Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiset rinnat on A-kupin rinnat? Miksi käyttää rintaliivejä?

Vierailija
25.03.2011 |

Itselläni on rintojen kasvettua ollut aina todella suuret rinnat. Tällä hetkellä F-G-kuppi, vaikka rinnanympärys on pieni (65cm).

Olen ihan järjettömän kateellinen niille ystäville, joilla on pienet rinnat. Voivat käyttää bikinejä, yksiosaisia kaarituettomia uikkareita, toppeja ilman rintaliivejä, selän paljastavia vaatteita ja naruolkaimia.

Ja nämä kaikki ovat B-kuppisia kavereita. En tunne ketään A-kuppista.

Miksi A-kuppinen käyttää rintaliivejä, kun ei tarvitse? Itse heittäisin rintaliivit jorpakkoon heti, jos en niitä tarvitsisi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kovana nöpöttävät nännit on ihan parasta. Miksi naiset niitä piilotelee? En ymmärrä!

Koska sun tuijotus ahdistaa.

Vierailija
22/29 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitän jorpakkoon aina kun olen kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä A/B-kuppi ja käytän mm.seuraavista syistä

- en halua, että nännit näkyy paidan läpi

- Rintojen pienten koon vuoksi haluan push upit, jotta ylävartalo näyttää sopusuhtaisemmalta

- ihme kyllä, juoksiessa jopa näihin pienin rintoihin sattuu. Voin vain arvailla, millaista kipu olisi isoilla rinnoilla

- mulla on alaston, jotenkin liikaa paljasteleva olo ilman liivejä

Vierailija
24/29 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen menossa rintojen poistoon. Suvussa on sen verran paljon rintasyöpää esiintynyt (isoäidit, tädit, oma äiti) etten ota riskiä. 

Nykyinen kuppikoko on 75H. Leikkaukseen jälkeen 75AAA. En edes tiedä, miten monta A-kirjainta pitäisi laittaa kun rintakudos poistetaan kokonaan. Lähtee rauhaskudos, rasvat ja myös suuri määrä ihoa.  

Vierailija
25/29 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn sinulta yhtä tyhmän kysymyksen. 

Miksi käytät rintaliivejä?

Vierailija
26/29 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto hakusessa, kun A-kuppilaiset yrittää fuulata kaikenmaailman geelitäyte virityksillä. 

Vierailija
27/29 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn sinulta yhtä tyhmän kysymyksen. 

Miksi käytät rintaliivejä?

No tyhmäkin sen tajuaa kysymättä, mieti että sulla roikkuu muutama kilo etumuksessas roikkumassa sinne tänne. 

Vierailija
28/29 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A kupin rinnatkin alkaa roikkuun kun on imettäny ja ikää yli 35. Eli ihan kiva on laittaa ne kaarituetut liivit, jopa push upit.

Ei ilmeisesti päde kaikille...

Itsellä ikää 37v, olen imettänyt yhtä lasta vuoden ja A-kupin (=mitättömän pienille) rinnoille ei käynyt kyllä mitään. Painoindeksi on aina ollut siinä 22 paikkeilla...

Vierailija
29/29 |
25.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto hakusessa, kun A-kuppilaiset yrittää fuulata kaikenmaailman geelitäyte virityksillä. 

Joskus paidat istuvat paremmin.