Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi soitti ja ilmoitti, ettei ole vielä päättänyt

Vierailija
06.04.2011 |

ketä miehensä ja me eli mies ja mä äänestetään. Että ei kuulemma kannata vielä mennä ennakkoon äänestämään, kun anopilla ei ole vielä sopivat ehdokkaat meille tiedossa. Tziisus!

:=DDDD

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistit sanoa jotain nasevaa? No huhhuh...onko anoppisi aina samalla tavalla laatikon kirkkain lamppu? :D

Vierailija
2/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt että se on tuommoinen, on kyllä kova määräämään mut silti, edellisten vaalien aikaan ei oltu vielä naimisissa joten tää oli mulle uutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdokkaan valitsemiseksi. Kyllä anoppisi varmana osaa hyvän valita. Kasvattihan se sullekin mieluisen miehen!

Vierailija
5/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei seuraa mitään hyvää, soita takaisin ja sano, "kävin tuossa lenkin lomassa äänestämässä ja mies äänestää samaa kuin minä"

Vierailija
6/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun nyt sitten pitää kertoa, että sulla on tapana äänestää oman äitisi valitsemaa ehdokasta.

Vierailija
7/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sähän voit vaan nyökytellä anopille, eihän hän nää mitä sä oikeasti rustaat siihen lappuun..

Vai tuleekohan koppiin mukaan? =D

Vierailija
8/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei seuraa mitään hyvää, soita takaisin ja sano, "kävin tuossa lenkin lomassa äänestämässä ja mies äänestää samaa kuin minä"

ketä mies äänestää???? Mikä tahdoton lapanen tuollainen mies oikein on?

Vierailija
9/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin eihän ne koppiin pääse katsomaan, minkä numeron sinne laittaa vai laittaako mitään.

Tosin pienemmissä vaaleissa täällä on paikallislehdessä ollut äänet alueittain, ja siitä voi päätellä jotain..

Vierailija
10/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaat itsekin valita ehdokkaan. Oikeasti, tuollaiselle ihmiselle pitää vääntää rautalangasta...

Vierailija
11/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovaan ääneen "meidän puolueena" ja on 100 % varma, että ainakin poikansa äänestää aina ko. puoluetta. Eipä äänestä, emme kumpikaan.

Vierailija
12/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuulu muille.

Vierailija
13/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaat itsekin valita ehdokkaan. Oikeasti, tuollaiselle ihmiselle pitää vääntää rautalangasta...

ap edelleen

Tai oikeastaan mua kyllä enemmän naurattaa. Nyt kun tarkemmin mietin niin tuollainen juttu just sopii mun anopille, se on niin kauhea päällepäsmäri.

Vierailija
14/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tilanteen, mutta nythän sulla on aikaa miettiä vastausta. Älä ainakaan jätä äänestämättä, käy vaikka heittämässä tyhjä lippu äänestysuurnaan.

Sinun sijassasi pitäisi anopille pienen esitelmän vaalilaista, äänestysvapaudesta ja muista yksityiskohdista. Takaisin, että sen luennon jälkeen anoppi ei taatusti puhuisi vaaleista halaistua sanaa.

Oli mullakin muuan pitkäaikainen poikaystävä ynnä anoppi, joille oli mahdottoman vaikea hyväksyä sitäkään, että en kertonut heille, ketä äänestin.

Vierailija
15/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä mies äänestää???? Mikä tahdoton lapanen tuollainen mies oikein on?

poikansa jonkun pilliin tanssii nii luulkoon anoppi että enemmin vaimonsa pillin mukaan.

Vierailija
16/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko porvari vai täys kommari? Sano anopille äänestänees just toisinpäin. ;)

Vierailija
17/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee määräilevä ja joka asiaan puuttuva anoppi? Tapahtuuko se täsmälleen sillä hetkellä kun tytär tai poika avioituu? Vai kehittyykö joku anoppiominaisuus jossakin naisen sisällä vähitellen ja joillakin on sitä enemmän kuin toisilla?

Vierailija
18/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sanoisin että kokoomukselainen.

Vierailija
19/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikos vaan helpompaa jättää koko kommentti huomioimatta?

Täällä aina kehotetaan konfrontaatioon kaikissa elämän asioissa, en ole varma onko se aina hyvä ratkaisu. Tietenkin, jos olet kyllästynyt koko anoppiin täysin, niin sitten on kai sama miten asiaa käsittelet. Jos taas asia on vähintään yhdentekevä, jätä huomiotta ja suhtaudut huumorilla.

Vierailija
20/39 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sanoisin että kokoomukselainen.

kokoomuslainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän