Onko miehelläsi penispumppu?
Onko kovin yleistä, että mies käyttää penispumppua? Käyttävätkö he sitä salaa useimmiten? Kyllä sen huomaa vahvuudesta, jos mies on käyttänyt pumppua ennen esileikkejä. Onko se vaarallista? Kasvaako kulli sillä pumppaillessa? Ainakin rohkeammaksi ja kestävemmäksi mieheni kulli on muuttunut.
Kommentit (239)
tässä vähän omakohtaista kokemusta. nyt kk. säännöllisen epäsäännöllisesti käyttäneenä pituus 13,5-> 14,1 paksuus 13 ->13,5
pieni virhetoleranssi huomioon ottaen ei ainakaan kk. suurta muutosta
palataan taas kk päästä
testaaja kirjoitti:
tässä vähän omakohtaista kokemusta. nyt kk. säännöllisen epäsäännöllisesti käyttäneenä pituus 13,5-> 14,1 paksuus 13 ->13,5
pieni virhetoleranssi huomioon ottaen ei ainakaan kk. suurta muutosta
palataan taas kk päästä
1KK on lyhyt aika, käytä pari kolme vuotta sännöllisesti vähintään 5-6 päivää viikossa ja 1-2 kertaa päivässä 10-20 min jaksoja, eikä yhtäjaksoisia pumppauksia vaan maks. pari kolme minuuttia kerrallaan, niin kyllä tulosta syntyy. Eli toivottavasti jaksat kertoilla kuulumisia pari vuotta vähintään.
Mieluiten vielä pumpulla jossa on alipainemittari.
Monet lääkärit aina väittää ettei penistä saa kasvatettua pumpulla, kuinka väärässä he ovatkaan.
3-4cm lisää mittaa pituuteen ja ympärykseen on aivan mahdollista, 4cm voi toki viedä useamman vuoden.
Pituuskasvu kun loppuu tai hidastuu niin ympärysmittaa voi kasvattaa vielä .
Monet miehet valittaa kun on pieni, mut alkaisi pumppaamaan niin parissa vuodessa voi jo saada hyvää muutosta aikaan.
Ja ylipumppaus ei ole suositeltavaa eli kovat paineet ja pumppausta 30min putkeen, sillä saadaan kyllä turvotusta ja penis täyteen nesteitä.
mistäköhän muka voisin tietää että onko vai ei? ei kai tommosesta kukaa ainakaan kertoisi
Moi,
taas on tulosten aika
pituus n.14 ja paksuus 13,5
eli ei muustosta edelliseen
Mä olen etäsuhteen aikana lähettänyt miehelleni laadukkaan tekopimpsan. Oli kuulemma kiva yllätys. Olen harkinnut penispumpun ostamista miehelle, vaikkei olla enää etäsuhteessa vaan oltu 8 vuotta naimisissa. Mies on paljon ujompi seksiliikkeisiin tms menossa (punastuu jo alusvaateostoksilla) ja on sanonut ettei ole oikein varma tykkäisikö pumpusta, mutta voisi sitä ehkä kokeilla. Itse oon seksiliikkeestä kysyn niin tuntuu miehestä kuulemma usein tosi hyvältä. Seksiä meillä on reilusti - intohimoista mutta rentoa. Joten tulisi yhteisiin hetkiin ja miksei miehen itsetyydytykseen yksinään.
En tietenkään painosta pumppua kokeilemaan. Mietin nyt vaan sitä, että en haluaisi sen peniksen kasvavan yhtään (olisi sitten liian iso mulle). Eli tämä on vaarana? Tästä syystä en ole kysynyt uudestaan, että saanko ostaa. :) Niin kasvaako penis pysyvästi tuolla?
Muutaman kerran pumppaillut, eikä ole pysyvää kasvua näkynyt. Paksuutta olen saanut tilapäisesti lisää 11cm->12.5cm. Ihan hauska lelu välillä.
Onko kukaan kokeillut, kuinka paljon pituutta ja etenkin paksuutta saa lisättyä hetkeksi, esim. 10-30 minuutiksi pumppusta irrottamisen jälkeen? Auttaako erektiorengas pitämään koon paremmin? Ajatuksena siis, että pumpusta siirrytään suoraan yhdyntään.
Kyllä se sillä turpoo tietenkin hetkellisesti. Mutta palautuu sitten ihan yhtä pieneksi kun ennenkin. Saatte pumpata vaikka hautaan asti, niin ei se siitä oikeasti kasva. Sama kun kaikki salvat, pillerit sun muut tökötit, huijaavat rahat vaan... Penis kun ei ole lihas. Mutta mutta jos se itsetuntoa parantaa, niin tokihan se auttaa.
Kannattaa kuunnella Turo's Hevi Geen biisi, peeniskateus. On musta ihan hyvä...ja täyttä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran pumppaillut, eikä ole pysyvää kasvua näkynyt. Paksuutta olen saanut tilapäisesti lisää 11cm->12.5cm. Ihan hauska lelu välillä.
Joo ei muutamalla kerralla pysyviä tuloksia saa, nestettä kertyy jos tarpeeksi pitkään pumppaa.
