Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun "leikki" menee liian pitkälle..

Vierailija
20.03.2011 |

Meillä on miehen kanssa ollut tämä ongelma oikeastaan aina. Mies ei tiedä koska pitää lopettaa. Tänään kärjistyi siihen pisteeseen että äijä on puristanu mun ranteet sinisiksi mustelmista ja niskassa on sormista mustelmat. Toinen korva on turvoksissa ja musta ja ihan helvetin kipee. Tää kirjoittaminekin sattuu käsiin.

Kaikki alkoi, kuten aina ihan typerästä asiasta. Makasin sohvalla (olen ollut hirveässä flunssassa viikonlopun) ja aina ohikulkiessaan äijä läppäs mua muka leikisti poskelle. Pyysin varman 4-5 kertaa että lopeta, että toi sattuu. Ei lopettanut joten menetin hermoni ja heitin sitä kaukosäätimellä. Siitähän riemu repesi: Ukko hyökkäs kimppuun, potki lapsen tuolin kumoon matkalla hyökätessään mun kimppuun. Lapsi onneksi on ollut hoidossa viikonlopun eikä ollut todistamassa tätä. Aloin huutaa että älä tule mun päälle, pysy poissa. Mies hyökkää mun kimppuun, puristaa ranteista ja huutaa että ole hiljaa, ole hiljaa, ole hiljaa. minä huudan että päästä irti, mua sattuu. mies huutaa että päästän irti kun lopetat huutamisen. Minä huudan että lopetan huutamisen ku päästät irti.

Nyt äijä häipyi ovet paukkuen, ja edessä on mykkäkoulua. Mä olen totaalisen väsynyt tähän "leikkiin". Aina sama kaava, mies läpsii tai tönii mua niin kauan että menetän hermoni. Ja sitten saa hyvän syyn hyökätä mun kimppuun. Ja aina saa syyt mun niskoille. Mies ei tajua että ei ole ihan tasaista jos äijä 185 cm/ 80kg painii 160 cm/ 50 kg naisen kanssa. Ihan kun se nauttisi saadessaan mut nujerrettua. Ja kaikki aina "viattoman" leikin varjolla.

Mä oon niin väsynyt tähän, mutta äijä ei tunnu ymmärtävän. Erota en haluaisi, mutta onko mitään tehtävissä, kun tätä on jatkunut jo niin monta vuotta?

Ja ei, me ei olla teinejä vaan kolmekymppisiä "aikuisia".

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on päästävä puhumaan tunteensa auki, samoin sinun.

Miehesi täytyy sisäistää se, ettet pidä läpsimisestä.

Jos teillä on sm-seksiä ym. miehelle täytyy tehdä selväksi, missä ja milloin menee raja.

Ehkä turvasana auttaisi alkuun. Kun sanot sanan, tilanne päättyy siihen. Siis jo ennen läpsimistä.

Vierailija
102/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT näytät miehellesi sekä sanoilla ETTÄ teoilla, ettet enää hyväksy tuollaista "leikkiä".

Käyt nyt heti lääkärissä näyttämässä vammat ja kekustelet rauhallisesti, mutta vakavasti miehesi kanssa, että tämä oli nyt se viimeinen kerta.

Voisit lähteää jo nyt kotoa hetkeksi pois lapsen kanssa vaikka viikoksi. Onko mahdollista?. Ihan vaan osoittaaksesi miehellesi, että NYT olet tosissasi.

Tee myös valmiiksi suunnitelma, miten toimit, jos vielä seuraava kerta tulee. Slloin sinun todella täytyy lähteä. Et voi antaa anteeksi tuollaista väkivaltaa. Et voi antaa lapsesi oppia, että se on hyvikäsyttävää. Et voi antaa lapsesi joutua näkemään, kun äiti itkee ja isä pahoinpitelee. Mietipä kuinka pelottavaa se on? Hyvä isä ei toimi niin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden päästä et ole selvinnyt pelkillä mustelmilla.

Itse henkilökohtaisesti en voi sietää, enkä sääli pätkääkään ihmisiä jotka jää väkivaltaiseen suhteeseen ja itkevät myöhemmin kun turpaan on tullut otettua. Minun exä löi mua kaksi kertaa. Ekan annoin anteeksi ja sanoin että parempi olla tekemättä toista kertaa. Toisesta lähdin, enkä taakseni ole katsonut.

Vierailija
104/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysypä onko ok että kerrot kaikille avoimesti kuka ne mustelmat on tehnyt.

Vierailija
105/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOITA POLIISILLE JA TEET RIKOSILMOITUKSEN PAHOINPITELYSTÄ.

Siis oikeesti, mitä ihmettä!!!!???!!!

