Vastenmielinen ala, joka työllistää erityisesti lähitulevaisuudessa:
Henkilökohtainen avustaja. Niitä tullaan tulevaisuudessa todellakin tarvitsemaan, kun suomalaiset alkaa jo keski-iässä raihnaistumaan ja tulevat osittain liikuntakyvyttömiksi, koska ovat kehopositiivisuuden nimissä mässäilleet, ryypänneet ja löhönneet itsensä tursuvan ihraisiksi löllyköiksi. Diabetes, läskihalvaukset, tuki- ja liikuntaelinvaivat ym. romauttavat kehopossut vuoteenomiksi. Eli tulevaisuudessa pyllynpyyhkijöille kova tarve, kun voimaantuneet kehopositiiviset löllykät ei edes omaa persettään kykene pyyhkimään, kun ihra ottaa vastaan joka suunnasta. Sipsiä, suklaata, karkkia, pullaa, keksiä, burgeria, siideriä, ranskalaisia.... siitä kaikesta koostuu kehopossujen ruokavalio.
Kommentit (9)
Silti ISOT LIHAVAT tytöt ja pojat mielenosoituksellisesti vetävät sipsiä, pizzaa, jätskiä, suklaata...
No voihan kehopositiivinen pierun pöräys.
Voihan nämä kehopositiiviset ryhtyä only fans yrittäjäksi
Rupesipa tekemään mieli hampurilaista. Tämän talon alakerrasta saa hyviä burgereita. Kiitos taas muistutuksesta! Jättiburgeri, isoimmat ranut kaikilla mausteilla, porilainen, jätticokis ja jälkkäriksi joku jäätelö.
Mua ei kiinnosta sun mielipitees. Mä syän, koska mä voin. T. Läski
Elkää menkö henkilökohtaiseksi avustajaksi vaikka kuinka olisitte epätoivoisia, ihan täyttä helvettiä jos avustettava on sellainen joka ei arvosta sinua ja vapaa-aikaasi ollenkaan.
Niin siinä käy.