Uskaltaisiko aloittaa nettideittailun ?!?
Kaipaisin itselleni uutta suhdetta, erosta on kulunut nyt jo mielestäni tarpeeksi aikaa. Ravintoloissa en tykkää käydä, eikä ole kaveria sinne lähtijäksikään...
Pelkään vaan, että nettitreffiporukka on jotain epäluotettavaa ja seksinhimoista sakkia tai muuten vaan sellaisia tyyppejä, joita en livenä haluaisi nähdäkään.
Onko joku onnistunut löytämään netistä oikean, kestävän suhteen? Mikä on "onnistumisprosentti"? ELi tuliko vastaan monta inhaa tapausta, ennen kuin se oikea löytyi.
Kauheesti epäilyttää. Itse pidän itseäni aikalailla fiksuna, hyvännäköisenä ja mukavana seurana, en usko että vastapuolen pitäisi pettyä. Mutta, kuinka paljon siellä liikkuu epärehellistä väkeä....
Kommentit (19)
Pari inhaa tyyppiä tuli vastaan, joten varotoimina viisasta on nähdä julkisella paikalla tyyliin yhellä tai ihan kahvilla, tai sitten ihan sopia jotain muuta aktiviteettia treffeille, jotta varmistuu, että pääsee eroon vain seksin perässä olevista oikeasti varatuista.
Loputkin 2 kpl oli sitten tuttujen kavereita lopulta, ja paljastui kavereiden kautta siis naimisissa oleviksi. Oli heilläkin ainakin se järki päässä, että käyttäytyivät asiallisesti. Tosin hölötin kavereistani jotain varmaan, joten tajusivat varmaan, ettei kande yrittääkään mitään salasuhdetta alkaa mun kanssa (siis mulle väittivät olevansa sinkkuja), kun riskit paljastua on liikaa.
Eli en kyllä luota yhtään nettideittailuun "sitä oikeaa" etsiessä.
on ihan todella hyviakin tyyppeja "tarjolla". olisko joku nettisivu parempi kun joku toinen ? tai siis etta jos joku nettisivu on aika juntti niin koittais jostain muualta..
ei omaa kokemusta mutta tosi paljon kai nykyaan ihmiset tapaa netissa, voisin kokeilla itsekin jos olis sellainen tilanne.
mä löysin helmeni heti: eka jonka kuvan sain ja jonka livenä tapasin. Toki viestittelin noin puolen tusinan kanssa ensin. Ne pervojen viestit jätin omaan arvoonsa, enkä niihin edes vastannut.
Olen edelleen tästä tuurista ihan hämilläni, mullakin oli ennakkokäsitys sellainen, että pitää tapailla paljon porsaita ennen kuin tärppää ja löytää helmen.
Suosittelen siis lämpimästi, mutta laita vaan kyllin tarkat kriteerit etsimällesi kumppanille. Se on vaan sitä aikuisen naisen itsensä tuntemista, kun tietää mitä tahtoo.
muistan kysyneeni samalla tavoin rohkeutta täällä palstalla ennen oman profiilini luomista. Ja sain oikein rohkaisevia viestejä, joiden perusteella uskalsin toimia.
Eli annan hyvän kiertää nyt sinulle, ap! ;-)
Molemmat olivat korkeakoulutettuja, jo viesteissään kypsän ja sivistyneen oloisia miehiä. Molemmilta tuli ilmi vakavia mielenterveysongelmia ja toinen sai lähestymiskiellon sen jälkeen kun kieltäytyi hyväksymästä sitä että kahdet deitit = avioliitto. Ole varovainen ja pidä etäisyyttä riittävän kauan aikaa. Vältä ihmisiä joilla on jo heti päällepäin kummallisia tapoja tai juttuja, vältä miehiä jotka haukkuvat ex-naisensa ja käyttävät heistä halventavia nimiä mutta etenkin vältä niitä joilla on suuri into laittaa välittömästi hynttyyt yhteen, eivätkä piittaa vaikka omat tunteesi eivät olisi samat.
laidasta laitaan siellä on väkeä, aikansa kun pyörii, niin oppii miten siellä pelataan.