Vierailija
106/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me riidellä oikeastaan koskaan, ollaan parhaita kavereita.

niin kaikkein todennäköisimpiä eroajia ja suhteessa epäonnistujia ovat just noi "me ei riidellä koskaan"-tyypit. Riitely on tervettä, ja pitää myös parisuhteen terveenä. Suosittelen ihan oikeaa riitelyä teillekin, niin ei tarvitsisi painia tuolleen. Ethän sä ikinä saa tuotakaan asiaa miehellesi selitettyä, jos vaan alistut ja itket asiaa sit jossain keskustelupalstalla. Ota asia nyt kunnolla puheeksi ja riidelkää tuo asia kuntoon.

Vierailija
107/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän että kuulostaa varmasti ihan typerältä kun sanon että meillä on muuten hyvä suhde. Niin kummalliselta kuin se kuulostaakin, mut niin se on. Ei me riidellä oikeastaan koskaan, ollaan parhaita kavereita. Ehkä koska olen aika äijämäinen nainen luonteeltani, mies kokee että mun kanssa voi painia niinkuin miesten. Mies on sitä mieltä että koska mä puolustaudun, eli pistän hanttiin kun käy mun päälle ja esim yritän jaloilla potkimalla päästä vapaaksi, olen kuulemma ihan yhtälailla osallistunut pahoinpitelyyn ja yhtä syyllinen kuin hän. Tilanne on kuitenkin niin että AINA ihan AINA mies käy mun päälle ja mä yritän päästä pois. Ehkä pääsisin helpommalla jos makaisin vaan sen alla ja antaisin sen läpsiä. Mä pelkään että tää vaan pahenee. Helppoa se on sanoa et lähde pois, mutta miten lähteä kun on yhteinen omistusasunto, autolainat ym.

Miehesi on niitä, joiden mielestä raiskaus ei ole rikos, koska uhrihan estelee eli on yhtä syyllinen kuin raiskaaja.

Ihan tiedoksi: aikuisilla miehillä ei normaalielämässä ole tapana painia. Hymalaisten örvellykset ja urheilu ovat asia erikseen.

Seuraavalla kerralla sanot miehelle heti ekasta läppäisystä, että et halua olla nyrkkeilysäkki, et halua lyöntejä. Jos läpsiminen jatkuu, poistu paikalta ja tee rikosilmoitus.

Seuraavaksi mies muuten alkaa hakata sitä lasta ja sinä katsot vierestä.

Vierailija
108/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sun mies selvästi rakastaa sua, häneltä täytyy löytyä halua muuttaa käyttäytymistään. Teillä on siellä kotona nyt oma todellisuus, johon kukaan ei puutu, ja siksi tilanne saa jatkua. Jos sä käyt näyttämässä vammoja lääkärille, se ois jo ensimmäinen askel siihen, että rikot tuon teidän kaavan ja lakkaat suojelemasta miestäsi. Ei sen tarvitse johtaa sen enempään, pääasia että mies herää ja tajuaa, ettei hänen käytöksensä ole normaalia ja että sinä olet a) tosissasi b) miehesi käytös ei ole kenenkään mielestä normaalia eikä sallittavaa.

Vierailija
109/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on selvää pahoinpitelyä, ei mitään leikkiä.

Vierailija
110/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden päästä et ole selvinnyt pelkillä mustelmilla.

Itse henkilökohtaisesti en voi sietää, enkä sääli pätkääkään ihmisiä jotka jää väkivaltaiseen suhteeseen ja itkevät myöhemmin kun turpaan on tullut otettua. Minun exä löi mua kaksi kertaa. Ekan annoin anteeksi ja sanoin että parempi olla tekemättä toista kertaa. Toisesta lähdin, enkä taakseni ole katsonut.

Meillä oli yhteinen asuntolaina, kämppä meni myyntiin. Eikä tuntunut missään.

Vierailija
111/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei niistä hyvä kerran seuraa.

Siis kokonaan ne läpsimiset sun muut pois.

Tai keskustelette et missä rajat oikeasti menee, jos teil on jotain alistamisleikkejä.

Jos ei mies suostu noudattamaan, niin sitten en tiedä, menee sairaaksi. Jos miehellä on järki päässä yhtään, se pystyy ja suostuu.

Vierailija
112/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa joka pahoinpitelee ja alistaa? Lapsen takia, mene nyt ihmeessa itse jonkun ammattiauttajan puheille, jospa ne saisivat sinut tajuamaan miten vaaristynyt kuva sinulla on onnellisesta ja rakastavasta suhteesta.

Vierailija
113/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan varmasti aion kertoa jos joku kysyy. Mitä helvettiä, en mä ala suojelemaan äijää, kantakoon seuraukset. Töissä en jaksa alkaa selitellä, mutta aivan takuuvarmasti laitan lyhythihaisen paidan kun joku sukulainen tms. tulee käymään . Eikä näistä puristusjäljistä ja kynnenjäljistä tarvi kysyä edes mistä ne on tulleet, kyllä sen arvaa.

Vierailija
114/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa tuota loppumaan omin keinoin, vain ulkopuolinen voi auttaa. Mene lääkärille hankkimaan todistus ja sitten poliisille rikosilmoitus! Jos sen jälkeen mies haluaa vielä jatkaa kanssasi yhdessä, ehtona on pariterapia. Kerrot siellä kaiken.

