Sama nainen muodokkaana ja laihtuneena. Kumpi mieleesi mies? (kuva)
Kommentit (83)
Vatsaa on selvästi käsitelty kuvankäsittelyohjelmalla, koska bikinin alaosan yläreuna on suttuinen. Huono graafikko... Eikä kyllä oikeasti kellään noin ylipainoisella ole noin sileää vatsaa.
Vatsaa on selvästi käsitelty kuvankäsittelyohjelmalla, koska bikinin alaosan yläreuna on suttuinen. Huono graafikko... Eikä kyllä oikeasti kellään noin ylipainoisella ole noin sileää vatsaa.
naama on pyöreänä nätimpi. Kroppa on iso, mutta ei silti hirmu paha, melko kiinteän näköinen - ei sellua tai makkaroita (tosin voi olla photoshopattu). Vaikea valita. Uskoisin, että mieheni ottaisi kuitenkin tuon hoikemman version.
Luulen että maha saattaisi olla pahemman näköinen pötis, jos olisi sivuviistosta kuvattu, kuten tuo hoikempi kuva.
Paremman näköinen, ihan kaikilta osiltaan on siinä hoikassa versiossa.
Aina voi kuule laihduttaa ;)
Kaikilla ne eivät vain sellaiset ole, vaikka muuten kroppa olisikin normaali eikä reisissä läskiä..
Itse en olisi tyytyväinen itseeni, jos jalkani olisivat noin paksut (kuin tuossa hoikemmassa kuvassa), sanokaa mitä sanotte...
Ei minullakaan olisi hoikat jalat, jos päästäisin itseni repsahtamaan (ja se on nähty!)
Mulla on tuollaiset jalat, mutta ei tässä enää hirveästi voi laihduttaa kun painoindeksi on 19. Toki pari kiloa voisi tiristää pois ja olla vielä normaalin painon rajoissa, mutta en nyt tiedä onko siinä järkeä.
Juoksen viikottain pitkiä lenkkejä, käyn säännöllisesti salilla ja paljon tanssitunneilla ja olen kuten todettua aika hoikka. Mutta eipä ne jalat tuon ohkaisemmat ole! Ainoa millä kapenisivat olisi rasvaimu, mutta vähän ekstremeksi menee, varsinkin kun ei niissä kovinkaan rasvaa ole...
Että älä yhtään selitä siellä asioista, mistä et mitään tajua.
Minusta pulskempi näyttää kauniimmalle.
On jotenkin nuoreekkaamman, pirteämmän, iloisemman ja terveemmän näköinen kasvoiltaan.
Ihokin näyttää hyvältä.
vaikka ei tuota hoikaks voi sanoa...
Ei hän läskimpänä mikään "muodokas" ollut, vaan läski. Vyötärö on varmaan lantiota leveämpi ja rinnat normaalikokoiset. Sopivan muodokas hän on laihtuneenakin eikä yhtään liian laiha. Näkyy, että on treenannut eikä vain riuduttanut itseään.
Odotitko tänne jotain miehiä esittävien mammojen ryöppyä mesoamaan että "joo muodokkaampana on ehdottomasti parempi ja laihtuneena anorektikko!!" omaa itsetuntoasi kohottamaan, vai miksi kyselet tällaisia? Jotenkin luulen, että alitajuisesti jokainen tietää, mitä enemmistö ihmisistä ap:n kysymykseen vastaisi...
ennen kuvassa epäedullinen kuvakulma, nyt kuvassa vartalolle edullisempi kuvakulma ja poseerausasento.
Mielestäni naisen rinnat eivät olleet lihavammassakaan kuvassa erityisen isot. Hän käyttää peittäviä push-upeja ja rintojen muodosta on siksi hankala sanoa mitään, todennäköisesti roikkuvat pahasti. Vaikuttaa myös siltä, että kainaloläskejä on push-upeilla työnnetty eteen "tisseiksi."
