Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olenko minä omituinen ja ainoa, josta tuntuu että tuo mainos
26.03.2011 |
tuossa. Se jossa pyörii erään kauppaketun lapsimalleja. Että se pikkutyttö poseeraan sillä tavalla, että ei ole oikeen pikkutytölle kuuluvaa. Asento ja vaatetus ja kaikki. Tulee pikkuaikuinen mieleen eikä ollenkaan lapsi.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ei minusta tunnu yhtään. Joistain mainoksista tulee sellainen olo, mutta ei tuosta.
Aika tarkkana tuppaan näiden kanssa olemaan :)
Terv. feministiäiti