Sama nainen muodokkaana ja laihtuneena. Kumpi mieleesi mies? (kuva)
Kommentit (83)
Laihempi kuva toki parempi, mutta matkaa siitäkin on vilä normaalipainoon.
Pulska kuva otettu paremmin: parempi valaistus ja hiukset sekä meikki. Erilaiset kuvat jos olisi valittu niin eroa olisi löytynyt enemmän.
nainen.
YÖK tuota läskikuvaa!! Laihempi paljon parempi. Tosin voisi tuostakin 5-10kg lähteä vielä ylimääräistä.
että tuo oikeanpuoleinen näyttää ihan valaalta,
eikä toinenkaan mikään hoikka ole.
Mutta jos pakko olis valita jompikumpi niin ei koskis pitkällä tikullakaan siihen isompaan.
Ja tää oli suoraan miehen suusta sanottua.
laiha siis todella upeen näköinen nainen =)
olisinpa todella järkyttynyt, jos kuulisin oman mieheni suusta noin ala-arvoista puhetta jonkun ihmisen habituksesta.
minulla mies sanoi, että hänestä hoikempi on vartaloltaan enemmän hänen mieleensä, vaikka nainen toisessakin kuvassa on kuulemma varsin kaunis.
miltähän toi lihavampikin versio näyttää luonnossa. Ihan selkeästi paranneltu kuva. Noissa kilomäärissäkin varmaan selluakin piisaa:)
lihavassa kuvassa nainen näyttää nuoremmalta.
miltähän toi lihavampikin versio näyttää luonnossa. Ihan selkeästi paranneltu kuva. Noissa kilomäärissäkin varmaan selluakin piisaa:)
Varmasti kivat raskausarvet ja ylimääräinen nahka mahassa.
pulskempana, kroppa parempi hoikempana(joskin harmi, kun rinnat noin pienet)
Ja teille, jotka sanotte, että bmi on 22 on lihava(tuossa laihemmassa kuvassa olevan bmi) niin hakekaa apua, ja toivottavasti teillä ei ole lapsia, he ovat vaarassa sairastua syömishäiriöön. Koska bmi 22 on täysin normaali painoindeksi, kuka sellaista pitää lihavana, on sairas päästään ja kehonkuva on pahasti vääristynyt.
Olen samaa mieltä, että tällaisen selkästi lihavan ja hyvin ylipainoisen nimittäminen "naisellisen muodokkaaksi" on hassua, mutta että normaalikokoinen ihminen olisi vieläkin "läski" ja "tosi tukeva" ja voisi laihduttaa 10 kg. Ymmärrättehän myös, että ihmisillä on erilaisia ruumiinrakenteita?
Joillekin tuon mittaisille se 50 kg voi olla ihan ok, jos on hyvin siro, mutta raskastekoisemmalle ei. Itse olen varmaan aika samaa kaliiberia kuin kuvan nainen hoikkana, ja nytkin olen ollut koko alkuvuoden tiukalla ruokavaliolla ja liikkunut kovasti (siis oikeasti tiukkaa treeniä eikä mitään lehdenlukua kuntopyörässä ja jalkaprässissä), lenkkiä ym. Paino on tippunut vain n. 3 kg, lihakset kasvaa, rasva palaa (lähinnä yläkropasta, muualta hi-taas-ti) mutta minusta ei saa siroa 50 kg keijukaista vaikka tekisin mitä! No ehkä, jos en söisi yhtään mitään, mutta haluan myös jaksaa liikkua. Eikä minimipaino tarkoitukseni olekaan, halusin vain tuoda tämän näkökulman esiin.
toihan on vieläkin suht tukeva, siis toi laihempi, missä ihmeen maailmassa te elätte??? Ja toi tukevampi on lihava, ei mikään muodokas!!! Muodokas on HOIKKA, jolla on rinnat ja lantio, ei mikään lihava joka puolelta!!! Lihava on lihava, muodokas on ihan eri juttu!
ja nuoremmat. Hoikassa kuvassa vartalo parempi. Lihavassa vartalossa plussaa kauniit rinnat.
Aina voi kuule laihduttaa ;)
Kaikilla ne eivät vain sellaiset ole, vaikka muuten kroppa olisikin normaali eikä reisissä läskiä..
Itse en olisi tyytyväinen itseeni, jos jalkani olisivat noin paksut (kuin tuossa hoikemmassa kuvassa), sanokaa mitä sanotte...
Ei minullakaan olisi hoikat jalat, jos päästäisin itseni repsahtamaan (ja se on nähty!)
Mulla on tuollaiset jalat, mutta ei tässä enää hirveästi voi laihduttaa kun painoindeksi on 19. Toki pari kiloa voisi tiristää pois ja olla vielä normaalin painon rajoissa, mutta en nyt tiedä onko siinä järkeä.Juoksen viikottain pitkiä lenkkejä, käyn säännöllisesti salilla ja paljon tanssitunneilla ja olen kuten todettua aika hoikka. Mutta eipä ne jalat tuon ohkaisemmat ole! Ainoa millä kapenisivat olisi rasvaimu, mutta vähän ekstremeksi menee, varsinkin kun ei niissä kovinkaan rasvaa ole...
Että älä yhtään selitä siellä asioista, mistä et mitään tajua.
Meikäläiselläkin on luonnostaan (valitettavasti) vahvat reisilihakset ja tukevat reidet, ja jos vielä treenailen, niin eipä ne siitä ainakaan kapene...
Tos paksummas versios sillä sattuu olemaan paremmassa kunnossa hiukset ja muutenkin kasvot.
pirteämmän näköinen, eli jaksaa paremmin ?
Se ei ole liian laiha vaan just hyvä.
Mutta tuossa muodokkaampana, on kyllä kauniisti lihava, muodot paikoillaan. Ollappa noin nätti vatta! :)
lihavassa kuvassa nainen näyttää nuoremmalta.
Oikean kuvan saamiseksi olisi ollut parempi, jos molemmat kuvat olisi otettu bikineissä. Uimapuku on liian peittävä.
Vaimoni on kyllä hoikempi kuin tuo, jota en ehkä aivan hoikaksi sanoisi, vaikka en merkittävästi ylipainoiseksikaan. Vaimoni mitat ovat 168 cm ja 63 kg ja D-kupit on (punnitsimme eilen toisemme ja ostimmepa yhdessä hänelle liivitkin).
mies 40 v
Laihempi kuva toki parempi, mutta matkaa siitäkin on vilä normaalipainoon.