Onkohan laihduttanut liian nopeasti, tai epäterveellisellä ruokavaliolla, kun on naama mennyt noin huonoon kuntoon? Näyttää tosi ryppyiseltä ja vanhalta, verrattuna tohon kuvaan missä on lihavampi.
Valitsi sitten kuitenkin (tosi pitkän) miettimisen jälkeen hoikemman. Hoikemman puoleen kallistui kasvojen ja hiusten vuoksi. Kummallakin oli hänen mielestään kiva kroppa. Minä kuulemma olen jotain tuosta väliltä (160 cm ja 55 kg).
Miten voisi laihtua menettämättä kasvojen hehkeyttä? Siinäpä vasta pulma. Siinä kun aina tahtoo käydä niin, että kasvot kuihtuvat kun kroppa laihtuu :((
Onkohan laihduttanut liian nopeasti, tai epäterveellisellä ruokavaliolla, kun on naama mennyt noin huonoon kuntoon? Näyttää tosi ryppyiseltä ja vanhalta, verrattuna tohon kuvaan missä on lihavampi.
Ainoastaan naururyppyjä on enemmän, koska hymyilee. Lisäksi vanhentavat liian tummat kulmat ja vanhentavampi kampaus. Kuten huomaat tästä kuvasta: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/05/23/article-1021393-015A72CD00000…, ap:n laittamassa linkissä "läskikuvaa" on photoshopattu rankalla kädellä. Kyllä nainen on laihduttuaan pelkästään nuortunut.
Meikkien ja photoshoppien takia en kasvoja vertailisi yhden linkin perusteella ollenkaan, ensin pitää tutkia enemmän kuvamateriaalia.
Mielestäni tuo hoikempi kuva on vanhentava ja tuo pulleampi freesimpi. Parhaan tuloksen saisi ehkä jos yhdistäisi välimuodoksi.
Mielestäni naisen kuuluu olla vanhemmiten(?) 5-10 kiloa ylipainoinen että ei näytä korppikotkalta. Tiedättehän, sellaiselta kuivahkolta nahkapussilta.
Tämän mielipiteen tarjosi 31v. nainen.
Tsekkasin googlesta naisen pituuden ja se on 168 cm. Aiemmin painanut siis 95 kg ja nyt 63,5 kg. Entinen painoindeksi oli siis 33,7, joka on jo terveydelle vaarallinen (ja läskikuvaa varmasti photoshopattu, kuten epätarkasta bikinin vyötäröstä näkeekin). Nyt painoindeksi 22,5, eli normaalipainon keskivaiheilla.
toihan on vieläkin suht tukeva, siis toi laihempi, missä ihmeen maailmassa te elätte??? Ja toi tukevampi on lihava, ei mikään muodokas!!! Muodokas on HOIKKA, jolla on rinnat ja lantio, ei mikään lihava joka puolelta!!! Lihava on lihava, muodokas on ihan eri juttu!
(punnitsimme eilen toisemme ja ostimmepa yhdessä hänelle liivitkin).
mies 40 v
Tää on niin helmi, eikä mun nauru tunnu loppuvan ollenkaan, kurkussa kuplii jo uusi kikatus, vaikkei edellinenkään ole loppunut! :DDD
Ei se nyt tossa hoikemmassa kuvassa mikään tukeva ole mitenkään päin, enemmänkin painoindeksiinsän (22,5) nähden varsin kiinteä ja hyvinmuodostunut.
Mutta kaukana on kuihtuneesta tai liian laihasta.
Pulskempi kuva on kasvoiltaan hurjan paljon kauniimpi - mutta.... vartalo on kyllä laihemmalla kivompi. On myönnettävä, vaikka itse olen vähintäin tuo pulsekmpi versio.
Mutta vaatteet kivemmat laihtuneena.
Ehkä jos läskimpänä olis pukeutunut eroottisemmin (housut) niin olis sytyttänyt, nyt sanoi että laihempi.