Uskaltaisitko suhteeseen ex-pettäjämiehen kanssa?
pettänyt vaimoaan kymmenisen kertaa(yhden illan juttuja) ja nyt jättänyt vaimon ja meillä suhde alkamassa...pelottaa,että pettääkö minuakin.
Kommentit (79)
Voi olla elämän parasta aikaa..hetken.
Aloin. Tietäen, että hän tulee pettämään myös minua, mutta tiesin, että tekisin hänelle samoin.
Viihdymme silti loistavasti yhdessä ja arki sujuu. Näitä reissuja vuodessa tulee noin 1-2 kpl, eikä koskaan ole ollut mitään vakavampaa. Suhdetta toiseen en hyväksyisi.
mutta hyvä puhumaan ja valehtelemaan.
koska ajattelen, että ollessaan tyytyväinen suhteessa, ihmiselle ei tulisi edes mieleen katsella muita.
Jos oikeasti rakastaa, ei halua olla uskoton, mutta jos suhteesta puuttuu jotain tai muuten ei ole tyydyttävä suhde, niin silloin riski löytää toinen on isompi...
jatkan vielä:
mies selitti, että häntä epäillään koko ajan pettämisestä ja sillä tavalla hänet ajetaan pettämään.
Selosti tätä ihan viattomin silmin.
Samaan aikaan hänellä kuitenkin oli toinen nainen kierroksessa, tuli nimittäin puhelu siinä minun ja ystäväni ollessa paikalla.
Taitava puhumaan ja valehtelemaan ja aina oikeutettu pettämään.
häntä pettämisestä,niin ajoin hänet siten pettämään :(
Ei nähnyt itsessä mitään syytä.Aina oikeutettu pettämään.
parempi olla haavoittamatta itseään. Ei mies muutu.
Onko tuollaisia miehiä enemmänkin?
Tämän ystäväni mies ei kyllä ala J-kirjaimella..
Onko tuollaisia miehiä enemmänkin?
Tämän ystäväni mies ei kyllä ala J-kirjaimella..
ei saanut epäillä pettämisestä ;D vaikka teki sitä kokoajan.Onneksi nykyään ex.Luultavimmin pettänyt jo uuttakin kumppania...
hyvää naista, kun pettävät aina.Eihän heissä mitään vikaa ole..
-olet parasta, mitä minulle on tapahtunut
-olen löytänyt sielunkumppanin
-olet ihana nainen
-rakastan kaikkea sinussa
-olenko jo tänään sanonut, kuinka paljon sinua rakastan
-sinua ei voi verrata keneenkään muuhun
Muutama vuosi sitten olisin vielä vastannut että en missään nimessä, mutta nyt kun olen senkin kokenut, niin... Toisaalta, koskaan ei voi tietää mitä puoliso tekee, vaikka olisi ollut täysin uskollinen vuosikausia, voi silti pettää.
Ja koskaan ei voi tuntea toista ihmistä niin hyvin että voisi sanoa ettei se koskaan petä, valehtele, käy käsiksi tms. Ihmiset on kuitenkin vaan ihmisiä, eli erehtyväisiä. Toiset enemmän ja toiset vähemmän.
PAITSI jos kyse yksittäisestä syrjähypystä ns.kännimokasta. En alkaisi suhteeseen jos mies olisi aiemmassa suhteessaan tehnyt jotain mitä en omalla kohdallani voisi antaa anteeksi (päihdeongelmia, väkivaltaisuutta, alistamista, toistuvaa pettämistä, sivusuhde etc.) Jos miehen pettäminen olisi laatua josta itse voisin vielä yrittää eteenpäin, voisin myös ottaa sen riskin miehen kohdalla.
Mutta ap, tuo mieshän on jo pettänyt sinua. Miksi odotat olevan uskollinen jatkossa?
on tapana ratkaista "huono" parisuhde pettämällä omaa kumppaniaan. Ja valitettavasti elämä ei aina ole hyvin alkaneessakaan parisuhteessa täydellistä, vaan tilanne elää ja muuttuu sisäisistä tai ulkoisista syistä vääjäämättä. Tällöin ko. ihmistyyppi joutuu jälleen kerran katsomaan itseään vessan peilistä, toteamaan oman toimintatapansa kestämättömyyden ja juoksemaan suhteesta karkuun oikeuttamalla oman toimintansa ja pettämisen sillä, että parisuhde olikin huono.
Mitäs pelättävää tuossa on? Asia on pässinselvä eli ei tule tulemaan yllätyksenä, että mies pettää.
Itse olin pettäjä eräässä liitossani..petin useastikin! mutta tämä johtui siitä että suhde oli niin huono ja olin niin yksinäinen. (en puolustele itseäni, pettäminen on aina väärin!) ei vain ollut munaa jättääkään tätä miestä.
Sen suhteen jälkeen en ole pettänyt muissa suhteissani, enkä petä! Olen virheistäni oppinut ja jos jatkossa tulee paskasuhde vastaan, on minulla munaa ja kokemusta pistää peli poikki.
Petti silloista avovaimoaan aikoinaan, ilmeisesti aina silloin tällöin.
Viimeisen kerran petti minun kanssani, lopetti avosuhteensa melko lailla heti sen jälkeen (= kertoi avovaimolleen haluavansa erota ja erosikin sitten melko saman tien).
Olemme olleet yhdessä 16 vuotta :), enkä usko miehen pettäneen matkan varrella kertaakaan.
Edellisessä suhteessaan eivät kumpikaan oikein ilmeisesti voineet hyvin, roikkuivat suhteessa joka oli tehnyt kuolemaa jo parisen vuotta.
Mutta tosiaan, uskon että jos ei nyt satu olemaan krooninen pettäjä (= pettää ihan pettämisen vuoksi) vaan lähinnä todella hukassa suhteessaan, niin ei välttämättä petä toisenlaisessa suhteessa.
Itsekin petin ex-miestäni 5 vuoden suhteen aikana. Tätä nykyistä en ole pettänyt enkä tule pettämäänkään.
hän tuntuu olevan aika....hmmm....joustava tässä suhteessa. Ei mitenkään ehdoton.