Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en voisi koskaan olla bi-miehen kanssa suhteessa

Vierailija
19.03.2011 |

enkä osaa oikein sanoa edes että miksi en...en vaan voisi :D mulle miehen pitää olla totaalisen hetero!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän ei ole asiaa kertonut?

Vierailija
22/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettävää tyyppiä, mutta kieltämättä tuntuu että on "tuplasti stressattavaa"...on nimittäin aika hauskan näköinen, avoin ja viaton ihminen. Ei useinkaan ymmärrä että moni ihastuu häneen helposti.

Hänen eka kertansa oli nimenomaan miehen kanssa. Joskus törmään tähän mieheen kaupungilla ja hän, minut tunnistaessaan, hymyilee niin vittumaisesti kuin osaa :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä väitän että olisin asian sentään 20 vuodessa huomannut jos olis yhtään miehiin päin kallellaan.

Vierailija
24/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka voisi rakastua minuun ja tuntea himoa veljeäni kohtaan. Ei tulis sitten yhtään mitään :)ajatuskin huvittaa!

Vierailija
25/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ihan sen takia etten oikein osaisi pitää häntä riittävän maskuliinisena miehenä mulle...ja mulle miehen pitää olla todella maskuliininen. Ajatuksena olis jotenkin kornia ajatella seksin aikana että mies voisi tuntea samanlaista vetoa toiseen mieheen. Mahdoton ajatus.

Vierailija
26/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku aviossa oleva voisi rakastua mun siskoon tai veljeen, koska nehän on sukulaisia ja ei niitä himoita. Oli bi tai hetero...

Vierailija
27/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on homoja ja bi, ja aivan taatusti maskuliinisempia kuin teidän miehenne...

Vierailija
28/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kautta aikain on miehet pettäneet vaimojaan esim vaimon siskon kanssa että se siitä sukulaisuudesta sitten.

Vierailija
29/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö parisuhteessa olla vain yhden kanssa? Houkuttelevia muita mahdollisuuksiahan voi olla muutenkin pilvin pimein.. Mutta kun ollaan yhden kanssa, niin suljetaan muut pois. Onko sillä siis kovin paljon merkitystä onko bi vai hetero. Ei miehen exien ajattelu muutenkaan kovin haluja herättävää ole :)

Vierailija
30/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maskuliinisuuden? mä tunne monia homomiehiä ja voin sanoa ettei heistä yksikään ole maskuliininen siinä mielessä kuin mitä se maskuliinisuus mulle merkitsee.

Vierailija
31/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku aviossa oleva voisi rakastua mun siskoon tai veljeen, koska nehän on sukulaisia ja ei niitä himoita. Oli bi tai hetero...

On minunkin appiukkoni mies, muttei tulisi mieleenikään himoita häntä!

Tuolle, jolla on "tuplasti stressattavaa": oma mieheni on ainakin ajatellut asian niin, että hän ei kilpaile naisten kanssa "samassa sarjassa", kun ei kuitenkaan voisi tarjota samoja asioita suhteessa/seksissä. Onneksi ei ole kovin mustasukkaista tyyppiä, eikä sinunkaan kannattaisi stressata. Bisset eivät ole mitenkään enemmän todennäköisiä pettäjiä kuin heterotkaan. Itse olen rakastunut ja sitoutunut tositarkoituksella, eikä pettäminen kävisi mielessäkään. On turha nähdä ylimääräistä uhkaa siellä, missä sitä ei ole.

Vierailija
32/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se johdu siitä että pelkäisin sen pettävän mua naapurin miehen kanssa. En vaan osaa pitää "oikeana miehenä" miestä joka tuntee vetoa omaa sukupuoltaan kohtaan.Mulle se on lähinnä jotenkin sukupuoletonta...anteeksi vaan kovasti jos jotakuta loukkaa mut mulla oikeus omaan mielipiteeseeni!

Vierailija
33/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten miksi siinä ei sitten appiukkokin sais kyytiä jos olis antautuvainen?

Vierailija
34/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä olisi suhteessa, jos toinen voisi käydä vieraissa sillä verukkeella, että on bi?

Luulisi että normaali-ihmiselle riittää joko mies tai nainen. Pidän bi-ihmisiä outoina. Kieroutunutta touhua, etenkin jos eletään jotain kulissisuhdetta!

Vierailija
35/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle miehen pitää olla täysin hetero jotta voisin kuvitella rakastuvani ja aloittavani suhteen. Mies ei tunnu riittävästi mieheltä jos on bi.Niin se vaan on ja meillä kaikilla oikeus mielipiteeseen.

Vierailija
36/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä olisi suhteessa, jos toinen voisi käydä vieraissa sillä verukkeella, että on bi?

Luulisi että normaali-ihmiselle riittää joko mies tai nainen. Pidän bi-ihmisiä outoina. Kieroutunutta touhua, etenkin jos eletään jotain kulissisuhdetta!

Ei kukaan täällä sanonut, että se on veruke pettämiselle, vaan kaikki totesivat, että bisset ovat ihan yhtä uskollisia kuin heterotkin. Tai siis toiset ovat toiset eivät.

Tapa, jolla esität mielipiteesi on muuten todella loukkaava.

Vierailija
37/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sen perseeseeni ja suuhuni heti. Tahtoisin kokea saman, kuin se jätkä koki pannessaan miestäni.

Minusta seksissä mikään ei ole oksettavaa

Vierailija
38/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on muutenkin aika tarkka tuo homotutka :D ja mulla siis homoja ystävinä eli ei mitään heitä vastaan. He vaan kyllä erottuvat joukosta ennemmin tai myöhemmin ihan kuten bi-miehetkin. Ja itse kun olen täysin hetero niin en voisi kuvitella olevani bi-miehen kanssa suhteessa.

Vierailija
39/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on sataprosenttinen hetero? Ei sitä aina päälle päin näe, eivätkä kaikki kerro..

Vierailija
40/51 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa naista eikä toista miestä. Mitä sitä sen enempää asiaa kaunistelemaan mä en vaan tajua ollenkaan mitään bi-ajattelua. En tajua miten ihminen voi olla molempiin kallellaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi