raskausarvet..taas
Tää on nyt taas tätä uikuttamista raskausarvista, mutta MITEN NIITÄ MINULLE TULI?! Olen siis viikolla 32 raskaana, ja ennen raskautta painoin 60kg, nyt paino on 69kg. Olen rasvaillut masua, mutta nyt on navan alla haaleita, punertavia raskausarpia. Olen järkyttynyt ! Miten pääsen eroon niistä? Voiko niiden pahentumista mitenkään estää? Mitä teen mitä teen mitä teen
Ja ihan turha vikistä mistään "KANNA YLPEÄSTI RASKAUSARPESI NE KERTOVAT ELÄMÄSTÄSI" en kanna ja ylpeilen vähän muilla asioilla kun rumilla arvilla ihollani APUA :(
Kommentit (6)
vaalenevat ajan kanssa ilman mitään hoitoja ja rasvoja.
Tulet huomaamaan, että raskausarvet loppujenlopuksi ovat elämässäsi pieni murhe.
sun kudostyypille. Niitä tulee, jos on tullakseen eli on sellanen ihotyyppi, että ei jousta vaan repeää. Mikään ihmerasvakaan ei imeydy niin syvälle ihoon minne repeytymät tulee. Eli asian kanssa on vain opittava elämään.
Terkuin eräs juuri laihduttanut 11 vuotta arpensa saanut, jonka alavatsa on nyt kuin roikkuva ryppysäkki
Itselleni niitä rupesi tulemaan vasta vkolla 37 enkä edes rasvaillut kovasti aikaisemmin eikä tuota ylimääräistä nahkaakaan tuossa ollut. Ja nyt niitä onkin tullut 3 vkossa paljon! Se on sitä "julmaa" elämää vaikka itseäkin vituttaa kirjava vatsa.
Jatka vaan rasvailua rasvaisella rasvalla ja käytä vatsaa tukevia vaatteita jottei pääse vatsa roikkumaan..
2 sanaa Biovergetures ja Biotherm.. saa ne ainakin vaaleemmiksi tuolla. Paras tiätty jos oli käyttäny jo raskauden aikana, mut se nyt on aina jälkiviisautta :D
Serkkulikka on sellainen gaselli ja ekaa odottaessa se jaksoi käyttää kokoajan raskausarpivoidetta, sitä Biothermin sinivalkoista. Eikä repeämän repeämää. Tokasta se voi niin pahoin et rasvaukset jäi ja ihan karseet kraaterit mahassa! Eli kyl ne nyt jotain vaikuttaa.
huono tuuri.
niitä nyt vaan tulee jollekin ja toisille ei.
sorry.
esim. mulle ei tullut, vaikka on 4 lasta enkä oo yhtään rasvaillut mahaa.