Sama nainen muodokkaana ja laihtuneena. Kumpi mieleesi mies? (kuva)
Kommentit (83)
että mielestäni tuo hoikempi on kauniimpi vartaloltaan. Tukevammassa kuvassa nainen on epämukavan näköisesti pönäkkä, nilkat ovat paksut jne. Sen sijaan ihmettelen, miksi naama on mennyt noin huonoksi laihduttuaan! On tosi nätti tukevammassa kuvassa ja hiukset ihanat. Samoin rinnat ihanan mehevät. Luulen siis että vaatteet päällä on ollut kokonaisuudessaan vetävämpi tukevampana. Mutta hienoa että hän on itse noin onnellinen muutoksesta! :)
Oikean kuvan saamiseksi olisi ollut parempi, jos molemmat kuvat olisi otettu bikineissä. Uimapuku on liian peittävä. Vaimoni on kyllä hoikempi kuin tuo, jota en ehkä aivan hoikaksi sanoisi, vaikka en merkittävästi ylipainoiseksikaan. Vaimoni mitat ovat 168 cm ja 63 kg ja D-kupit on (punnitsimme eilen toisemme ja ostimmepa yhdessä hänelle liivitkin). mies 40 v
Kiitos, sainpa taas täältä päivän naurut!!!
ja toi toinen kuva ei ole mikään hoikka, vaan normaali (ja siinäkin ylärajoilla). Joka tapauksessa tuo hoikempi on ehdottomasti kauniimpi, toi on ihan karsee toi lihava kroppa.
Ei siis roiku vatsa eikä muutkaan paikat.
Rinnatkin ihanan mehevät, toisin kuin hoikempana.
http://images.mirror.co.uk/upl/m4/mar2009/2/4/image-10-for-tric-awards-…
mutta kaunis kasvoiltaan. Parempi noissa mitoissa kuin vielä hoikempana.
Pulskana ok yhden illan juttuna.
Mies 36v, 70.000,€ / vuodessa.
Tuo läskimmässä kuvassa ihoa on kirkastettu ja varjoja poistettu todella rankasti. Tietenkin laihempaakin kuvaa on photoshopattu, mutta naamaan on vedetty todella rankat vanhentavat tätimeikit. Toisessa kuvassa meikki on freesimpi.
minusta taas tuossa hoikemmassa kuvassa on kauniimpi.
ole sekään mikään hoikka, vaan kyllä aika pyöreä normaalipainoinen. Mutta tietysti jos sitä normaalipainoa hakee, eikä hoikkuutta, niin ok kroppa.
minusta taas tuossa hoikemmassa kuvassa on kauniimpi.
että miehen mielestä naisen täytyy olla pitkähiuksinen, joten sekin saattoi vaikuttaa.
Miksei miehenne vastaa itse?
pyysin häntä ennen lähtöään kurkkaamaan noita kuvia. siksi. sitä paitsi tämä on enemmänkin minun sivustoni, mieheni kirjoittelee toisaalla. lukee kyllä jos pyydän jotain hauskaa kurkkaamaan, muttei itse tulisi tänne katselemaan foorumia saati sitten vastailemaan.
Näen vain kaksi sotanorsua. t. M43
tukevamman kasvot nätimmät muuten hoikka parempi. Sääli vaan, että meikäläinen on enemmän tukevamman oloinen kuin hoikka...
Ei parane kauaa katella ettei vaimo huomaa
Kurvikkaampi on aina herkullisempi... ;P
setä