Mä en voisi koskaan olla bi-miehen kanssa suhteessa
enkä osaa oikein sanoa edes että miksi en...en vaan voisi :D mulle miehen pitää olla totaalisen hetero!
Kommentit (51)
tykkää molemmista. Jos mieheni nyt paljastaisi 20v jälkeen olevansa bi olisi meidän tarina lopussa. En voisi enää ikinä harrastaa seksiä tosimielessä...no mä väitän kyllä että suuntaukset huomaa aika nopeesti.
haluaa naista eikä toista miestä. Mitä sitä sen enempää asiaa kaunistelemaan mä en vaan tajua ollenkaan mitään bi-ajattelua. En tajua miten ihminen voi olla molempiin kallellaan :D
Ei siihen mitään sen ihmeellisempää tarvita. Toisille sukupuolen määritteleminen ei vaan ole niin iso juttu kuin toisille. Ihmiset on erilaisia.
bilettämässä homopaikoissa, ihan musiikin takia siis. Tosi usein mulle tuli lähinnä keski-ikäiset miehet avautumaan, että vaimo on lasten kanssa viikonlopun poissa. Siinä sitten yhdessä ihasteltiin lasten valokuvia ja mies etsi yleensä nuorempaa miesseuralaista viihdykkeekseen. Ei ne mitenkään homoilta näyttäneet, tavallisia perusjamppoja perheenisiä..
ei vaan tajua sitä että joku muu voi rakastua vain persoonaan. Toisaalta en tajua sitäkään miten sitä sitten voi tuntea lihallista himoa jos rakastuu vain persoonaan? Mä pidän esim miesvartalosta niin paljon että himoitsen sitä joka päivä mutta ajatuskin naisvartalosta seksikumppanina ällöttää. Ajatus siitä että mun mies himoitsisi toisen miehen vartaloa saa mut yökkäämään ei voi mitään.
tykkää molemmista. Jos mieheni nyt paljastaisi 20v jälkeen olevansa bi olisi meidän tarina lopussa. En voisi enää ikinä harrastaa seksiä tosimielessä...no mä väitän kyllä että suuntaukset huomaa aika nopeesti.
ei vaan tajua sitä että joku muu voi rakastua vain persoonaan. Toisaalta en tajua sitäkään miten sitä sitten voi tuntea lihallista himoa jos rakastuu vain persoonaan? Mä pidän esim miesvartalosta niin paljon että himoitsen sitä joka päivä mutta ajatuskin naisvartalosta seksikumppanina ällöttää. Ajatus siitä että mun mies himoitsisi toisen miehen vartaloa saa mut yökkäämään ei voi mitään.
Ei tässä mitään korkeampaa matematiikkaa ole, tai monimutkaisia henkimaailman juttuja. Maut vaihtelee. Mä esimerkiksi inhoan paprikaa, mutta sä saatat tykätä siitä. Tästä on ihan turha tehdä sen isompaa juttua, tai vetää mitään yökötyksiä mukaan. Ihmiset vain usein ylireagoi, kun on seksistä kyse.
olemme tunteneet lapsuudesta asti oli aviossa 15v kunnes yhtäkkiä tuli ns kaapista ulos. Jälkeen päin vaimonsa kertoi mulle että oli typerä kun ei tajunnut aivan päivänselvää asiaa. Mies ei kuulemma koskaan innostunut kunnolla seksistä vaan pihtasi ja oli jotenkin eri tavalla kaveria tiettyjen miespuolisten yhteisten kavereiden kanssa. Jälkeen päin ajateltuna asia oli päivänselvä. En tiedä onko hän siis homo vai bi mutta nykyään homosuhteessa (jätti perheensä).
vaan pointti oli se ettei itse voisi kuvitella olevansa parisuhteessa bi-seksuaalin kanssa. Onko se nyt jollekulle jotenkin käsittämätön ajatus vai?
ja luulen silti olevani täysin normaali heteronainen. En vois myöskään seukata miehen kanssa joka on esi transvestiitti, homo...kyse ei ole asenteesta vaan siitä millaisen miehen itse haluan. Haluan miehen joka on täysin hetero sillä vain sellainen mies vetoaa minuun siinä mielessä!Ja miehen pitää vedota minuun jotta voin rakastua. Pitää olla myös tietynlainen ulkonäkö en edes teeskentele että voisin rakastua mieheen jonka ulkonäkö olis mulle vastenmielinen.
tunnistatteko bi-naisen, jos tämä ei tuo seksuaalisuuttaan ilmi?
Miksi luulette, että bi-mies haluaisi naista vähemmän kuin heteromies? Tai olisi huonompi sängyssä?
jos kuitenkin rakastunut suhun. Eihän tuota epäilyä ole heteromiehistäkään, vai pelkäättekö kokoajan että se ihastuu johonkin naiseen?
Ei yksi kerta lesboksi tai homoksi tee...