Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (250)

Vierailija

Kyllä vain, joskus. Kiva lukea näitä...
Nykyisin, hieman kuumemmissa maisemissa niin metsässä ei heti innostu. Teltassa toki, yön pimeydessä.

Vierailija

Kyllä vain. Jokaisen pitempi aikaisen tyttöystävän kanssa on naitu metsässä. Useasti runkkailtu toisismme. Keväinen koivun ja kosteikon suopursun tuoksut saa himon syttymään. Aikoinaan voimon kanssa mokkireissuilla saarenrannoilla ja soutuveneessä ruovikon keskellä. Nykyäänkin vielä joskus sieniretkellä alkaa molemmilla himottamaan. Tietenkin omat runkkusessiot luonnossa jatkuu vieläkin, etenkin keväisin ei pysty pidättelemään.

Aikuinen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eikö Aikuisemman N:n mielessä ole yhtään sellaista muistoa josta voisi täällä kertoa?

Aikuinen mies

782

muistoa? Ne nyt olleet aikalailla pliisuja. Mietiskelyt olleet lähinnä pääosin sitä -isi osastoa. Eli millaista voisi olla ja voisi tapahtua jne.

mieltä lämmittää

kyllä se mielessä on luonnossa etenkin kun seksikäs nainen näköpiirissä. jokainen viriili mies tutkaa millainen tuo misu ois seksissä. ilonhan naiset tarjoaa kuteillaan muodoi
llaan katseella liikkeellä jne

pillumuelessä

Vierailija kirjoitti:
Kyllä luonnossa panettaa ja kovaa. Varsinkin tyttöjen vaellusreissuilla on sellanen kiima päällä ettei tosikaan. Ja kun iltanuotioille sattuu miehiä niin pikkarit märkinä siinä tulee istuttua. Aina miettinyt että näinköhän noilla miehillä on samanlaista, mutta sitten kuitenkin kaikki istuu siinä ihan sivistyneesti ja juttelee niitä näitä ja kömpivät omiin koloihinsa nukkumaan..

totta ketussa! puhukaa naiset...minä kysyn ainaki naiselta mitä ajattelet oletko saanut jne

Vierailija

Tässä Aikuiselle Naiselle vinkki mitä voisi kokeilla, minkä eräs tyttöystävistäni näytti. Rantasaunan leppeissä jälkilöylyissä vastan koivun tuoksussa voisi ottaa vanhan froteisen pesukintaan jollainen lähes kaikista vanhoista saunoista löytyy, ja saippuoida sillä itsensä tietyissä paikoissa viipyillen. Jos miesseuraa on läsnä on hän tässä vaiheessa myös valmis saippuoitavaksi. Pesukinnas tekee hyvää myös miehisille paikoille. Tämän ystäväni minulle näytti. Lopuksi virkistävä pulahdus järveen tai mereen.

Aikuinen mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tässä Aikuiselle Naiselle vinkki mitä voisi kokeilla, minkä eräs tyttöystävistäni näytti. Rantasaunan leppeissä jälkilöylyissä vastan koivun tuoksussa voisi ottaa vanhan froteisen pesukintaan jollainen lähes kaikista vanhoista saunoista löytyy, ja saippuoida sillä itsensä tietyissä paikoissa viipyillen. Jos miesseuraa on läsnä on hän tässä vaiheessa myös valmis saippuoitavaksi. Pesukinnas tekee hyvää myös miehisille paikoille. Tämän ystäväni minulle näytti. Lopuksi virkistävä pulahdus järveen tai mereen.

Aikuinen mies

Ajaako vohvelikankainen saman asian?

Aikuisempi nainen

Pariskunta33ja37

Tulee harrasteltua luonnossa niin usein, kun mahdollista lämpimillä keleillä. Mieheni kanssa ajellaan moottoripyörällä jos on kahdenkeskistä aikaa. Se on sellainen custom tyylinen pyörä ja minusta on kiihottavaa naida jopa sen pyörän päällä. Minä kun olen tämmönen pikkunen reilusti vajaa 160cm niin se on helppoa ja ei tarvitse pelätä, että se kaatuu tallalla ollessaan.
Eli jos paikka on hyvä, mutta maastossa ei huvita kölliä, niin mieheni nostelee minua eri asentoihin pyörän päällä. Jotain äärimmäisen kiihottavaa siinä on.

Vierailija

Aikuisempi nainen onkin ilmeisesti tutustunut saunavarusteisiin tarkemmin. Ehkäpä hän on myös kokeillut niitä, muutakin kuin sitä selkäharjaa ja kantapääraspia. Vohveli kankainen on varmaankin tarkoitukseensa vallan mainio. Niitä varmaankin ommeltiin lahjoiksi isovanhemmille käsityötunneilla.
Tämä mies lähtee nyt vikonlopun viettoon vaimon kanssa rantamökille. Ennen saunaa teen vastat, joilla voi vihtoa ja läpsytellä vaimoa muualtakin kuin selän puolelta.

Aikuinen mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Parasta oli tänä kesänä nussia vaimoa takaapäin omalla hiekkarannalla saaressa.

No jos tuo on ollut parasta, eipä ole ollut kaksinen kesä sullakaan

Vierailija

Olisi kiva painella menemään luonnossa, tosin mun tuurilla siihen pölähtäisi lauma leikkiviä lapsia/marjanpoimijamummoja/tjsp. Ollaan kyllä suunniteltu muutenkin että mentäisiin miehen kanssa telttailemaan tai jonnekin laavulle, siinähän olisi mahdollisuuksia vaikka mihin...

Vierailija

Kyllä panettaa. Miehenä sitä odottaa, että nainen olisi pikkuisen rohkeampi, eikä keksisi alkaa ujoilemaan, joka asiassa. Lenkkipolulta voisi sivu metsikössä välillä käväistä, kahdestaankin. -Teltta ihan kunnolla luonnon keskellä ja mukava nainen matkassa. Pelkkä ajatuskin melkein....

m45

Erityisesti kankkubiksunaiset saa himoaan myös pikkusortsinaiset ja naiset joilla muotoja rinnat mahaa uloinpana mekin läpikin näkee..myös metsäretkelijänainen tai pyöräilevä nainen saa usein haluamaan häntä

Sivut