En ole ikinä ajatellut, että olisin sellainen nainen joka ottaa silikonit
mutta nyt laihduttuani 20 kiloa ja imetettyäni yhteensä kolme vuotta olen ruvennut harkitsemaan asiaa. Oikeastaan ajatus implanteista on aika vastenmielinen, mutta rasvansiirron vaikutuksrt eivät taida olla pysyviä..
Olen aina ajatellut, että olen fiksu ja kriittinen ihminen, mutta... On tosi kurjaa kun ei ole rintoja enää. Varmasti enemmän on kiinni laihtumisesta kuin imetyksestä, mutta siis lähes tyhjää nahkaa on vain. Ja olen vasta 30 :( Lihottaa en halua kun vartaloni on muuten niin kaunis nyt.
Onko tämä merkki siitä, että minulla viiraa ja olisi syytä hakeutua päähoitoon ennemmin, että saisin "hyväksyttyä itseni ja tapahtuneet muutokset"?
Vai onko samantapainen juttu, että olisin kaljuuntunut ja hommaisin peruukin?
Kommentit (62)
toisilla hyvin, kun ei ole muuta surtavaa kuin tyhjät tissit!Minkälaisen viestin lapsetkin saavat tällaisesta? Tärkeintä on rinnat. Tyttöraukkoja.
salilla nuorilla naisilla silikoneja ja valitettavasti ne ei aina näytä todellakaan hyvälle. Eli ei se miehesi välttämättä kiihotu sängyssä katsellessaan niitä keinopalloja.
Osta ap uusia liivejä. Todennäköisesti sinun kokosi on muuttunut paljonkin, etkä ehkä tajua, mikä se oikea kokosi nyt on. Minäkin yllätyin siitä, että vaikka imetin ja rinnat rupsahti, niin kuppikoko ei ollut pienentynyt, vaan rinnan ympärys. Ne rinnat roikkuu, mutta ilmeisesti sitä massaa on kuitenkin suurinpiirtein saman verran.
Minä toivon, että itse en lähde tuohon leikkausbuumiin ikinä mukaan. On surullista, että naiset tekevät itsestään muovisia olentoja ja muka voidakseen itse paremmin. En usko tätä. Kyllä nainen pääasiallisesti on sortuva miellyttämään miestään. Ja sitten kun ne leikkaukset on tehty ja se elämä ei muutukaan, niin sitten vasta paha mieli tuleekin.
Mieti siis erittäin tarkkaan. Seksiä voi harrastaa liivit päälläkin, jos ei halua rintoja roikottaa.