Anoppi soitti ja ilmoitti, ettei ole vielä päättänyt
ketä miehensä ja me eli mies ja mä äänestetään. Että ei kuulemma kannata vielä mennä ennakkoon äänestämään, kun anopilla ei ole vielä sopivat ehdokkaat meille tiedossa. Tziisus!
:=DDDD
Kommentit (39)
en tiennyt että se on tuommoinen, on kyllä kova määräämään mut silti, edellisten vaalien aikaan ei oltu vielä naimisissa joten tää oli mulle uutta
ehdokkaan valitsemiseksi. Kyllä anoppisi varmana osaa hyvän valita. Kasvattihan se sullekin mieluisen miehen!
Tuosta ei seuraa mitään hyvää, soita takaisin ja sano, "kävin tuossa lenkin lomassa äänestämässä ja mies äänestää samaa kuin minä"
Ehkä sun nyt sitten pitää kertoa, että sulla on tapana äänestää oman äitisi valitsemaa ehdokasta.
Mut sähän voit vaan nyökytellä anopille, eihän hän nää mitä sä oikeasti rustaat siihen lappuun..
Vai tuleekohan koppiin mukaan? =D
Tuosta ei seuraa mitään hyvää, soita takaisin ja sano, "kävin tuossa lenkin lomassa äänestämässä ja mies äänestää samaa kuin minä"
ketä mies äänestää???? Mikä tahdoton lapanen tuollainen mies oikein on?
tosin eihän ne koppiin pääse katsomaan, minkä numeron sinne laittaa vai laittaako mitään.
Tosin pienemmissä vaaleissa täällä on paikallislehdessä ollut äänet alueittain, ja siitä voi päätellä jotain..
osaat itsekin valita ehdokkaan. Oikeasti, tuollaiselle ihmiselle pitää vääntää rautalangasta...
kovaan ääneen "meidän puolueena" ja on 100 % varma, että ainakin poikansa äänestää aina ko. puoluetta. Eipä äänestä, emme kumpikaan.
osaat itsekin valita ehdokkaan. Oikeasti, tuollaiselle ihmiselle pitää vääntää rautalangasta...
ap edelleen
Tai oikeastaan mua kyllä enemmän naurattaa. Nyt kun tarkemmin mietin niin tuollainen juttu just sopii mun anopille, se on niin kauhea päällepäsmäri.
Ymmärrän tilanteen, mutta nythän sulla on aikaa miettiä vastausta. Älä ainakaan jätä äänestämättä, käy vaikka heittämässä tyhjä lippu äänestysuurnaan.
Sinun sijassasi pitäisi anopille pienen esitelmän vaalilaista, äänestysvapaudesta ja muista yksityiskohdista. Takaisin, että sen luennon jälkeen anoppi ei taatusti puhuisi vaaleista halaistua sanaa.
Oli mullakin muuan pitkäaikainen poikaystävä ynnä anoppi, joille oli mahdottoman vaikea hyväksyä sitäkään, että en kertonut heille, ketä äänestin.
ketä mies äänestää???? Mikä tahdoton lapanen tuollainen mies oikein on?
poikansa jonkun pilliin tanssii nii luulkoon anoppi että enemmin vaimonsa pillin mukaan.
Onko porvari vai täys kommari? Sano anopille äänestänees just toisinpäin. ;)
tulee määräilevä ja joka asiaan puuttuva anoppi? Tapahtuuko se täsmälleen sillä hetkellä kun tytär tai poika avioituu? Vai kehittyykö joku anoppiominaisuus jossakin naisen sisällä vähitellen ja joillakin on sitä enemmän kuin toisilla?
niin sanoisin että kokoomukselainen.
Olisikos vaan helpompaa jättää koko kommentti huomioimatta?
Täällä aina kehotetaan konfrontaatioon kaikissa elämän asioissa, en ole varma onko se aina hyvä ratkaisu. Tietenkin, jos olet kyllästynyt koko anoppiin täysin, niin sitten on kai sama miten asiaa käsittelet. Jos taas asia on vähintään yhdentekevä, jätä huomiotta ja suhtaudut huumorilla.
niin sanoisin että kokoomukselainen.
kokoomuslainen
Kai muistit sanoa jotain nasevaa? No huhhuh...onko anoppisi aina samalla tavalla laatikon kirkkain lamppu? :D