Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä en usko edes itse todeksi!

Vierailija
21.03.2011 |

Luulikohan tuleva naapuri, että tänään on aprillipäivä?! Olis pidänyt videoida tapahtuma :)

Viime elokuussa otin aurinkoa omalla terassilla.

Naapuri tontilla raivattiin samaan aikaan puita.

Lumet kun sulaa niin alkavat rakentamaan kyseiselle tontille mutta asiaan.

Tulevan talon emäntä kävi eilen tervehtimässä kun olin pihalla. Kysyi olenko miettinyt mitään sermiä siihen päähän terassia joka on heille päin.

En ole miettinyt ja kysyin kuinka niin?

Ajattelin vaan, kun meidän tontilta näkyy suoraan tohon terassillenne, oli vastaus. Taidan ottaa kesällä aurinkoa yläosattomissa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole rajanaapuri (tie on välissä). Tiedän kyllä mitä kukakin näkee.

Sermin otan kuitenkin vastaan jos tulevat naapurit sen ostavat. ap

Vierailija
22/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liittyykö tämä näkyminen jotenkin heidän rakennus-suunnitelmiinsa? Kyseleekö ehkä siksi, että harkitsee sermiä omalle tontilleen, jolloin teidän olisi turha rakentaa sermiä ikään kuin tuplana. Ja toisaalta taas, jos te jo suunnittelette sermiä, niin he voisivat keskustella siitä ja yhdessä sopisitte parhaan ratkaisuun vaikka rajan tuntumaankin.

Normaalia naapurin huomioon ottamistahan tämä on. Naapuri on ystävällinen, kun haluaa häiritä teidän perheen rauhaa mahdollisimman vähän, olisi oma tulkintani. Kateellisuus ja mustasukkaisuuskortit pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se jota ei häiritse!

Vierailija
24/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se jota ei häiritse!

Vierailija
25/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siinä kuitenkin tämä rakennuttajaperheen emäntä ajatteli naapurinsa intimiteettisuojaakin

Itse olen kaunis ja timmi, mutta en kerta kaikkiaan tajua tämän palstan kateusjuttuja. Ei mun ulkonäöstä tarvitse kenenkään olla kateellinen, ja tuskin onkaan. Tuossa tilanteessa totta kai ajattelisin, että tuleva naapuri ystävällisesti ilmoittaa säästääkseen minut NOLOUDELTA siinä vaiheessa kun tajuaisin, että he ovat tahtomattaankin nähneet minut talostaan koko kesän...

Mutta joo, sitä kuulee mitä tahtoo. Jos siitä saa kiksejä, että ajattelee muiden koko ajan kahdehtivat, niin mikäpä siinä...kai...?

Vierailija
26/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että naapurin ukko on heittänyt liian kuolaavia kommentteja uudesta naapuristaan ja siksi emäntä kävi ystävällisesti sermistä ilmoittamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä