetään väliin.

Vierailija
18/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kotona, mies työpaikalla.

Vierailija:

Mulla ei ainakaan ole, koska en aio miehen palkalla elää ja asunto- ja autovelkaakin maksettava.

Vierailija
19/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo- ja autolainaa on ja ihan tavallisissa " duuneissa" ollaan molemmat. Minua kyllä suunnattomasti ärsyttää tuo että automaattisesti oletetaan että yhteiset rahat=mahdollisuus jäädä kotiin hoitamaan lapsia.

Se ei vaan aina mene niin!

Vierailija
20/31 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin elää jonkin aikaa vaikka kengänpohjilla. Onneksi ei tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan