Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko suhteeseen ex-pettäjämiehen kanssa?

Vierailija
28.03.2011 |

pettänyt vaimoaan kymmenisen kertaa(yhden illan juttuja) ja nyt jättänyt vaimon ja meillä suhde alkamassa...pelottaa,että pettääkö minuakin.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa ihmistyyppi jolla on maali (=saada seksiä) ja osaavat olla kaunopuheisia jotta saavat mitä haluavat. Jos sanoisi sinulle: "Tahdon vaan seksiä, et kiinnosta tippaakaan minua" niin ei varmaan sitä seksiä saisi? Mutta kun lepertelee: "en koskaan ole tuntenut näin, olet ihan erilainen kun vaimoni, sinä olet niin ihana en koskaan voisi pettää Sinua" ja muuta blaablaa juttua ja päälle nätti hymy ja kädessä kukkapusta niin johan olet haarat levällään.

Jos rakastaisi ja arvostaisi sinua lopettaisi liittonsa ja muut säätönsä ENNEN kun alkaa vannomaan mitään. Ei ne sanat vaan TEOT...!

+Itse välttelisin tuollaista jo siksikin, ettet tiedä mitä tauteja hän levittelee. Jos paneskelee missä sattuu, ehkä jopa samana päivänä ja tiedä miten hyvin osaa kondomia käyttää =ei kiva jos joku kuvina kohta haaruksissa ukon takia.

Vierailija
2/79 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettää aivan varmasti sinuakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäjämiehen tyttöystävä ja luottaa tohon mieheen 100%. Ei tiedä et mä olen maannut tuon miehen kans sillon kun se oli eräässä monista suhteistaan (ainakin 4 kihlausta & 1 avio). Edelleen on flirttailut :)...

Vierailija
4/79 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettää aika varmasti myös sinua ;D

Vierailija
5/79 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on kaksi pitkää suhdetta takana, ennen nykyistä aviomiestä ja noita entisiä petin ja monta kertaa. Uskalsihan miehenikin mun kanssa jopa naimisiin ja naimisissa ollaan oltu 6v ja kertaakaan en ole pettänyt, ei edes mielessä käynyt, vaikka noita edellisiä 4 vuoden suhteen aikana petin molempia varmaan 5-10 kertaa. He eivät olleet oikeita minulle ja meidän suhde oli huono. Nyt on ihan toisin.

Vierailija
6/79 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ystäväni asuu nykyisin miehen kanssa, joka petti aiempaa vaimoaan toistuvasti. Ystäväni kanssa seurusteli, kun vielä naimisissa vaimonsa kanssa.

Tämä mies on pettänyt ystävääni ainakin kolmen eri naisen kanssa ja heillä on ollut hirveitä riitoja tämän takia.

Ystäväni on kuitenkin antanut anteeksi joka kerran.

Tilanne on nyt rauhoittunut ja ovat ilmeisen onnellisia.

Ihminen voi kyllä muuttuakin, jos itse haluaa muutosta.

Vierailija
7/79 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämisen, mutta jatkuvat pettämiset on jotenkin sairasta. Lohtuako mies hakee vieraista valloituksista, kun ei muuten kykene asioitaan selvittämään.

Pettäjän mielestä syy on aina vaimossa..

Vierailija
8/79 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä hyvänäsi.

Vierailija
9/79 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli revi siitä!

Vierailija
10/79 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/79 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano yksikin syy, miksi hän EI pettäisi sinua pidemmän päälle.

Jos löydät sen syyn, niin sitten ala suhteeseen hänen kanssaan. Koska käsittääkseni sinä olet samanlainen kuolevainen kuin hänen vaimonsakin, niin löydät tuskin syytä.

Vierailija
12/79 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että J-kirjaimella alkaa. Tuttu mies kiertää.

Vierailija
13/79 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

T 28

Vierailija
14/79 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihminen pettää ,koska ei ole suhteessaan onnellinen. Jotkut vain ovat luonteeltaan epäluotettavia, eivätkä osaa rakastaa aidosti.

Kaikki voi olla suhteessa OK, mutta silti pettäjä pettää valloittaakseen koko ajan uusia naisia...

Vierailija
15/79 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista pettämisistä,ettei toista suhdetta tule pettämisten vuoksi rikkomaan.

Onko tämä vaan turhaa puhetta?

ap

Vierailija
16/79 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hakee koko loppuelämänsä hyväksyntää vaikka miltä tahoilta. Ei pysty kiintymään yhteen ihmiseen, pelkää itse tulevansa hylätyksi ja on jatkuvasti varalla muita suhteita.

Kuluttavaa, luulisin.

Vierailija
17/79 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihmiselle pitää olla armollinen. Mutta mistään et voi tietää. Voit vain luottaa. Oli mies pettänyt koskaan tai ei.

noista pettämisistä,ettei toista suhdetta tule pettämisten vuoksi rikkomaan. Onko tämä vaan turhaa puhetta? ap

Vierailija
18/79 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumma, komea, supliikki, hyvä rakastaja, saa naisen tuntemaan olonsa maailman rakastetuimmaksi olennoksi.

Puhuu avoimesti elämästään, fiksu, töissä..

Vierailija
19/79 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikana harrastanut seksiä vielä vaimonsakin kanssa ja se tuntui kyllä kurjalta kuulla(mies itse kertoi,kun tivasin asiaa) eli onkohan koira karvoistaan päässyt?

ap

Vierailija
20/79 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyen seurustelumme

aikana harrastanut seksiä vielä vaimonsakin kanssa ja se tuntui kyllä kurjalta kuulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä