Uskaltaisitko suhteeseen ex-pettäjämiehen kanssa?
pettänyt vaimoaan kymmenisen kertaa(yhden illan juttuja) ja nyt jättänyt vaimon ja meillä suhde alkamassa...pelottaa,että pettääkö minuakin.
Kommentit (79)
aina tilaisuuden tullen. Mä en ymmärrä niiden vaimoja, pakkohan niiden on tietää :O Yksikin vaimo on samassa talossa töissä, eri osastolla vaan.
Ei ne siitä muutu, panee vaan kaikkea mikä liikkuu ja kuka suostuu antamaan
oletko mies ? ?
Itse olin pettäjä eräässä liitossani..petin useastikin! mutta tämä johtui siitä että suhde oli niin huono ja olin niin yksinäinen. (en puolustele itseäni, pettäminen on aina väärin!) ei vain ollut munaa jättääkään tätä miestä. Sen suhteen jälkeen en ole pettänyt muissa suhteissani, enkä petä! Olen virheistäni oppinut ja jos jatkossa tulee paskasuhde vastaan, on minulla munaa ja kokemusta pistää peli poikki.
Itse petin edellistä kumppaniani (ex-vaimo ja lasteni äiti) säännöllisesti.
En silti pettäisi nykyistä kumppaniani. Miksi ihmeessä pettäisin ?
Ihmiset ja ihmissuhteet ovat erilaisia, ei yhdestä suhteesta voi vetää suoraa viivaa toiseen ihmissuhteeseen.
Olen suhteessa pettäjän kanssa, ja itsekin olen pettäjä.
Ja emme todellakaan petä toisiamme. Rakastamme toisiamme ja olemme seksuaalisesti yhteensopivia. Kummallakaan ei ole omistushalua toisesta eikä mitään erityisiä "aseita" toisiamme vastaan tai edes tarvetta sellaisille. jne.
on kerran jo pettänyt suakin exänsä kanssa!!!
Etkö arvosta itseäsi sen vertaa,että pistät pelin poikki heti alkuunsa?
Uskomatonta,että edes mietit jotain vakampaa tuollaisen luuserin kans?????!!!
Nykyisen miehen kanssa naimisissa 15v ja ei ole tullut edes mieleenkään pettää.
Olen suhteessa pettäjän kanssa, ja itsekin olen pettäjä.
Ja emme todellakaan petä toisiamme. Rakastamme toisiamme ja olemme seksuaalisesti yhteensopivia. Kummallakaan ei ole omistushalua toisesta eikä mitään erityisiä "aseita" toisiamme vastaan tai edes tarvetta sellaisille. jne.
Mies petti eksäänsä ja jättikin eksän lopulta toisen naisen takia. Tuota "toista naista" ei pettänyt, vaikka suhde kesti kuusi vuotta. Me tutustuimme heidän erottuaan ja en usko, että mies olisi pettänyt mua.
Meillä mies ei ole kokenut kyllä mitään morkkista tuon eksänsä pettämisestä. Meni nuorena yhteen ja ei enää välittänyt. Halusi muuta ja lopulta saikin sitten toisen. Eksä taisi olla eka naisystävänsä ja mies tarvi seikkailunsa.
Ihmiset ja ihmissuhteet ovat erilaisia, ei yhdestä suhteesta voi vetää suoraa viivaa toiseen ihmissuhteeseen.
Miksi et sanonut exälle ettet ole onnellinen ja haluat erota? Vai onko niin että jotta uskalsit erota piti katsoa uusi nainen valmiiksi? Luuseri joka ei uskalla olla yksin...
Hoh hoi, kaikenlaisia palikoita sitä onkin...
Mies petti eksäänsä ja jättikin eksän lopulta toisen naisen takia. Tuota "toista naista" ei pettänyt, vaikka suhde kesti kuusi vuotta. Me tutustuimme heidän erottuaan ja en usko, että mies olisi pettänyt mua.
Meillä mies ei ole kokenut kyllä mitään morkkista tuon eksänsä pettämisestä. Meni nuorena yhteen ja ei enää välittänyt. Halusi muuta ja lopulta saikin sitten toisen. Eksä taisi olla eka naisystävänsä ja mies tarvi seikkailunsa.
Oliko se niin susiruma ja seukkas yhtä susiruman naisen kanssa ja sitten sattui käymään flaksi, sai vähän kauniimman puolison. Voi elämän kevät, mä nauran kuset housuissa... =D =D
Se on vaikeaa olla toiselle tyly ja jotenkin sitä vaan ajautuu leipääntymisessään helposti tuohon.
Itse petin kanssa eksää kaiken mahdollisen kanssa viimeisen vuoden, kunnes tajusin lähteä. Eksä ei tiedä noista asioista.
Nyt takana 9 vuotta nykyisen kanssa ja en ole pettänyt. Ei ole käynyt edes mielessä. Kyllä se kumppanista ja suhteestakin on kiinni. Oikein olisi jättää ennen kuin alkaa pettämään, mutta ei onnellisessa suhteessa tule tuollaista houkutusta.
t: nainen
Miksi et sanonut exälle ettet ole onnellinen ja haluat erota? Vai onko niin että jotta uskalsit erota piti katsoa uusi nainen valmiiksi? Luuseri joka ei uskalla olla yksin...
Tuon lauseen kirjoittaja on joko Demi-maailmassa elävä 15-vuotias teinityttö vai umpityhmä pettäjämies.
Mies paneskelee samaan aikaan ap:ta ja vaimoaan, vaikka on sen vaimon jättänyt. Voiko mieheen luottaa.
Mitäpä on luvannut, tietysti vaikuttaa. Jos seksi on hyvää ja ap haet kivaa seksisuhdetta, niin nauti pois tuosta miehestä. Sen verran valvot, ettei joka vastaantulija pane, että on tautitilanne selvillä.
Suurimmassa osassa maailamaa moniavioisuus on sallittua ja suotavaa, että väärään maahan tuo mies syntynyt...
Ja minä petin entistä miestäni. Silti uskaltauduttiin naimisiin. Toistaiseksi ei pelota, mutta suhde on suhteellisen tuore (5v.). Toistaiseksi ainakaan omaan mieleeni ei ole tullut pettää ja rohkenen väittää kasvaneeni todella paljon noista pettämisajoista. Ja uskon, että miehenikin on voinut kasvaa.
se on kyllä totta että on helppo olla luuseri ja juosta vieraissa. Mutta täytyy myös pikku aivoissaan osata ajatella että liiton onnellisuus on myös itsestä kiinni aika pitkälti.
Ja kuule, liitto voi olla "onnellinen", mutta sen toinen osapuoli ei ole onnellinen itsensä kanssa, voi tämä erehtyä pettämisen tielle. Silloin on parempi katsoa kylmästi katsoa peiliin ja todeta että syyllinen näkyy tuossa. Eikä etsiä vikaa toisesta tai liiton onnettomuudesta. Mutta onhan se tietysti niinkin että ihminen selittelee itselleen kun ei kestä omaa paskamaisuutta.
En myöskään ymmärrä miksi ihminen jää roikkumaan suhteeseen jossa ei ole onnellinen. Miksi ihmeessä? Elämä on lyhyt.
Se on vaikeaa olla toiselle tyly ja jotenkin sitä vaan ajautuu leipääntymisessään helposti tuohon.
Itse petin kanssa eksää kaiken mahdollisen kanssa viimeisen vuoden, kunnes tajusin lähteä. Eksä ei tiedä noista asioista.
Nyt takana 9 vuotta nykyisen kanssa ja en ole pettänyt. Ei ole käynyt edes mielessä. Kyllä se kumppanista ja suhteestakin on kiinni. Oikein olisi jättää ennen kuin alkaa pettämään, mutta ei onnellisessa suhteessa tule tuollaista houkutusta.
t: nainen
Minunkin mies saa pettää kunhan palaa aina luokseni ja ei kerro niistä tai jää kiinni.
Miksi rikkoa vuosien toimivaa suhdetta parista syrjähypystä?
koska ajattelen, että ollessaan tyytyväinen suhteessa, ihmiselle ei tulisi edes mieleen katsella muita. Jos oikeasti rakastaa, ei halua olla uskoton, mutta jos suhteesta puuttuu jotain tai muuten ei ole tyydyttävä suhde, niin silloin riski löytää toinen on isompi...
Jos olisi pettänyt kerran kymmenen vuoden aikana niin sitten uskaltaisin, mutta kymmenen kertaa kyllä kertoo siitä ettei oikeasti koe uskollisuusteeman koskevan itseään.
Yhden kanssako petit vai aina kalastit uuden?
Yhden kanssako petit vai aina kalastit uuden?
saisit maksaa omaa lääkettäsi. Että rakastaisit ja rakastamasi kumppani jättäisi sinut rakastumalla toiseen.
Minusta tuo on diipadaapaa puhua, että ihmissuhteet ovat erilaisia. Sinä olet samanlainen kuin aiemminkin ja ensimmäisessä poikkitilanteessa haet lohtua toisesta naisesta.
samaan aikaan kun on ollut kanssasi suhteessa.
Ei kuulosta lupaavalta :-(