Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko homot mennä naimisiin?

Vierailija
23.03.2011 |

Enkä nyt tarkoita mitään kirkkohäitä, jokainen kirkko kuten omani eli Helsingin islmamistinen seurakunta saa varmaan päättää ketä he vihkivät, mutta maistraatissa? En tiedä onko meidän kirkossa vihitty homoja, ehkä on.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän