Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: MItä kirjaa luet nyt/ luit viimeksi?

Vierailija
20.03.2011 |

Luin viimeksi Maritta Lintusen Ovisilmä (novelleja) ja ajattelin tänään aloittaa Waltarin Feliks Onnellisen.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljäs lapseni on tullut vihdoin harry potter ikään ja kirjasarja tulee mitä luultavimmin luettua läpi jälleen kerran, mikäli hän siitä innostuu. kaksi lasta on vasta kasvamassa tuohon ikään, joten mitä luultavimmin kirjat tulee luettua läpi kaiken kaikkiaan ainakin kuusi kertaa. ellei sitten joku päivä lue niitä lapsenlapsille (joista eka syntyy kesällä... *hieman nolostellen ilmoittaa olevansa hirvittävän ylpeä tuleva mummu*

Vierailija
22/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun löytyi vaan englanninkielinen käännös tästä maasta. Muuten lukisin suomeksi.

Seuraavaksi ajattelin lukea jotain ihanaa lastenkirjallisuutta, kuten Viisikko-kirjoja. On hyvä vuorotella syvällisten ja yksinkertaisten kirjojen välillä, että aivotoiminta pysyy vauhdissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*

Vierailija
24/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkösen Ei kiitos. Luin kahteen kertaan ja nauroin koko kirjan läpi. Lapset piti varmaan hulluna :D

Nyt on kesken Paasilinnan Ihmiskunnan loppulaukka

Vierailija
25/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus Nummen Karkkipäivä ja viimeksi luettu Petri Tammisen Muita hyviä ominaisuuksia

Vierailija
26/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokeilassa

Vierailija
27/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kesken yksi Leninin elämäkerta ja Naipaulin Matka islamin maailmaan. Etenkin jälkimmäinen on hyvä, mutta molemmat on olleet jo kauan kesken. En jaksa nyt keskittyä kovin raskaaseen tekstiin, mun pitäis saada välillä lukea jotain kevyempää kaunokirjallisuutta tai sarjakuvia. Jälkimmäisiä meidän kirjastossa on valitettavasti aika heikosti.

Vierailija
28/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumman veden päällä, ihana kirja! Yllätyin, että niin hyvin kirjoittaa.

Nyt luen Päivi Alasalmen yksinhuoltajakirjaa (en musita nimeä...)

Vierailija
29/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Jonathan Safran Foerin Eläinten syömisestä. Tätä ennen luin Seitsemännen portaan enkelin.

Vierailija
30/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELif Shafak: Rakkauden aikakirja

ei huono, mutta ei loistavakaan.

Vierailija
31/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
32/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva, kun huomaa, että voi lukea kirjan alkukielellä eikä tahmaa yhtään. Sujuvasti kirjoitettu kuten oli myös Men som hatar kvinnor.

Vierailija
33/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen Christos Tsiolkasin The Slap ja John O'Farrellin kirjan May Contain Nuts. Suosittelen molempia viimeisiä vanhemmuudesta kiinnostuneille:-)

Vierailija
34/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppo Jokisen Vilpittömässä mielessä. Luen toista kertaa Jokisen kirjoja. Muuton keskellä pitää olla helppoa ja mukavaa lukemista. Jatkan Jokisten lukemista.

Waltarin Sinuhe Egyptiläinen odottaa jälleen aloittamista. Oon päättänyt, et vielä joku päivä mä sen luen. Oon aloitanut sen yli 10 kertaa ja en oo päässyt muutamaa sivua pidemmälle. Muut Waltarin on kyllä menny sujuvasti alas. En vaan tajua miten tuo on niin puuduttavan tylsä.

Vierailija
35/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppo Jokisen Vilpittömässä mielessä. Luen toista kertaa Jokisen kirjoja. Muuton keskellä pitää olla helppoa ja mukavaa lukemista. Jatkan Jokisten lukemista. Waltarin Sinuhe Egyptiläinen odottaa jälleen aloittamista. Oon päättänyt, et vielä joku päivä mä sen luen. Oon aloitanut sen yli 10 kertaa ja en oo päässyt muutamaa sivua pidemmälle. Muut Waltarin on kyllä menny sujuvasti alas. En vaan tajua miten tuo on niin puuduttavan tylsä.

Kallellan puolessavälissä. Aloitin lukemaan sitä vuonna 2000 ja on niin tylsä kirja jotta ei oo totta.

Samoin on kyllä Frangeenin ja Meriläisen (oliko sen nimi Nollasta sataan?) poikansa ekasta vuodesta kertova kirja. Ihan hauskaa luettavaa, mutta ei niin loistokasta, et jaksais yhteen putkeen lukea.

Vierailija
36/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kirjan helmikuussa. Siinä on eri japanilaiskirjailijoiden novelleja. Viimeksi lukemani tarina oli Tsushima Yukon kertomus A Very Strange, Enchanted Boy, kuvaus yksinhuoltajasta, hänen lapsestaan ja suhteesta lapsen isään.

Vierailija
37/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistus on nyt menossa. Sitä ennen luin Sophie Kinsellan Like mother like daughter. Sophie Kinsellan Himoshoppaaja kirjat on kyllä hulvattomia.

Vierailija
38/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

natsien propagandafilmaajan Leni Riefenstahlin elänkerta

Vierailija
39/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menossa Alice Munron Too Much Happiness, Joanne Harrisin The Lollipop Shoes ja joku Erlend Loe.

Vierailija
40/40 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt varmaan neljättä kertaa luen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi