Pääsikö Silvia Modig läpi?
Kommentit (62)
, ainakin yksi vasemmistolainen, humaani kulttuurinainen eduskunnassa!
Rekkakuskin näköinen.Mies ilman munia
Rekkakuskin näköinen.Mies ilman munia
Silvia Modig on kyllä tosi kaunis.
Se varmaan haluais että sillä olisi munat
Tosi fiksu nainen. Kulttuuriministeriainesta.
että sillä olis munat, että se vois panna sun äitiä.
Joo, tän mun viestin informaatioarvo on nolla, mutta niin on kyllä sunkin. Keksi jotain muuta sanottavaa, jooko.
Silvia on naimisissa? Minä tiedän.
että sillä olis munat, että se vois panna sun äitiä. Joo, tän mun viestin informaatioarvo on nolla, mutta niin on kyllä sunkin. Keksi jotain muuta sanottavaa, jooko.
että sillä olis munat, että se vois panna sun äitiä. Joo, tän mun viestin informaatioarvo on nolla, mutta niin on kyllä sunkin. Keksi jotain muuta sanottavaa, jooko.
HUI MIKÄ LESBO HYÖKKÄYS
Silvia on NAINEN jolla on enemmän MUNAA kuin tulette koskaan saamaan!
Olen seurannut tätä ketjua ymmälläni. Ovatko suomalaiset naiset tosiaan noin ahdaskatseisia, vai vain tyhmiä - kai tämä foorumi on jonkinlainen läpileikkaus suomalaisista naisista?
Silvia Modig on nimensä mukaisesti rohkea nainen, joka vastaa huutoonsa politiikassa. En ymmärrä, minkä vuoksi teidän naisten pitää vajota jonkun jääkiekkofoorumin älylliselle tasolle parjatessanne häntä hänen seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi. Meinaa mennä usko suomalaisen naisen älyyn. Hävetkää.
t. Mies
Olen seurannut tätä ketjua ymmälläni. Ovatko suomalaiset naiset tosiaan noin ahdaskatseisia, vai vain tyhmiä - kai tämä foorumi on jonkinlainen läpileikkaus suomalaisista naisista?
sinäkään et ole niin ahdaskatseinen - tai tyhmä - että tekisit jotain johtopäätöksiä suomalaisista naisista joidenkin vähämielisten foorumikirjoitusten perusteella.
T: Nainen
sinäkään et ole niin ahdaskatseinen - tai tyhmä - että tekisit jotain johtopäätöksiä suomalaisista naisista joidenkin vähämielisten foorumikirjoitusten perusteella.T: Nainen
Ja siksi kirjoitin tuon.
t. Sama mies
Silvia on NAINEN jolla on enemmän MUNAA kuin tulette koskaan saamaan!
Sen varaan vähän laskinkin kun äänestin yhtä vasemmistoliittolaista naista, jolla ei ollut kyllä mitään mahdollisuuksia päästä läpi että Silvia kuitenkin pääsee.
Hyvä, hyvä!
jätkämäinen lesbo.niinhän ne kaikki
aika vähän kiinnostaa, nuoleko se jonkun pannua vai ei.
en mieti muidenkaan kansanedustajien pannunnuolemisia.
olen todella tyytyväinen ja ylpeä, että silvia meni läpi.
itse tosin äänestin arhinmäkeä.
mut todennäköisesti