Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten tänne palstalle sais...?
20.04.2011 |
leppoisamman, rennomman ja iloisemman meiningin? Enemmän huumoria jotta sais nauraa! Ja siis iloista huumoria ei mitään mustaa huumoria...
Kommentit (2)
mutta mitä vikaa on mustassa huumorissa? Sehän on mahtava (ja vaikea) huumorin laji.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tää on mammoille tapa purkaa ahdistusta, ja sen huomaa.
Jos haluan jutella asiallisia tai kivoja, niin menen ihan toisenlaisille foorumeille.