Vierailija
115/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö miehen lähipiiri hänen väkivaltaisuudestaan?

Eikö mies häpeä yhtään tekemisiään?

No aivan varmasti aion kertoa jos joku kysyy. Mitä helvettiä, en mä ala suojelemaan äijää, kantakoon seuraukset. Töissä en jaksa alkaa selitellä, mutta aivan takuuvarmasti laitan lyhythihaisen paidan kun joku sukulainen tms. tulee käymään . Eikä näistä puristusjäljistä ja kynnenjäljistä tarvi kysyä edes mistä ne on tulleet, kyllä sen arvaa.

Vierailija
116/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä jäisit suhteeseen enää näyttämään kenellekään mistä jälkesi on tulleet? Ootko niitä naisia joilta on kauhalla vaikea ottaa kun lusikalla on annettu, järkeä siis? Sullehan nauraa aidanseipäätki, saat turpaan ukolta ja mitä teet, pistät lyhythihaisen päälle jotta kaikki näkee jäljet. Ei helvetti... eikö se maalaisjärki nyt sano että pakkaat kamat ja häivyt.

Vierailija
117/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei sit mitään, kun yhteistä omaisuuttakin. Kyllä väkivalta sit on ok.

Haloo ap! Herätys!

mutta miten lähteä kun on yhteinen omistusasunto, autolainat ym.

Vierailija
118/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän että kuulostaa varmasti ihan typerältä kun sanon että meillä on muuten hyvä suhde. Niin kummalliselta kuin se kuulostaakin, mut niin se on. Ei me riidellä oikeastaan koskaan, ollaan parhaita kavereita.

-> toivottavasti itse kuulet kuinka typerältä. ei kukaan ole kokonaan paha tai kokonaa hyvä, mutta tuollainen väkivältä parasta ystävää kohtaan kertoo jo aika paljon.

Ehkä koska olen aika äijämäinen nainen luonteeltani, mies kokee että mun kanssa voi painia niinkuin miesten.

-> Nyt puolustelet miestäsi ja hänen käytöstään. Onko "äijämäisyys" jotenkin oikeutus sille, että saa pahoinpidellä?

Mies on sitä mieltä että koska mä puolustaudun, eli pistän hanttiin kun käy mun päälle ja esim yritän jaloilla potkimalla päästä vapaaksi, olen kuulemma ihan yhtälailla osallistunut pahoinpitelyyn ja yhtä syyllinen kuin hän. Tilanne on kuitenkin niin että AINA ihan AINA mies käy mun päälle ja mä yritän päästä pois. Ehkä pääsisin helpommalla jos makaisin vaan sen alla ja antaisin sen läpsiä.

-> Jos/kun seuraava kerta tulee, niin koeta olla provosoitumatta mitenkään. Katso, miten mies silloin käyttäytyy. Kumpikin on kuitenkin vastuussa omaista teoistan.

Mä pelkään että tää vaan pahenee.

-> Olet varmaan jo nyt huomannut, että se pahenee. Kuinka pahaksi olet valmis sen pästämään? Se on täysin sinusta kiinni nyt.

Helppoa se on sanoa et lähde pois, mutta miten lähteä kun on yhteinen omistusasunto, autolainat ym.

-> Totta. Helppoa sanoa, mutta vaikea toteuttaa. Yhtä vaikeaa se on kaikille. Toiset kuitenkin lähtevät, kun haluavat turvata itselleen ja lapsilleen turvallisemman elämän. Tuotakin sinun kannattaa ajatella tuota lapsen murrosikää. Kestääkö miehesi lapsesi uhman?

Omistusasunto, lainat yms ovat vain järjestelykysymyksiä. Ymmärrän kyllä, että tartut niihin, koska tällaisen päätöksen tekeminen ei ole kenellekään helppoa. Siksi monet naiset palaavat vielä sairaalatakin pahoinpitelevän miehensä luokse. Haluatko olla eräs kaunis päivä yksi heistä?

Vierailija
119/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kyllä todella lapselliselta tuollainen läpsiminen. Ja reppana älyä edes lopettaa ajoissa.

Vierailija
120/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon uhannut erolla. Siis että jos toi läpsiminen ja töniminen ei lopu. Äijä nauraa että et sä mitään uskalla erota. Ja kurjaa se olisikin erota kun on kuitenkin muuten ihan hyvä suhde. Mies on mahtava isä lapselle ja hyvä kumppani mulle, lukuunottamatta tätä ihan pimeetä vimmaa läpsiä ja töniä mua ja sen varjolla käydä mun kimppuun. Jälkeen päin kaikki on ollu vaan leikkiä, ja mä oon huumorintajuton ku en ymmärrä leikkiä. "Tykkäät kuitenkin" äijä kuittaa kun yritän puhua asiasta.

Jo se, että toinen voi ajatella, että puoliso ei "uskalla" erota, kertoo siitä, että suhde on sairas. Kerropa vielä millä muula tavoin mies kohdistaa vallankäyttöään sinuun?