Onko miehelläsi penispumppu?
Onko kovin yleistä, että mies käyttää penispumppua? Käyttävätkö he sitä salaa useimmiten? Kyllä sen huomaa vahvuudesta, jos mies on käyttänyt pumppua ennen esileikkejä. Onko se vaarallista? Kasvaako kulli sillä pumppaillessa? Ainakin rohkeammaksi ja kestävemmäksi mieheni kulli on muuttunut.
Kommentit (239)
On penispumppu ollut jo vuosia. Terska kasvaa, mutta ei se ole mikään huono juttu.
Löytyy ja male edge ns venytin myös. Vuoroviikoin käytelly noin vuoden ajan. Puoliso ei halua milliäkään lisää jo entisestään ihan hyvänkokoiseen vehkeeseen 22/19 cm eli pituus/ympärysmitta. Mut näyttää tykkäävän tulleista lisämitoista kun ei liikaa innostu jolloin sattuu kai paljonkin. Suihinotto näyttäis olevan kai hankalaa ja leuat kipeytyy nykyään mut jatkan kyl harjoituksia kun seisoo kovempaa ja paneminen tuntuu entistä paremmalta molemmista kun noita härveleitä käyttää. Pitkään oltu yhdessä mut kortsuja ny käytetään kuitenkin. Ainoa sopiva kumi on mysizen suurin 69/220mm ja nykyään alkaa puolivälin jälkeen rullaaminen käymään jo hankalaks vaikka vehje on suihinoton jäljiltä hyvinkin liukas. Mut juu, suosittelen kun ei 10 minuuttia pidempään pidä painetta pumpussa ja sit pikku huili ja toinen 10 minsaa. Vetoa en oo pitäny kuin max 2 tuntia kerrallaan kun rupee tuntuun sit jo inhottavalta. Omat kokemukset on kyl hyviä ja jatkan varmaan lopunikää ja katon paljonko mulkku vielä kasvaa
Ite lähinnä nussin sitä pumppua sekunntuntuu melkein oikealle pillulle. Kokeilkaa joskus
Onhan miehelläni penispumppu ja käyttää sitä yleensä nukkumaan mennessä sängyssä.
Näyttää minullekkin pumppaamista ja tuloksiakin. Siitä on tullut tapa aloittaa sänkypuuhat.
Itselläkin on nykyisin pieni pumppu klitorikselle. Yhdessähän sitä pumppaillaan monasti.
Mieheni ei tarvitse mitään penispumppua. Pumppaan häntä säännöllisesti lantionpohjalihaksillani.
Mulla vain peräsuolipumppu krooniseen ummetukseen.
Se nyt vielä puuttuisi, että kaluni olisi isompia. Nytkin jo ollut ongelmia koon kanssa.
Mistähän sen voisin tietää? Saattaa olla tai sitten ei
Onhan sillä ollut jo vuosia penispumppu. Kiva ja kiihottava katsellakkin joskus pumppailua. Minulle sopii hyvinkin että varsinkin terska turpoaa isommaksi. Vahva tuntuu tällain väljempänä paremmalta!
Kyllä turpoaa! Olen pumppaillut monia vuosia useamman kerran viikossa. Nykyisin pidän noin tunnin kerrallaan aika voimakkaalla imulla. Varsi on vahvistunut ja terska selvästi enemmän. Vaimo tietää hyvin touhuni ja on kanssa sanonut että muuttunut paljon vahvemmaksi. Tuntuu tykkäävän isosta terskasta monellakin tavalla, itsestäkin iso terska tuntuu paremmalta.
Halusin palata palstalle vain huomauttamaan että PENISPUMPPU ei kasvata penistä yhtään sen enempää kun esim pusreskeltu xylitoli purukumi.
Minun kaverini joutui miehelleen sanomaan että PUMPPU tai MINÄ. Oli niin tohkeissaan pumppaillut että koko suhde kärsi. Oma ei käytä pumppua koska sen ei tarvitse. Paljon kiihottavampaa käsin /suulla tjsp saada se ylös kuin jollain pumpulla.
Vierailija kirjoitti:
Halusin palata palstalle vain huomauttamaan että PENISPUMPPU ei kasvata penistä yhtään sen enempää kun esim pusreskeltu xylitoli purukumi.
Minun kaverini joutui miehelleen sanomaan että PUMPPU tai MINÄ. Oli niin tohkeissaan pumppaillut että koko suhde kärsi. Oma ei käytä pumppua koska sen ei tarvitse. Paljon kiihottavampaa käsin /suulla tjsp saada se ylös kuin jollain pumpulla.
Kasvuun en ota kantaa mutta miten helvetissä siitä suhde voi kärsiä sen enempää kuin vaikkapa kuntosalilla ravaamisesta??
Itse käytän bathmate-pumppua noin 3krt/vko. On ainakin parantanut aamustondiksia ja muutenkin verenkierto on parantunut huomattavasti vehkeessä. Olo on kuin hyvän salitreenin jälkeen. Mitään lisämittoja en tällä kuvittele saavani, mutta ainakin vaimo tykkää välillä pumppauksen jälkeisestä turpeammasta vehkeestä. Minulla ainakin turpeus säilyy yleensä seuraavaan päivään enkä tee mitään pitkiä sessioita.
Peniksen kasvattaminen on todella hidasta ja pitkäjänteistä työrä, siihen pitää oikeasti paneutua ja tehdä siitä päivittäinen rutiini, jotka voi tehdä usemman kerran vrk aikana, 10-15min kerrallaan kohtuu paineilla.
Ajallisesti puhutaan useista vuosista jos merkittävää kasvua haluaa, pituutta voi tulla 1-3cm mutta ympärysmittaa voi kasvaa useita senttejä jos pumppausta jatkaa vähintään 5 vuotta.
11-12cm ympärysmitasta -> 14-15cm meni 5-6 vuotta aikoinaan epäsäännöllisellä käytöllä eikä ne pumputkaan olleet kovinkaan hyviä olleet aikoinaan kun vertailee millaisia ne nykyään on.
Magnumpumpussa oli metallinen vieteri jotka saattoi mennä poikki tai tiivisteet hajota, jotku putket meni jopa lyttyyn alipaineesta.
Nii uskoisin 5 vuodessa saatavan säännöllisellä käytöllä ihan hyviä tuloksia.
Muutaman kk käytöllä ei juuri mitään tuloksia saavuta, vuosikin on hyvin lyhyt aika.
Bathmatesta ei ole kokemuksia, sillä voi tulla nopeammin tuloksia mutta käyttö hankalempaa kun veden kanssa joutuu lotramaaan.
Millainen malli tai lisävaruste siinä on paras ? Miten sitä käytät ? Kestääkö vaikutus kuinka pitkään kerrallaan vai onko tullut pitempiaikainen muutos ?
Olen vitsaillut, että minä olen mieheni aina valmis penispumppu, tai oikeammin, penisimuri. Muita pumppuja/imureita ei ole, eikä tarvis.
Vierailija kirjoitti:
Olen vitsaillut, että minä olen mieheni aina valmis penispumppu, tai oikeammin, penisimuri. Muita pumppuja/imureita ei ole, eikä tarvis.
Imevaä 💋 on myös minun suosikki penispumppu. Ja jos se on aina valmiina käyttöön, olisin valmis tekemään melkein mitä vaan sen eteen.
Kaikilla ei vagituisesti ole ylimääräistä huuliparia, siksikin pumppu voisi olla hyvä ratkaisu, edellyttäen että siitä on nimenomaan hyötyä. Ilon voi etsiä muuten.
Polkupyörän pumppuja on kaksi