Sama nainen muodokkaana ja laihtuneena. Kumpi mieleesi mies? (kuva)
Kommentit (83)
Paljon kauniimpi naamasta, ja vartalo on paljon seksikkäämpi. Hoikkana käy juuri noin monelle pyöreälle: naamasta tulee ruma. Pyöreys sopii monien kasvoille ja laihdutus pilaa ne ja tekee kulmikkaiksi.
Mies 34v.
lihavat av-mammat yrittää nyt tehdä kaikkensa että muka tuo pyöreämpi olisi paremman näköinen... NOT!
on, että tuo hoikka on ehdottomasti parempi. Itse olen samaa mieltä
lihavampi on kasvoiltaan kauniimpi, näyttää pirtsakammalta. Laihempi näyttää jotenkin väsyneeltä mammalta. Lisäksi laiha-kuvassa aloin heti miettimään että mitä kurttuja uimapuvun alta paljastuukaan. Tai joku läskinkuromisliivi.
t: nainen
niin kuvaisin kyllä oikeanpuoleista kuvaa sanalla tukeva, enkä muodokas. Ja vasemman puoleinen on normaali, mutta ei mitenkään laiha tai erityisen hoikka. Normaali on siis hyvä asia...
lihavampi on kasvoiltaan kauniimpi, näyttää pirtsakammalta. Laihempi näyttää jotenkin väsyneeltä mammalta. Lisäksi laiha-kuvassa aloin heti miettimään että mitä kurttuja uimapuvun alta paljastuukaan. Tai joku läskinkuromisliivi.
t: nainen
tuossa laihakuvassa vartalo näyttää paremmalta, jos ei mietitä uimapuvun alla olevia kurttuja. =)
ainakin kasvoistaan tuossa missä on tuhdimmassa kunnossa.
Taas kerran todistettu kuinka laihuus ja kasvojen freesiys, nuorekkuus ja kauneus ei kulje kösi kädessä.
Kovin on kuivakan ja vanhentuneen näköinen laihemmassa kuosissa.
molemmat kauniita! vaikea päättää
mutta ilman muuta parempi kuin se laivapoijua muistuttava oikeanpuoleinen kuva.
sanoi että se hoikempi mutta sekin on hänen makuun liian tanakka.
tuo hoikempi on parempi ja oikein hyvä.
Minusta tuo pulskempikin versio on kyllä varsin nätillä tavalla pulska.
Itse en olisi tyytyväinen itseeni, jos jalkani olisivat noin paksut (kuin tuossa hoikemmassa kuvassa), sanokaa mitä sanotte...
naama on pyöreänä nätimpi. Kroppa on iso, mutta ei silti hirmu paha, melko kiinteän näköinen - ei sellua tai makkaroita (tosin voi olla photoshopattu). Vaikea valita. Uskoisin, että mieheni ottaisi kuitenkin tuon hoikemman version.
Kaikilla ne eivät vain sellaiset ole, vaikka muuten kroppa olisikin normaali eikä reisissä läskiä..
Itse en olisi tyytyväinen itseeni, jos jalkani olisivat noin paksut (kuin tuossa hoikemmassa kuvassa), sanokaa mitä sanotte...
pituutta siis tarkoitin. eikös tuo 15 stones tarkoita noin 95 kilon painoa?
Kiitos, sainpa taas täältä päivän naurut!!!