Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko hullu, jos lähden yksin kahden vilkkaan 5-6 v pojan kanssa Kanarialle?

Vierailija
25.03.2011 |

Lähtisitkö sinä? Vinkkejä selviytymiseen!!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut 4 lapsen kanssa yksin Teneriffalla. Muuten meni oikein hyvin mutta lennot ei ollu kivat minulle eikä kanssamatkustajille.

Liikaa ohjelmaa ei kannata varata, esim. yksi retki bussimatkoineen on tarpeeksi viikon lomalle. (me käytiin loro-parkissa josta kaikki pitivät).

Jos lapsesi eivät osaa uida, osta heille käsikellukkeet jotka ovat aina altaassa ja rannalla päällä. Hotellin parvekketta kannaattaa varoa ettei lapset roiku ja tipu.

Vierailija
22/24 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa myöskään. Tiedän, että selvittäisi, ainakin jos ei tulisi yllättäviä sairastamisia mutta olisiko se lomaa=rentouttavaa niin, ei olisi. Kahden uimataidottoman (eikä se uimataitokaan välttämättä ainakaan meren aallokossa riitä)kanssa olisi painajaista olla rannalla tai edes uima-altaalla. Haukkana saisi vahtia koko ajan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap nyt kuitenkin aikoo lähteä niin helppo paikka lomailla lasten kanssa on Bahia Feliz.

minä olen tehnyt reisuja kolmen lapseni (3,5,9v)

kanssa niin koti kuin ulkomaillakin.

Toissa keväänä vain tuli hyvä opetus mitä on olla

yksin lasten kanssa reissussa, sairastuin oksennustautiin.. mutta onneksi lääkäri oli ymmärtäväinen ja sain tipan hotelli huoneeseen, pari päivää lääkäri kävi katsomassa ja vaihtamassa

tippapussia- lapset pyöri sen ajan huoneessa ja kyllä matkaoppaille kans pitää erityiskiitos sanoa

ottivat lapset välillä mukaan vaikka ei ollut mitään kerhoa ja hommasivat meille ruokaa ja juomaa, mutta ollaan tämänkin jälkeen käyty reissussa ei jäänyt kammoa vaikka silloin sanoin ettei enää ikinä lasten kans keskenään reissuun.

Vierailija
24/24 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjään vilkkaideni kanssa ilman mummoja tai bamse-kerhoja.