Penis on erektiossa niin kova että siksi sen kasvattamiseen menee aikaa koska sisällä olevat solut venyy ja täyttyy verellä ja tätä toistoa täytyy tehdä todella kauan. Nykyään on parempia pumppuja kuin ennen mutta vuosia menee silti helposti. Mutta kun siitä päivittäisen rutiinin vähintään 2krt päivässä niin se vähän nopeuttaa.
Mieheni on jo useamman vuoden käyttänyt muutaman kerran viikossa iltaisin sängyssä.
On antanut minunkin katsella halutessani ja kertoi heti hankittuaan pumpun puuhistaan.
Aluksi piti sanojensa mukaan noin vartin kerrallaan ja nykyisin jopa tunnin.
Ei ole kuin hyvää sanottavaa tästä touhusta!
Kulli seisoo tomerasti ja on selvästikkin kasvanut kokoa.
Terska tuntuu erityisesti vahvistuneen ja tuntuukin selvästi vahvemmalta pimpissä.
mikka6231 kirjoitti:
Penispumppu - http://shytоbuy.fi Ostin penispumppu ja jo puolen vuoden kuluttua penikseni oli valtava.
Tyypillistä suomalaista penispummpujen markkinointia, kun ei osata, eikä jakseta kertoa, minkä kokoinen sylinterin sisämitat ovat. Luulevat oikeasti että on yhdentekevää ostaako asiakas sikaa säkissä. Jos itse ostaisin pumpun, kuten olen tehnytkin, niin haluaisin tietää sylinterin sisähalkaisijan eikä vain pituuden jostain epäselvästä kuvasta. Lopettakaa myymisen, jos ette osaa markkinoida niitä. Ostan ennemmin tuotteet ulkomailta. Osaavat markkinoida ja kertoa mitat, ja tuotteen saa jopa halvemmalla.
Vastaan tähän miehenä, että on. Eikä todellakaan siinä uskossa, että lisämittoja saisi, vaan lähinnä oman nautinnon ja siihen se toden totta toimii. Joka mies tietää sen tunteen, kun orgasmin lähestyessä kalu paisuu äärimmilleen ja tunnet pillun koko varrellasi ja vaimo voihkii. Pumppua käyttämällä tunne on koko seksin harrastamisen ajan, oli se sitten pano tai vaikka suikkari. Ja onhan se visuaalisestikkin hienon näköistä, kun seisoo äärimmilleen kovana ja suonet pullistelee. Vaimo sitä naureskeli, että mohin ihmeeseen tarvii tollasta. Mitat on seisokissa 18cm ja ymp13.5cm eli eipä sen puoleen tarviskaan. Mutta ääni kellossa on muuttunut ja tuntuu kuulemma tosi hyvältä, kun seisoo rautakankena. Vaikka siis mitään erektio ongelmia ei olekkaan, niin kyllä se silti niin perkeleesti jykevämmin seisoo nykyään, vaikka käyttö on ollut aika satunnaista ja noin 1,5kk ajan vasta. Silmällä sanoisin, että paksumpana on, en ole mittaillut. Ja kaikista selkein muutos on lepomitta. Siinä on dramaattinen muutos ylöspäin, joka saakin välillä miettimään, että onkohan nöitä ihan ok käyttää hupailu käytössä.
Kyllä nupin pää itellä laajempi ja suonet laajemmat , ,tosiaan ei sitä isomman jöötin takia käytetä vaan kun pitää vehkeen kankeena tunnin 2 ni on sellanen kiima päällä että voi voi.
Ja kun vetää putkesta ulos ni aika sisäfile
Kyllä on , pussitkin roikkuu isoilla kiveksillä , melkonen lätinä käy kun heijaa niitä mahan ja selän pintaa vasten...
Mieheni on pumppaillut monta vuotta lähes päivittäin. Kerralla pitää noin tunnin sopivalla imulla. Pituutta on sanomansa mukaan tullut noin 4cm lisää. Itse olen huomannut, että terska on tillut merkittävästi suuremmaksi.
Ei ole. Mutta tällä kelillä on hyvä peli ilmalämpö pumppu. Jos pääset joskus sieltä kunnan yksiöstä ihmisasuntoon, niin kannattaa kokeilla
On pumppu ja seisokki on kovempi. Myös vaimo on mielissään ja jopa haluaa itsekin pumpata mun kalaa. Myös penisrengastakin on kokeiltu. Positiivisiä kokemuksia. Ihanaa sutinaa saatu makkariin.
Itsellä hävisi tuntoa eikä dikki ole ollut yhtä nopeasti reagoiva pumppaamisen jälkeen. Oli virhe kokeilla pumppua. Turha ja jopa haitallinen kapistus. Muutenkin paksuus&pituusero on vain kosmeettinen.
Huonoa itsetuntoa vain yritin sillä paikkailla keskimittaisesta peniksestäni johtuen
Miehelläni on penispumppu ja käyttää sitä muutaman kerran viikossa sängyssä. On esitellyt sen minullekkin ja antaa sen olla kullissaan minun katsellessa. On aika kiihoittava nähdä kuinka paljon kulli turpoaa alipaineesta. Ajan myötä olen huomannut, että ainakin terska on tullut pysyvästi suuremmaksi.