Mä en voisi koskaan olla bi-miehen kanssa suhteessa
enkä osaa oikein sanoa edes että miksi en...en vaan voisi :D mulle miehen pitää olla totaalisen hetero!
Kommentit (51)
olisi välttämättä harrastanut edes seksiä miehen kanssa?
se mies on koskaan harrastanut seksiä? Eihän miehet sellaista tee! Eihän?
On aika naiivia kuvitella että mies kieltäytyy seksistä. Miehet ei edes laske miesten välistä seksiä pettämiseksi, joten siihen ei ole mitään estettä. Kun himot iskee, ne tyydytetään!
Nyt kun katsoin jakson, niin ihmettelen todella suuresti, miten siinä suhtautuminen bisseihin on noin äärettömän tiukkapipoinen. Järkyttävää...
Onneksi mun mieheni ei ajattele kuten sinä.
T: Bi-nainen, joka nykyisin on yhden miehen nainen : )
:D sori ei ollu tarkoitus mitenkään loukata sua...enkä muuten katsele Sinkkuelämää-sarjaa ollenkaan. mä vaan en vois ottaa miestä tosissani seksirintamalla jos olis vähääkään kiinnostunut samasta sukupuolesta sori....ap
ei tulis mieleenkään harrastaa mitään seksiin liittyvää miehen kanssa joka tykkäis siitä puuhasa toisen miehenkin kanssa...tai joka vois rakastua esim mun veljeeni :D no thanks!
ja sen perseessä käynyt mulkku. Ja entäs suihinotot. Oksennus lentää ajatuksestakin
bi-mieheen. En vaan voisi kuvitellakaan. Miehen pitää olla vain naisiin päin kallellaan jos haluaa mun kanssani olla :)
mieheni voisi ihastua toisiin miehiin. HYI! ei olis kyllä mies enää ollenkaan. Mulla ei ole mitään seksuaalisesti poikkeavia vastaan mutta mun ei tarvi sellaista omalle kohdalleni hyväksyä. Jotenkin kokisin itseni tosi pelleksi jos seukkaisin bi-miehen kanssa.
Viittasin siis tiukkapipoisella suhtautumisella siihen nimenomaiseen jaksoon, se nimittäin tulee juuri nyt uusintana. Ja no joo, hieman tiukkiksina pidän muitakin vastauksia, mutta ei ole mun asiani tuomita, kunhan minua ei tuomita.
En muuten usko, että 100-prosenttista heteroutta on olemassa : ) Mietipä esim. vankiloita, sota-aikoja...
tässä on 1005 heteronainen eikä tulis mieleenkään harrastaa mitään sen suuntaistakaan toisen naisen kanssa YÖK. En koskaan ole ihastunut naisiin enkä ajatellut heistä mitenkään romanttisessa mielessä. Mun mies on 100% hetero ei ikinä kuuna päivänä panisi miestä saati ihastuisi...että kyllä meistä suurin osa on täysheteroita usko pois vaan. Niin se luonto yritti meidät luoda...toiset vaan ovat vähän toisenlaisia. Erilaisuus kunniaan mutta minusta on täysin normaalia että heteronainen ei voi kuvitellakaan rakastuvansa bi-mieheen!
Sinäkin olet oikeutettu uskomaan, että minä olen luonnonvastainen.
Mutta aivan ihanne olisi jos saisi maskuliinisen miehen jonka kanssa voitaisiin välillä ottaa toinen mies vierailulle...
eivät ole mitään bi-miehiä vaan tekevät sitä epätoivoissaan naisen puutteessa. Kuvittelevat siihen mielessään naisen. Minusta on ahdasmielistä alkaa tuomita toisia ahdasmielisiksi jos he eivät voisi rakastua bi-ihmisiin. mä en ainakaan voisi enkä ole mielestäni ollenkaan tiukkapipoinen.
vaikka sä bi-nainen jotain muuta kuvitteletkin! Mä oksentaisin jo ajatuksesta että mun pitäis harrastaa seksiä toisen naisen kanssa. En voisi koskaan HYI...
olisi välttämättä harrastanut edes seksiä miehen kanssa?
Ai ihanko totta!? Mistäs tämä suhteellisen yleinen homo- tai biseksuaalisuus nisäkkäiden parissa sitten johtuu? Aika luonnolliselta mun mielestä vaikuttaa, mutta saattahan tässä joku SAATANA olla pelissä!
eivät ole mitään bi-miehiä vaan tekevät sitä epätoivoissaan naisen puutteessa. Kuvittelevat siihen mielessään naisen. Minusta on ahdasmielistä alkaa tuomita toisia ahdasmielisiksi jos he eivät voisi rakastua bi-ihmisiin. mä en ainakaan voisi enkä ole mielestäni ollenkaan tiukkapipoinen.
vaan siihen, että suhtaudutte toisen ihmisen suuntautumiseen tuollaisella vastenmielisyydellä, ällötyksellä, jopa vihalla! Kyseessä on ihan samanlainen ominaisuus kuin vaikkapa silmien väri tai vasenkätisyys. Kukin tekee omat valintansa näissä asioissa, mutta on hirveän surullista, jos omiaan täytyy perustella parjaamalla muiden valintoja.
muut ovat sitten ns "luonnonoikkuja" eikä se muuksi muutu vaikka miten itkisitte! Ja miten se on väärin jos sanoo ettei ITSE voisi rakastua bi-mieheen? HALOO...
mutta ei se sitä tarkoita että meidät olisi ehdoin tahdoin yritetty luoda sellaisiksi. Vahinkoja sattuu paremmissakin piireissä!
mutta itse en voisi rakastua sellaiseen enkä koe olevani mitenkään ahdasmielinen.
näin sinkulle naiselle, joka ei ole ollenkaan kranttu sen suhteen, onko mies bi vai hetero. Mullehan jää paljon enemmän pelikenttää! :)