Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä en usko edes itse todeksi!

Vierailija
21.03.2011 |

Luulikohan tuleva naapuri, että tänään on aprillipäivä?! Olis pidänyt videoida tapahtuma :)

Viime elokuussa otin aurinkoa omalla terassilla.

Naapuri tontilla raivattiin samaan aikaan puita.

Lumet kun sulaa niin alkavat rakentamaan kyseiselle tontille mutta asiaan.

Tulevan talon emäntä kävi eilen tervehtimässä kun olin pihalla. Kysyi olenko miettinyt mitään sermiä siihen päähän terassia joka on heille päin.

En ole miettinyt ja kysyin kuinka niin?

Ajattelin vaan, kun meidän tontilta näkyy suoraan tohon terassillenne, oli vastaus. Taidan ottaa kesällä aurinkoa yläosattomissa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaa aina uusille asuinalueille jossa ei mitään omaa rauhaa.ei kiitos.muutin vanhalle alueelle jossa kunnon tontti

Vierailija
2/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua omalta terassiltani aamukaffea hörppiessäni katsella, kun naapruin sotanorsu lötköttää omalla pihallaan lähes alastomana. (ME rakennettiin se sermi omalle pihalle!) Tontit ovat OHAN liian ahtaita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua omalta terassiltani aamukaffea hörppiessäni katsella, kun naapruin sotanorsu lötköttää omalla pihallaan lähes alastomana. (ME rakennettiin se sermi omalle pihalle!) Tontit ovat OHAN liian ahtaita!

sehän on sitten teidän ongelma? Ja tosiaan se on teidän asia rakentaa näköeste eikä naapurin. Luultavasti ap on timmi ja nuori ja siksi hänen auringonottonsa häiritsee niin kovin naapurin emäntää isännän ollessa vain innoissaan.

Vierailija
4/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten otat aurinkoa vaan kokovartalo kaavussa :D Vitsi mikä naapuri.

Vierailija
5/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori, taphtui siis eilen!

Vierailija
6/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun miehet rakentaa. Toivottavasti on kuuma ja heittävät paidat pois. Voisinpa tulla itsekkin ottamaan aurinkoa sun terassille.

Vierailija
7/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se naapurin emäntä on?

Vierailija
8/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa tossa oli? Miksi pitää ottaa aurinkoa yläosattomissa? eihän se naapuri sanonut että auringonotto häiritsee, sehän voi ajatella että he häiritsevät ap:ta joka haluaa olla omassa rauhassaan.

Vierailija
9/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli naapurin nainen on niin ihana ja timmi, että sermi on tarpeen, jottei rakennuttajaperheen mies hairahdu häntä ihailemaan.

Ehkä siinä kuitenkin tämä rakennuttajaperheen emäntä ajatteli naapurinsa intimiteettisuojaakin, edes osittain.

Vierailija
10/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa tossa oli? Miksi pitää ottaa aurinkoa yläosattomissa? eihän se naapuri sanonut että auringonotto häiritsee, sehän voi ajatella että he häiritsevät ap:ta joka haluaa olla omassa rauhassaan.

ne voi sitten itse rakentaa sermiä pihalleen?? Ap varmaan tajuaisi ihan itse rakentaa näkösuojan jos sellaista kokisi tarvitsevansa. Vai tarjoutuiko se naapuri maksamaan ja kasaamaan ko hökötyksen?

Vierailija
11/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö sun laittaa terassille sermi, ettet häiriinny meistä!

Vierailija
12/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä asia tulee vielä puheeksi.

Ei mulla ole tapana ottaa yläosattomassa aurinkoa, paitsi ehkä vatsallani maaten.

Kiusallani siitä nyt kirjoitin. ap

Vierailija
13/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sua häiritsee se, että naapurit näkevät suoraan sun auringonottopaikkaasi, ja ajatteli ystävällisesti kertoa asian.

Vierailija
14/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole oskaan sanonut että rakentakaa sermi.

Näkeehän ne naapuritkin meidän terassille.

Mustasukkainen se tuleva naapuri, ei tossa muusta ole kyse.

Varo vaan ap ettet saa syytettä sen miehen vikittelystä.

Vierailija
15/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heiltä näkyy suoraan terassillenne. Moni ei haluaisi, että naapuri näkee suoraan terassille. Sitä kun ei itse välttämättä näe suoraan sinne naapuriin, vaikka naapurista näkyy suoraan terassille. Minä en ainakaan haluaisi, että näkyisi. Vaikka ihan vaan söisin siinä terassilla.

Vierailija
16/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sua häiritsee se, että naapurit näkevät suoraan sun auringonottopaikkaasi, ja ajatteli ystävällisesti kertoa asian.

Vierailija
17/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää siitä, että naapuri näkee suoraan meidän terassille - tai että me nähdään heidän terassilleen. Ihan yhteistuumin naapurien kanssa on rakennettu korkea aita. Nyt on molemmilla se oma rauha :)

Ei tuolla ole välttämättä mitään tekemistä ämmien tiirailun kanssa :D. Useimmat ihmiset vaan tykkää omasta rauhasta. Mä ainakin tykkään.

Vierailija
18/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aidan tai sermin jos haluaa vai?

Vierailija
19/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri voi sitten itse rakentaa näkösuojaa pihalleen jos kerran häiritsee? Miksi ap:n olisi se tehtävä, kun häntä ei edes häiritse? Kyllä mä luulen että naapuri on mustis.

Vierailija
20/26 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaa kun ajatteli, että naapuri ei tajua ja häntä voi asia häiritä.

Mutta ei, tyypillinen palstamamma on heti innoissaan, että juu, kateellinen vaan. Paanpa vielä lollot esille niin saan esitellä niitä.

Niin tyypillistä niin tyypillistä.

Ps. meille muuten näkyy naapurin takapiha, mutta kyseisestä syystä en viitsi ilmoittaa siitä. Naapurin eukko siellä touhuaa tietämättä lainkaan, että kaikki näkyy. On meidän vierailla ollut joskus hauskaa kun ollaan seurattu naapurin eukon touhuja kun ei tiedä, että hänet nähdään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän