Jos viitsisit auttaa
Liberolla on kilpailu jossa voi voittaa kolmen kuukauden vaipat. Meillä on se tilanne että minulla on pienet kolmoset ja rahasta on tiukkaa. Olen heidän yksinhuoltaja (isä jätti kun ei kestänyt arkea). Meitä auttaisi hurjasti jos voittaisimme nuo vaipat!! Olisin erittäin kiitollinen jos jaksaisitte äänestää minun työtäni. :)
http://www.libero.fi/Default.aspx?id=3054&contributionId=313920
Kommentit (36)
ja tsemppiä arkeen:)
Äläkä välitä noistä katkerista akoista..
Eli, vaikka ap:n lamppuhattu olisikin ykkösenä, se ei välttä takaa vaippapakettia.
Niin, ja itse äänestin hattuja, joita olivat sellaisia, että kehtaisin ne omien lasten päähäni laittaa. En sen perusteella kellä on paras tarina tai suurin tarve vaipoille. Tämä oli jo toinen nyyhkytarina, jolla keräiltiin ääniä.
Mä olin äänestäny tota hattua ihan siitä syystä että se on hieno ja voisin sen haluta lapsilleni, en ollu edes nähny tätä keskustelua.
Tsemppiä! Minusta hattu on oikeasti hieno.
Ole hyvä. Jaksuja pienten kanssa.
Kaikkea hyvää sinulle ja lapsille!
eikö kisassa ole kuitenkin kyse siitä kuka suunnittelee hienoimman lakin, eikä mistään sosiaaliavusta.. itse en ole kisaan osallistunut, mutta sieltä löytyy paljon hienompiakin lakkeja. Tässä on vaan panostettu sympatiapisteiden keräilyyn mikä on mielestäni sääntöjen vastausta..
eikö kisassa ole kuitenkin kyse siitä kuka suunnittelee hienoimman lakin, eikä mistään sosiaaliavusta.. itse en ole kisaan osallistunut, mutta sieltä löytyy paljon hienompiakin lakkeja. Tässä on vaan panostettu sympatiapisteiden keräilyyn mikä on mielestäni sääntöjen vastausta..
toiset haluu auttaa muita ja toi ap sano ettei sitä kiinnosta voittaa koko kisaa kunhan sais ne vaipat. ja ei ole sääntöjen vastaista pyytää ääniä, senhän takia niissä on se vinkkaa nappula. toikin ekalla sijalla oleva varmasti on sanonu kavereilleen et menkää äänestää (tai huijannu) koska sillä tuli parissa tunnissa yli 50 ääntä ja ei se niin hieno ole.
mutta mun mielestä toi lamppu viittaa siihen että on saanut hyvän idean. Idean kuinka huijata hyväuskoisia äänestämään ihan turhaan...
Tietenkin äänestin! =) Ei ole minulta mitään pois. En kuulu näihin katkeriin haaskoihin jotka eivät voi auttaa koskaan ketään.
minäkin äänestin sinua kolmosten äiti!
Mitä tuossa muka menettää jos antaa äänensä hänelle :)