Antabus ja hajuvedet jne. Kysymys.
Eli alkoholipitoista hiuskiinnettäkään ei voi enää käyttää?
Kommentit (12)
heitä kaikki alkoholi menemään.ei kannata itseään kiusata moisilla tuotteilla. Deekuthan juo kaikkea missä on hiukankin alkoholia.
Voi olla että iho ärtyy jos siihen levittää "alkoholia", en ole varma...
voi aiheuttaa antabus-reaktion. Esim partavesi, ruoka jossa on alkoa jne jne
Moni ei tiedä sitäkään, että jos on antibioottikuurilla, jonka aikana ei saa käyttää alkoholia, ei saa käyttää myöskään mitään muuta alkoholia sisältävää. Ei kasvovoiteita, hiustenhoitotuotteita, käsidesiä tai mitään missä on alkoholia.
voi aiheuttaa antabus-reaktion. Esim partavesi, ruoka jossa on alkoa jne jne
ei ole hajuvettä.. sitä läpytellään iholle, usein parran ajelun jälkeen ja ruoka jossa on alkoholia.. haloo.
laita sitä ahjuvettä vaatteisiin niin ei men ihon alle
..luoja
Moni ei tiedä sitäkään, että jos on antibioottikuurilla, jonka aikana ei saa käyttää alkoholia, ei saa käyttää myöskään mitään muuta alkoholia sisältävää. Ei kasvovoiteita, hiustenhoitotuotteita, käsidesiä tai mitään missä on alkoholia.
hiuskiinteitä ja muita vastaavia harvoin käytetään sisäisesti.. Eli eiköhän tuo Antabus vaikuta vain siihen alkoholiin mitä suusta alas kumoat.
Kaikki missä vähäkään alkoholia, mitä iholle laitat vaikuttaa..shampoot, käsisaippuat, dödöt kaikki..
hiuskiinteitä ja muita vastaavia harvoin käytetään sisäisesti.. Eli eiköhän tuo Antabus vaikuta vain siihen alkoholiin mitä suusta alas kumoat.
Olen yrittänyt selvittää onko olemassa alkoholittomia hajuviesiä(miehille). Dödöjä ja muita tuotteita tuntuu löytyvän, mutta hajuvettä ei..
Kaverilla Antabus kuuri ostettuna, mutta ei ole aloittanut koska hänellä ei ole alkoholitonta EDT:Tä... jep, huono selitys mutta olen päättänyt poistaa tämän ”esteen” hänen kuurinsa aloittamiselle. Saa keksiä toisen selityksen...
Jos siis on olemassa niin nimiä ja merkkejä saa kertoa. Vai onko ainoa mahdollisuus olla vain käyttämättä EDTtä?
Pari päivää abtabuksen lopettamisen jälkeen pystyin oireetta dokaamaan. Henkilökohtaistahan se reaktion saaminen on, joku saa joku ei.
Ukko35 kirjoitti:
Pari päivää abtabuksen lopettamisen jälkeen pystyin oireetta dokaamaan. Henkilökohtaistahan se reaktion saaminen on, joku saa joku ei.
Mulla tais mennä noin 5 päivää ja saattoi silti tulla pientä punoitusta naamaan tai silmiin. Voi luoja noita aikoja, onneksi siitä on kohta jo kymmenen vuotta. Taisin saada myös jostain hajuvedestä reaktion.
Erittäin hieno suomalainen mustikashampoo aiheutti reaktion mulla Antabuksen kans :( Oikeasti.