Jos haluat kehuja (samat äijät kehuu jokaisen naisen tissikuvan), niin laitat itsestäsi kuvan avonaisessa puserossa ja yläviistosta kuvattuna.
Mutta sekaan vaan, katsele rauhassa tarjontaa ja treffailemaan
Joo jalat maassa,prepaidliittymä,tapaa yleisellä paikalla jne.Itse olen 100 kahvit juonut aina vaan kesänseurustellut,tavannut huohottajia,narsisteja,mielenterveysongelmaisia jne.Suoran seksin vonkaajia,ukkomiehiä jotka ehdottelee 500€ yö.Luvataan paljon ja käteen jää luu.Ikänsä valehtelijoita on tosi paljon.Suhtaudu varauksella.
Monen 50+ profiilissa on kuva joka on otettu kun tyyppi on ollut 35+ ja äijä väittää netissä olevansa jotain 40. Sit tapaatki livenä 54-vuotiaan ukon joka näyttää 65-vuotiaalta ja kaiken huipuks vielä suuttuu siitä ettei charmantti herrasmies kelpaa "melkein keski-ikäselle" eli 28-vuotiaalle naiselle :D! Mä jatkan kuitenkin etsimistä...
mieheni internetistä. Olihan siellä vaikka mitä ilmoituksia, mut ihan maalaisjärjellä pärjää netissä siinä missä tosielämässäkin. Jos joku on liian hyvää ollakseen totta, se ei yleensä ole totta, netissäkään...
Mieheni ilmoitus oli asiallinen ja siitä puuttui kokonaan ne kriteerit, mitä hän naiselta halusi. Minua miellytti tuollainen avoin asenne (vaikka ne yleisimmät kriteerit täytinkin) ja jo ekoista viesteistä huomasin, että hän on fiksu ihminen. Tapasimme viikon päästä, ekat treffit kestivät viitisen tuntia...nyt kymmenettä vuotta yhdessä ja kaksi lasta. Ikinä en ois tavannut häntä jos nettiä ei ois ollut, onneksi oli rohkeutta vastata ilmoitukseen!
treffeillä ehkä viiden nettitutun kanssa ennen kuin tapasin aviomieheni yhdellä keskustelupalstalla. Ei ollut yhtäkään outoa tapausta joukossa, yhden kanssa jotain seurustelun tapaistakin yritettiin. Kyllä kannattaa uskaltaa!
mikä sai alkunsa nettideitistä. Tämä tarina on kaikkiaan vain ja ainoastaan kaunis kaikilta osin.
Uskon, että ko. parista tulee eihan oikea pari ja toiveon heille kaikkea hyvää!
Tuossa tarinassa on niin isot jutut kyseessä.
kertoa milta nettisivulta nama positiiviset kokemukset on saaneet alkunsa !!
- Match.com (Pelkkää seksiä vonkaavia ukkomiehiä)
- E-kontakti (Sekoja narsisteja & seksiä vonkaavia ukkomiehiä)
- Kotisataman deitti (Pervoja!!!!!!!)
- Suomi24 (Loputtomasti mt-naisten keksimiä miesprofiileja, jopa kuvineen)
city.fi:n deittisivustolla, en tiedä onko sitä enää olemassa...
Mitkä sitten jäävät käteen?
- Match.com (Pelkkää seksiä vonkaavia ukkomiehiä) - E-kontakti (Sekoja narsisteja & seksiä vonkaavia ukkomiehiä) - Kotisataman deitti (Pervoja!!!!!!!) - Suomi24 (Loputtomasti mt-naisten keksimiä miesprofiileja, jopa kuvineen)
- Match.com (Pelkkää seksiä vonkaavia ukkomiehiä) - E-kontakti (Sekoja narsisteja & seksiä vonkaavia ukkomiehiä) - Kotisataman deitti (Pervoja!!!!!!!) - Suomi24 (Loputtomasti mt-naisten keksimiä miesprofiileja, jopa kuvineen)
olikohan Maaseudun tulevaisuus-lehdellä tms. oma ilmoituspalsta netissä, jostain sellaisen kuuloisesta olen kuullut hyvää. Samoin erilaisten harrastuspalstojen deittipalstat. Valitettavasti sekä isot maksulliset että isot ilmaispalstat on hulluja pullollaan.
- nopeasti tapaamaan. Se ei auta, jos kirjoittelee pitkään ja ehtii jo melkein rakastuakin. Sitten kasvotusten ekalla sekunnilla tajuaa, ettei toinen vedä puoleensa. Eli nopeasti vaan kasvotusten ja sittenhän se selviää.
- ekat treffit johonkin kahville vaikka työpäivän jälkeen. Helppo lähteä nopeasti tarvittaessa ja toisaalta ei ole velvollisuuttakaan viettää väkisin aikaa yhdessä, kun kumpikin on ohikulkumatkalla. Ja reilusti vaan sanoo, jos ei toimi, että "kiitos tästä, mutta eipä tästä mitään taida tulla. Onnea etsintään!" Ei kannata jättää mitään roikkuvia tyyppejä ja yrittää kiemurrella. Reilu peli.
Kannattaa kokeilla ehdottomasti! Moni on löytänyt sieltä hyvän miehen.
Suurin osa nettideittailijoista on ihan tavallisia hyviä ihmisiä. Tottakai siellä on joukossa myös niitä ongelmatapauksia, niin kuin muutenkin elämässä. Netissä heidän olemassaolonsa vain hieman korostuu, koska ihmiset ilmaisevat kirjoittamalla itseään suoremmin kuin kasvotusten. Jos on yhtään ihmistuntemusta, niin epäilyttävät tapaukset on helppo jättää huomiotta. Kaikille ei tarvitse vastata. Ja naiselle ehkä tärkein vinkki on olla itse aktiivinen ja avata keskusteluita. Sillä saa ihan tutkitusti aikaan laadukkaampia kontakteja. Eli ei välttämättä kannata vaan passiivisesti odotella vastauksia. Kannattaa lähteä rohkeasti kokeilemaan. Alkuun pääsee vaikka katsomalla lista Suomen suosituimmista treffisivustoista.
Löysin aviomieheni netistä! Suosittelen, että laitat oman ilmoituksen, itse en edes katsellut miesten ilmoituksia. Naiset saa aina paljon vastauksia. Laitoin useamman ilmoitukse noin vuoden aikana ja treffasin noin kolmekymmentä miestä. Lähdin aina nopeasti treffeille. Kahvilaan tms yleiseen paikkaan. Ole avoimin mielin, älä etsi prinssiä!
Itse hämmästyin, kuinka koulutettuja ja fiksuja vapaita miehiä on netissä. Seksivastauksia tulee varmasti, niihin ei kannata kiinnittää sen enempää huomiota.
Korosta ilmoituksessasi tositarkoitusta. Laadi rehellinen, positiivinen kuvaus itsestäsi. Voit vähän tutkia muiden naisten laittamia profiileja, niin näet millaisia muilla on. Itse laitoin aina hyvin ytimekkään, mutta aika paljon tietoa sisältävän ilmoituksen.
Kyllä joistakin miehistä näki heti, miksi he ovat sinkkuina, oli psyyken vaivaa, todella itserakasta ym. Tällaiset kannattaa ottaa rauhallisesti ja kiittää mukavista treffeistä ja siirtyä eteenpäin.
Kaiken kaikkiaan nettideittailu oli todella mielenkiintoista. Oikea asenne on todella tärkeä! Ennen kaikkea löysin ihanan puolison ja saimme ihanan vauvankin!