Onko miehelläsi penispumppu?
Onko kovin yleistä, että mies käyttää penispumppua? Käyttävätkö he sitä salaa useimmiten? Kyllä sen huomaa vahvuudesta, jos mies on käyttänyt pumppua ennen esileikkejä. Onko se vaarallista? Kasvaako kulli sillä pumppaillessa? Ainakin rohkeammaksi ja kestävemmäksi mieheni kulli on muuttunut.
Kommentit (248)
Polkupyörän huollossa tavallinen on parempi.
Ei ole. Jos olisi, niin ei se salaista olisi, sillä yhdessä leikitään aina, jus on jotain uutta lelua, tms.
Kivaa puuhaa kirjoitti:
Olen pumppaillut monet vuodet, varmaan tuhannen kertaa. Aluksi pienetkin pumppailut saivat värin muuttumaan joksikin aikaan, Ajan myötä imutehot ja ajat ovat kasvaneet, nykyisin noin tunnin kerrallaan ja melkein pumpun maksimiteholla ja kulli vain punoittaa hetken uurastuken jälkeen. Tähän touhuun on niin hullaantunut että runkkaaminenkin on jäänyt melko vähiin. Saunan jälkeen tuntuu parhaimmalta kun kulli on lämmin ja joustavakin. Kokoa tulee pikkuhiljaa lisää lähes huomaamatta, terska tuntuu kasvavan eniten.
Kivaa puuhaa kuten sanoit!
Täytyypä taas ostaa pumppu noin reilu 30-vuotta sitten omistin pumpun ja isompi terska pitäisi saada. Varsi on paksumpi, entä terska.
Joo, pumppu toimii juurikin terskan suurentamiseen. Siitä tulee ahkeralla pumpun käytöllä massiivinen ja herättää huomiota naisten silmissä. Toki siinä myös kalun pituus kasvaa mutta vain terskan ansiosta. Mikäli haluaa lisää vartta, niin siihen on eri keinot.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yleistä, mut moni pumppaa kylläkin. Minä itse ostin, miehelleni penis pumpun ja suoraan kysyin. Saanko pumpata, hänen penistä sillä. Sain luvan ja siten, olen pumpannut häntä päivittäin. On kovempi ja kestävämpi, myös koko on kasvanut ihanasti. Näin meillä ruotsissa. " Olkaa sisaret rohkeita ja ostakaa itse se pumppu, niin kyllä mies antaa sitä käyttää."
Johan on mimmi !
Illala täytyy pumpata taas kulli paksuksi.niin aamuseisokkikin on jäätävän kova ja paksu.
Kaapista löytyy kahvapumppu ja akku käyttöinen pumppu.