Muita jotka eivät ole koskaan olleet kaasona tai joilla ei ole kummilapsia?
Olenko ihan friikki, kun en ole koskaan ollut kaasona, eikä ole kummilapsia? Onko muita? Ei ole ollut edes lähellä kumpikaan tilanne koskaan.
Kommentit (15)
Kummilapsia on, mutta luojan kiitos kukaan ei ole pyytänyt kaasoksi. Eikä varmaan tässä iässä enää pyydäkään.
Ja minusta ei kyllä siihen varmasti olisikaan.
Paitsi, että nyt muistin, että onhan minut pyydetty kaasoksi, mutta tämä ystävä menikin sitten kaukanakaukana Kuubassa naimisiin.
kummilapsi on ja senkin sain yli kolmekymppisenä. Kaasona olen ollut kahdesti.
ja kummilapsia on yksi, alle vuoden ikäinen eli pitkälle yli kolmekymppiseksi selvisin ilman kumpaakaan. Tuo kummiasia vähän joskus suretti, kaasoksi en hingu, todellakaan :)
Paras ystäväni perusteli, että halusi minut mieluummin 1. lapsensa kummiksi ja hyvä niin.
Mä täytän tänä vuonna 30 ja olin tänä vuonna ekaa kertaa kaasona. Kummilapsia ei ole, mutta eipä ole montaa läheistä ystävääkään. Varsinkaan lapsellisia.
Ei ole kummilasta eikä tule.Kaasona en ole ollut kun en ole ollut koskaan kenenkään muun häissä kuin omissa.
kun kaikki potentiaaliset kaasoksi pyytäjät ovat jo naimisissa. Kummiksi pääsin yli 30-vuotiaana, eli pitkään olin myös kummilapseton.
En tosiaan ole toiminut kumpanakaan. En kuulu ev.lut kirkkoon, joten virallisena kummina en voi edes toimia.
mut kaasona en ole koskaan ollut. Aikanaan vähän surettikin, kun paras ystäväni ei pyytänyt kaasoksi, vaikka niin jotenkin oletin. Kun näin paljonko kaasolla oli hommaa, aloin nähdä hyvät puolet siinä ettei minun tarvinnut olla mukana hääjärjestelyissä. ;)
Nykyään toivon myös, ettei kummilapsiakaan tulisi enempää (en kyllä kieltäydy jos joku pyytää) koska siinäkin on oma hommansa, ja on kiva että omat kummilapset alkaa olla jo rippikoulu-iässä eikä heitä kohta enää tarvitse samalla tavalla muistaa lahjoin, vaan voi muuten vaan viettää aikaa yhdessä.
En oo päässyt kaasoksi eikä kummilapsiakaan ole. (toisaalta kukaan läheinen ei ole vielä lapsia hankkinut)Kirkkoon kuuluin viime syksyyn saakka.
Kaasoksi en tosiaan halua mutta kummiksi voisin ruveta.
on, mutta luojan kiitos kukaan ei ole pyytänyt kaasoksi. Eikä varmaan tässä iässä enää pyydäkään.